مدیریت و رهبری

چرخه زندگی بنگاه اقتصادی (Enterprise life cycle (ECL

Enterprise-life-cycle-ECL

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چرخه زندگی بنگاه اقتصادی (Enterprise life cycle (ECL”

چرخه زندگی بنگاه اقتصادی (Enterprise life cycle (ECL

اسلاید 1: چرخه زندگی بنگاه اقتصادیEnterprise life cycle (ECL)

اسلاید 2: عنوانچرخه زندگی بنگاه اقتصادینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحی / اجراموضوعسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: چرخه زندگی سازمان در معماری سازمانی پویا، فرآیند تکرار‌شونده تغییر شرکت در طول زمان با ترکیب فرایندهای کسب‌وکار جدید ، فناوری‌های جدید و قابلیت‌های جدید و همچنین نگهداری، وضع و دفع عناصر موجود از شرکت یا سازمان می‌باشد. چرخه زندگی سازمان مفهوم کلیدی در معماری سازمانی، مهندسی سازمانی و مهندسی سیستم‌ها است. فرایند معماری سازمانی بطور نزدیکی به فرایندهای مشابه به عنوان چرخه مدیریت برنامه و یا چرخه عمر توسعه سیستم‌ها مربوط بوده و دارای خواص مشابه به آنچه که در چرخه عمر محصول پیدا شده، می‌باشد. مفهوم چرخه زندگی سازمان در اجرای معماری سازمانی و برنامه‌ریزی سرمایه و فرایند کنترل سرمایه‌گذاری به انتخاب، کنترل و ارزیابی سرمایه‌گذاری شده، کمک می‌نماید. پوشاننده این پروسه‌ها مدیریت سرمایه انسانی و مدیریت امنیت اطلاعات هستند. هنگامی‌که این فرایند‌ها به طور موثر با هم کار کنند، سازمان می‌تواند به طور موثر مدیریت فناوری اطلاعات را به عنوان یک منبع استراتژیک و فرایند کسب‌وکار توانمند کند. هنگامی‌که این فرایند‌ها به درستی هماهنگ شد، سیستم‌ها بطور موثر از محیط تکنولوژی قدیمی از طریق تحولات تکاملی و تدریجی مهاجرت کرده و دفتر نمایندگی قادر به نشان‌دادن بازگشت آن سرمایه‌گذاری است. به عنوان پیش‌نیاز توسعه هر معماری سازمانی، هر دفتر نمایندگی (آژانس) باید نیاز به توسعه EA (معماری سازمانی) و فرموله‌کردن استراتژی که شامل تعریف چشم‌انداز، اهداف، اصول است را ایجاد‌نماید. چرخه زندگی سازمان شامل فعالیت‌های برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری گسترده و تصمیم‌گیری است. در مقابل، چرخه زندگی توسعه سیستم به طور کلی به شیوه‌های ساخت‌وساز سیستم‌های فردی اشاره دارد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطچرخه زندگی The Wheel Of Life (Also Called The ‘Life Wheel’)مزایاچرخه زندگی سازمان مفهوم کلیدی در معماری سازمانی، مهندسی سازمانی و مهندسی سیستم‌ها است. کاربردهادر حالت کلی موضوعات چرخه زندگی سازمان شامل فرایندهای معماری سازمانی، چرخه زندگی معماری، فعالیت‌های چرخه زندگی سازمان و چرخه زندگی عملکرد سازمان می‌باشد. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان