کسب و کار فروش و بازاریابی

چرخه پیگیری ICKR – ICKR follow-up cycle

68-ICKR-follow-up-cycle

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چرخه پیگیری ICKR – ICKR follow-up cycle”

چرخه پیگیری ICKR – ICKR follow-up cycle

اسلاید 1: چرخه پیگیری ICKRICKR follow-up cycleMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانچرخه پیگیری ICKRنوعابزارمراحل استفادهبازنگریموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: یک چرخه فروش ساده از پنج مرحله تشکیل شده است:1-صلاحیت رهبری؛2-اکتشاف یا بازاریابی؛3-توسعه طرح؛4-دریچه معامله؛5-پیگیری فروش؛خروجی مرحله پیگیری (گام 5) باید بازخور به گام 3 داده شود جایی که طرح‌های جدید توسعه می‌یابد، با میانبر‌زدن مراحل فشرده زمانی 1 و 2 یعنی صلاحیت رهبری و اکتشاف.تحقیقات تجربی نشان داده است که حفظ مشتری تقویت‌کننده سود شرکت‌های قدرتمند است. ایجاد روابط قوی بین خریدار و فروشنده کار آسانی نیست. فروشنده لازم است که فراتر از نیازهای مشتری را کشف نماید. اعتماد میان دو طرف، تعاملات چندجانبه را گسترش می‌دهد. پیگیری موثر ابزاری مهم برای فروشندگان به منظور افزایش سطح اعتماد خریدار است. یک پیگیری موثر شامل چهار عنصر است.فروشنده:1-تعاملبا هدف بیشینه‌کردن تعداد ملاقات‌های فروش با مشتریان فعلی به منظور گسترش یک گفتگوی موثر؛2-اتصالحفظ ارتباط با همه افرادی که بر تصمیمات خرید در سازمان خرید تاثیرگذار هستند، و ایجاد هماهنگی میان همه تعاملات سازمان خرید و سازمان فروش، به منظور اطمینان از پایداری؛3-دانشهماهنگی و تحلیل همه اطلاعات تبادلات میان اعضای خریدار و سازمان‌های فروش. لازم است این فعالیت بر روی گسترش بینش تغییر شرایط، نیازها و انتظارات در سمت خریدار متمرکز شود؛4-بازگوکردناستفاده از درک و بینش بدست‌آمده از توسعه ارزش افزوده ناشی از تبادلات با خریدار که رابطه بهتری را می‌سازد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطپنج بخش ساختمان اعتماد five trust building blocks مزایافرآیند بازخورد استاندارد مانند ICKR کمک به ایجاد موثر این مرحله از فروش در سازمان‌های بزرگ می‌نماید.یک فرآیند بازخورد استاندارد، پایه‌ای برای اتوماسیون فرآیند فروش ارائه می‌دهد.کاربردهااین مدل ابزاری برای بازخوردگیری از فرآیند فروش ارائه می‌دهد که برای شرکت‌های بزرگ مناسب است.معایبنتیجه فعالیت‌های بازخورد نیاز به نظارت بوسیله مجموعه شاخص‌های عملکردی دارد. توسعه یک مجموعه شاخص که در کوتاه‌مدت و بلندمدت توازن ایجاد کند، کار چندان ساده‌ای نیست.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان