علوم مهندسی معماری و عمران

پیش زمینه های ذهنی در ایجاد مولدهای طراحی

movaledhaye_tarahi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۱ اسلاید نقش مولد اولیه به عنوان آغازگر و توسعه دهنده طرح از یک طرف و همچنین پیچیدگی و چالش برانگیز بودن مرحله شکل گیری مولدها برای طراحان خصوصا دانشجویان از طرف دیگر پژوهش های مهمی را در این حوزه طلب می کند. تجربه طراحی و اموزش نشان می دهد که مطالعات اولیه و جمع آوری اطلاعات در شروع طراحی دانشی را در خصوص موقعیت طراحی می سازد که معمولا کمک موثری به شکل گیری مولد اولیه و آغاز طراحی نمی کند.این دانش از موقعیت طراحی از روندی تحلیلی کسب می شود و به همین دلیل معمولا توانایی ایجاد یک تصور منسجم و یکپارچه از موقعیت طراحی را ندارد. چیزی که در مسیر فرایند طراحی اهمیت خاصی دارد نقطه آغاز طراحی و مرحله ایده یابی است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1149 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیش زمینه های ذهنی در ایجاد مولدهای طراحی”

پیش زمینه های ذهنی در ایجاد مولدهای طراحی

اسلاید 1: پیش زمینه های ذهنی در ایجاد مولدهای طراحیمولد اولیه عامل آغازگر و توسعه دهنده طرح پیچیدگی و چالش برانگیز بودن مرحله شکل گیری مولد

اسلاید 2: شکل گیری مولد اولیه به مثابه ایده ی وحدت بخش و انسجام دهنده طرح حاصل، نقطه آغاز طراحی و مرحله ی ایده یابی است. ایده ساختار دهندهقاب مسئلهحدساصول سازمان دهندهطرح مایهایده اولیهعامل آغازگر طراحیمولد اولیه را می توان ذهنیت و تصور طراح ازمسئله و راه حل طراحی و مقدم بر کانسپت دانست.

اسلاید 3: در بیشتر مولدها، مولد اولیه یک مفهوم یا هدف است که راه حل مسئله را شکل می دهد. مولد اولیه، به منزله ی ایده یافکر ساده،عاملآغازگر،وهدایتگر قوی در روند شکل گیری طراحی است.مولد ها به منزله ی ایده ها و اهداف اولیه، بخشی ازساختارهای شناختیطراح هستند.

اسلاید 4: Antonie PredockBillie TsienBjarke Ingelsgreg-lynnشروع طرح براساس هدف یکپارچه ای است که به شیوه های مختلف بروز می کند.

اسلاید 5: 1-قیاسی2-جوهری 3-استعاره ای4-مسئله گشایی5-ایده آلی1-راهبردهای محسوس2-راهبردهای نامحسوس1-مفهومی2-عینی/کالبدی

اسلاید 6: شروع طراحی و مرحله محدود کردن راه حل های طراحی از طریف یک مولد و یا تصوری از یک راه حل ممکن،صورت می گیرد.کلیتیکپارچگیمولدطراح باید به نوعی گزینش و تعیین اولویت دست زند و یک ی چند عامل را در طرح خود حاکمیت بخشد.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید