پزشکی و سلامت بیماری‌ها

پیشگیری و کنترل ایدز

pishgiri-va-control-aids

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
حاوی 24 اسلاید که شامل مقدمه ، وضعیت کنونی و برنامه استراتژیک پیشگیری و کنترل ایدز و اقدامات ساختاری سازمان بهزیستی در راستای ایفای رسالت سازمان در حوزه ایدز و رویکردهای سازمان برای کنترل ایدز و ...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
747 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیشگیری و کنترل ایدز”

پیشگیری و کنترل ایدز

اسلاید 1: مقدمهباید بپذیریم که چالش ایدز با همه ابعاد وسیع اجتماعی و بهداشتی که در پی دارد همچنان در حال گسترش می باشد.دلایل گسترش و مجموعه ای از عوامل و علل متنوع مؤثر:1- ضعف در بنیانهای معنوی انسانها 2-عدم پایبندی به اخلاق و رفتار صحیح3- فقر و بیکاری 4-سست گشتن پایه‌های خانواده و طلاق5- آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد تزریقی ،روابط پرمخاطره جنسی توجه به علل و عوامل فوق یک پیام واحد دارد که آرمان رسیدن به مرحلة انتقال صفر، جز با همکاری بین بخشی وهمکاری همة بخشهای حاکمیت رخ نخواهد داد.

اسلاید 2: وضعيت فعلی1-در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران موفق شده است که با اجرای قدرتمند برنامه‌های کاهش آسیب اعتیاد، شیوع لجام گسیخته اچ آی وی را در معتادان تزریقی کنترل نماید.2- با عنایت به شرایط و تنوع آسیب های اجتماعی خصوصا آسیب های نوپدید قاطعانه اعلام می نماییم راهی جز توسعه برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی در جمیع جهات نداریم و می بایست برنامه های کاهش آسیب با گستردگی و کیفیت بالاتر ادامه یابد تا شاهد بازگشت به وضعیت قبل نباشیم.

اسلاید 3: برنامه استراتژیک پیشگیری و کنترل ایدزبرنامه استراتژیک ایدز به عنوان راهنمائی روشن برای عملکرد منسجم و هماهنگ همة شرکای برنامه با همدلی و همراهی دستگاههای متعددی تهیه و تدوین گردیده است و باعث مباهات جمهوری اسلامی ایران در ارائه یک کار جمعی می باشد. مفتخریم سازمان بهزیستی کشور به عنوان یکی از مهمترین دستگاههای مسئول در پیشگیری و کنترل ایدز در کنار دیگر شرکای برنامه نقش مؤثری در تدوین برنامه استراتژیک ایدز داشته است.لازم به ذکر است سازمان بهزیستی با مدنظر قرار دادن برنامه استراتژیک ایدز و ابلاغ آن به سازمان های تابعه استانی تلاش همه جانبه ای را برای کنترل ایدز در کنار بقیه دستگاه ها آغاز نموده است.

اسلاید 4: اقدامات ساختاری سازمان بهزیستی در راستای ایفای رسالت سازمان در حوزه ایدز1-این سازمان به دلیل حجم بالای وظایف خود در برنامه استراتژیک ایدز، اداره پیشگیری و کنترل ایدز را برای نخستین بار در ساختار رسمی خود جانمایی نموده و ارتقاء اداره به معاونت مرکز توسعه پیشگیری سازمان در دستور کار قرار دارد. 2-علاوه بر آن کمیته پیشگیری و کنترل ایدز را به ریاست رئیس سازمان و با الگویی مشابه با کمیته کشوری تشکیل داده است. به سبب تعدد گروه های هدف سازمان که به نوعی باید تحت پوشش برنامه قرار بگیرند همه دفاتر مرتبط نیز در این کمیته عضو می باشند و این کمیته نقش راهبری برنامه را در سازمان به عهده دارد.

اسلاید 5: رویکردهای سازمان برای کنترل ایدزسازمان بهزیستی همچنان باتاکید بر رویکردهای پیشین خود برای:1-مدیریت برنامه‌های آموزش و اطلاع رسانی، رویکرد آگاهسازی و آموزش همتایان (Peer Education)2-برای کنترل رفتارهای پرخطر و اعتیاد تزریقی رویکرد کاهش آسیب (Harm Reduction) 3-برای حمایت از مبتلایان، یتیمان و خانواده‌های مبتلایان رویکرد حمایت اجتماعی با محوریت همتایان و پیشگیری مثبت (Social Support and Positive Prevention) را برگزیده است.

12,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید