سایر تحقیق و پژوهش

پیشگیری ازحوادث خانگی

havades-khanegi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیشگیری ازحوادث خانگی”

پیشگیری ازحوادث خانگی

اسلاید 1: پیشگیری ازحوادث خانگیارائه:

اسلاید 2: مقدمهبسیاری از مردم، خانه را ایمنترین محل زندگی میدانند، در حالی که بسیاری از حوادث در خانه رخ میدهد. با این حال، اغلب این حوادث را میتوان با اقدامات بسیار ساده و کمهزینه دفع کرد و احتمال بروز آنها را کاهش داد. براساس شواهد، حوادث در مورد دختران بیشتر در خانه رخ میدهد ولی پسران بیشتر در خارج ازخانه دچار حادثه میشوند. حوادث خانگی به معنای سوانحی است که در خانه یا محیط اطراف آن رخ میدهد و موجب وارد آمدن آسیب قابل تشخیص به افراد میشود.

اسلاید 3: فرصتهای زیادی برای پیشگیری از هر آسیب وجود دارد که میتوان با کاهش شدت عوامل خطر از وقوع آنها جلوگیری نمود و با اتخاذ تدابیر مناسب در زمان وقوع، شدت آسیبهای احتمالی را کاهش داد. پیشگیری از حوادث را میتوان در سه سطح تعریف کرد:سطح ١( قبل از بروز حادثه(: تمرکز بر روی کاهش عوامل خطر حوادث؛ سطح ٢( زمان وقوع حادثه(: آمادگی برای اتخاذ تدابیر مناسب در زمان وقوع حادثه بهمنظور کاهش شدت آن و تماس با نهادهای امدادرسان همچون اورژانس و آتشنشانی؛ سطح ٣( پس از وقوع حادثه(: توانبخشی فرد آسیب دیده و جلوگیری از ناکارآمد شدن او.

اسلاید 4:

اسلاید 5: خطر به معنی شرایطی است که در آن امکان آسیب رسیدن به افراد، یا وارد آمدن خسارت به تجهیزات و ساختمانها و مانند آن وجود دارد. برخی از عمدهترین عوامل خطرساز در حوادث خانگی به شرح زیر است:1 .وجود افراد ناتوان در منزل مانند کودکان، سالمندان، بیماران و معلولین؛2 .استرس و هیجان؛ زیرا در این شرایط فرد به آنچه انجام میدهد توجه کمتری دارد و این خود باعث افزایش احتمال وقوع حادثه میشود؛ 3 .ماجراجویی و هیجانخواهی افراد منزل؛ 4 .اعتیاد افراد به سیگار و موادمخدر؛ 5 .عدم رعایت اصول ایمنی در منزل؛ 6 .عدم رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت خانه؛ 7 .ناآگاهی افراد و آشنا نبودن به اصول ایمنی پیشگیری از حوادث در خانه.

اسلاید 6: علیرغم تصور عامه ٔ مردم، خانه محل کاملا امنی نیست، زیرا عواملی از جمله:عدم رعایت نکات ایمنی در ساخت و تجهیز خانه؛ عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل خانه؛ زندگی افراد مختلف از نظر سن، میزان آگاهی، تحصیالت و توانایی جسمانی و... خانه را مستعد بروز حوادث مختلفی میکند که از شایعترین آنها میتوان به مسمومیت ناشی از مواد شیمیایی، آتشسوزی، خفگی و سقوط اشاره کرد.

اسلاید 7: مسمومیت با مواد شیمیایی ً همه افراد به نوعی با انواع موادشامروزه تقریبا همه افراد به نوعی با انواع موادشیمیایی سر و کار دارند و با آنها زندگی میکنند.در صورت استفاده نابجا، این مواد میتوانند اثرات زیانباری را روی سالمت انسان، حیوانات و محیط باقی بگذارند. مسمومیت واکنشی شیمیایی و خطرناک است که متعاقب ورود مادهای از جمله داروها، شویندههای خانگی، واکس، الک پاککن، ضد یخ، حشرهکش، مرگ موش، قرص برنج و... در بدن رخ میدهد.

6,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید