کسب و کار مهارت‌های شخصی

چاقی یک بچه غول

chaghi_yek_bache_ghool

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چاقی یک بچه غول”

چاقی یک بچه غول

اسلاید 1: چاقييك بچه غول

اسلاید 2: چاقی چه مشکلاتی برای شما ایجاد کرده؟از نظر جسمیاز لحاظ روحی و روانیاز نظر خانوادگیاز نگاه اجتماعیاز دید اقتصادیآیا دارو هم مصرف می‌کنید؟!

اسلاید 3: روش‌های کاهش وزن

اسلاید 4: مصرف داروجراحی!ورزش‌های سنگین!رژیمهای سخت!

اسلاید 5: چرا نمی‌توانید لاغر بمانید؟!شاید شما هم بعضی از روش‌های تک بعدی کاهش وزن را تجربه‌کرده باشید که یا موفقیت‌آمیز نبوده یا اگر کاهش وزنی هم داشتید به محض رها کردن مجددا وزنتان برگشت کرده.مشکل کجاست؟ مقصر کیست؟

اسلاید 6: به سوالات زیر پاسخ دهید تا مقصر اصلی شناخته شود!آیا برنامه قبلی شما مطابق میل و علاقه بوده است؟!آیا شما قادر به حذف غذای لذیذ دلخواهتان تا همیشه هستید؟آیا ولع شما نسبت به غذا کمتر شده بود؟آیا زمانی که برای کاهش وزن، ورزش می‌کردید لذت می‌بردید؟آیا با گذشت روزها انگیزه‌ای برای ادامه دارید؟آیا با کاهش وزن، ذهن و فکرو عادات غذایی شما نیز تغییر کرده؟آیا مطمئن شده‌اید که لاغر شدن شما به قیمت از دست دادن سلامتی نبوده؟

اسلاید 7: ۲ نکته اساسی :در هر سنی هستید و هرچقدر اضافه وزن دارید، توانایی و استحقاق متناسب شدن را داریدو از آن مهم‌تر متناسب و سالم ماندن را اگر همان شیوه پیشین را در پیش بگیرید همان نتایج همیشگی نصیبتان می‌شودخود را تغییر دهید تا نتیجه تغییر کند!

اسلاید 8: عوامل موثر بر چاقی

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید