علوم پایه جغرافیا و نجوم

چرا قاره آفریقا صادرکننده‌ی مواد اولیه معدنی و کشاورزی است؟

dars_12_joghrafiyaye_Sale_sevom_rahnamee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چرا قاره آفریقا صادرکننده‌ی مواد اولیه معدنی و کشاورزی است؟”

چرا قاره آفریقا صادرکننده‌ی مواد اولیه معدنی و کشاورزی است؟

اسلاید 1: جغرافیای دوم درس دوازدهم چراقاره ی آفریقا صادرکننده ی مواد اولیه ی معدنی وکشاورزی است ؟

اسلاید 2: اکثر محصولات معدنی و کشاورزی آفریقا به خارج از آفریقا صادر می شود.قاره ی آفریقا سالیان دراز تحت نفوذ و استعمار کشورهای اروپایی قرار داشته و استعمارگران با غارت منابع و ثروت های عظیم آن مانع توسعه و پیشرفت کشورهای این قاره شده اند. امروزه همه ی کشورهای آفریقایی به استقلال رسیده و به عضویت سازمان ملل متحد در آمده اند. ملت های آفریقا امروز سعی می کنند موانع و مشکلات خود را حل کنند و به توسعه و پیشرفت و بهبود شرایط زندگی دست یابند.

اسلاید 3: هر چند جمعیت آفریقا نسبت به وسعت آن کم است اما متأسفانه رشد جمعیت در این قاره بسیار وسیع است و فقر و خشکسالی های پیاپی مشکلات زیادی از جهت تأمین غذا برای مردم این قاره فراهم کرده است.  جاذبه های جهانگردی : اهرام مصر، سواحل شمالی آفریقا در کناره ی دریای مدیترانه و نیز پارک های ملی (وحش) معروفی که در آفریقا وجود دارد از جاذبه های جهانگردی این قاره می باشد.  

اسلاید 4: *سوالات*عبارت صحیح و غلط را مشخص کنید.1- رشد جمعیت در قاره ی آفریقابسیار کم است . ص غ2- امروزه همه ی کشورهای آفریقایی به استقلال رسیده و به عضویت سازمان ملل متحد در آمده اند . ص غگزینه صحیح را انتخاب کنید .  

اسلاید 5: 3- اقتصاد و در آمد افریقا بیشتر بر پایه ................... استوار است . پاسخ دهید:4-جاذبه های گردشگری قاره ی افریقا را نام ببرید. (4مورد)

اسلاید 6: تهیه کننده : سارا رحیمیکلاس: دوم 1مدرسه: راهنمایی سعدیسال تحصیلی: 90-91 با سپاس فراوان از دبیر مربوطه خانم کاظمی

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید