پزشکی و سلامت زنان و زایمان (بارداری)

پیشگیری از بارداری ناخواسته

pishgiri-az-bardari-nakhaste

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیشگیری از بارداری ناخواسته”

پیشگیری از بارداری ناخواسته

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: بارداری ناخواسته

اسلاید 3: بارداری ناخواستهیکی از مسائلی است که در زندگی بسیاری از زوجین ممکن است پیش آید. این وضعیت به هر دلیل که باشد، خانواده و زوجین را دچار تنش کرده و وادار به گرفتن تصمیماتی می‌کند. زوجین باید در نظر داشته باشند که تصمیم گیری‌های عجولانه بیشترین پشیمانی را به دنبال دارد. چه بسا زوج‌هایی که با وجود نداشتن شرایط بچه دار شدن، کودک شان را به دنیا آورده و او را بهترین اتفاق زندگی خود می‌دانند. اما پدر و مادر شدن مسئولیت سنگینی است که اگر فکر نشده باشد، زندگی و آینده خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اسلاید 4: چرا بارداری ناخواسته اتفاق می‌افتد؟ طبق مطالعات اغلب خانم‌هایی که تجربه بارداری ناخواسته را داشتند، 6 دلیل را عامل اصلی بارداری ناخواسته شان بیان کردند. در ادامه به بررسی این 6 دلیل پرداخته ایم:1- استفاده نكردن از روش پيشگيریاطمینان بیش از حد به روش طبیعی از اصلی‌ترین دلایل امتناع خانم‌ها از دیگر روش‌های پیشگیری از بارداری می‌باشد. گاه عوارض قرص‌های ضد بارداری به قدری آزار دهنده‌اند که زنان ترجیح می‌دهند تنها با استفاده از روش‌های طبیعی از بارداری جلوگیری کنند. 2- شكست روشهای پيشگيریبرخي از زوجين با وجود استفاده صحيح از روش پيشگيری دچار بارداری ناخواسته می‌شوند و چون از درست بودن نحوه استفاده شان اطمينان داشتند، روشهای اورژانسی ديگر را به كار نبرده‌اند. برای جلوگیری از این موضوع بهتر است با یک مشاور جنسی درباره درست بودن روش استفاده خود صحبت کنید.

اسلاید 5: 3- استفاده همزمان از داروهای ديگرگاهي اوقات تداخل دارويی مانع از موثر بودن روش پیشگیری از بارداری می‌شود. طبق مشاهدات استفاده همزمان از قرص LD و تزريق آمپول ويتامين D مي تواند اثر دارو را از بين برده و باعث شكست روش پيشگيری شود.4- استفاده نادرست از روش پيشگيریدر بسياری از موارد زوجين از روش پيشگيری انتخابی درست استفاده نمی‌كند، همين موضوع منجر به بارداری ناخواسته می‌شود. عدم توجه به دوزها و زمان مصرف دارو و مرتب نخوردن آن‌ها می‌تواند به بارداری ناخواسته ختم شود.5- عدم استفاده صحیح از روش‌های اورژانسیبا توجه به عوارض و محدودیت‌های قرص اورژانسی، باید برای موثر بودن آن در مصرف شان دقت کرد. اشتباه در دوز مصرفی، نادیده گرفتن زمان مناسب، تهوع و استفراغ مانع از اثربخش بودن آن‌ها می‌شود. 6- عدم اطلاع از نحوه برخورد در زمان فراموشی دوز داروفراموش کردن زمان قرص‌های پیشگیری حتی به مدت کم، احتمال بارداری را برای خانم ایجاد می‌کند. پس اگر نوبت قرص‌های را فراموش کردید، ادامه استفاده و یا دریافت دوز بیشتر در نویت‌های بعدی فایده ای ندارد و برای اطمینان باید از دیگر روش‌های پیشگیری استفاده نمود.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید