chera_ma_bayad_dindar_bashim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چرا ما باید دین دار باشیم؟”

چرا ما باید دین دار باشیم؟

اسلاید 1: بسم الله الرحمان الرحیم

اسلاید 2: چرا ما باید دین دار باشیم...؟چرا بایدروزه بگیریم و نماز بخوانیم و زکات بدهیم

اسلاید 3: کمتر کسی معتقد به جهان بی خداست؟ پس همه معتقدیم که خدایی وجود دارد...!!!!

اسلاید 4: اما خدای ما چه ویژگی هایی دارد؟ اصلا خدا باید چگونه باشد تا خدا نام گیرد؟

اسلاید 5: خدا خالق کل هستی است...

اسلاید 6: خدا چون خالق کل هستی است همه قوانین آنرامیداند... برخی قوانینش را ما فهمیده ایم برخی ها را هنوز نه...

اسلاید 7: خدایی که سخت گیر است و ظلم می کند نقص دارد و ما همه می دانیم خدا که نباید نقص داشته باشد پس این ویژگی ها به خدا راه ندارد و خدا مهربان ترین و عادل ترین است

اسلاید 8: خدا باید بداند موجوداتی که خلق کرده است چه نیازهایی دارند و اگر نداند که خدا نیست زیرا نا آگاهی دارد خدای راستین که دارای نا آگاهی نیست.

اسلاید 9: اما حالا جمع بندی....1-خدا خالق هستی است و آگاه به قوانین آن2-خداوند مهربان است و انگیزه ی ظلم به کسی را ندارد3-خداوند نیازهای بندگان و مخلوقاتش را می داند4-خدا بی نیاز از بندگی ما استاما... چه دلیلی دارد تا نیازهای ما را رفع نکند و از ما هم بندگی بخواهد ...؟

اسلاید 10: خدایی که بی نیاز از بندگی ما است چرا از ما انجام یکسری اعمال را خواسته است...؟

اسلاید 11: از شما می پرسم آیا حالا که خدا هستی را خلق کرده است و قوانین آن را می داند و نیاز های ما را هم می فهمد و آنقدر مهربان هم هست که آنها را برآورده کند وبه کسی ظلم هم نمی کند...نباید به ما برنامه می داد که باید چه کنیم و چگونه میتوانیم زندگی خوبی داشته باشیم و به سعادت برسیم ؟

اسلاید 12: جواب...بله که باید میگفت و به ما می فهماند که باید چکار کنیم زیرا که فقط او آگاه به رمز و راز موفقیت انسان است...؟

اسلاید 13: حرف حساب و حرف آخرپس خداوند قوانین موفقیت در زندگی دنیا را که فقط خودش به آن آگاه است را در قالب یک برنامه زندگی توسط پیامبر بزرگوارش صلوات الله علیه به مخلوقاتش ارائه داده است و هرکس خود را تحت مدیریت و برنامه او قرار دهد خودش موفق خواهد شد و هر کس بخواهد خودش راهش را پیدا کند باز هم خداوند بی نیاز از اوست اوست که نیازمند است و خودش را بدبخت خواهد کرد...

اسلاید 14: تهیه کننده یک عبد کوچک خداایمیل:koshtimeysam@gmail.com

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید