مدیریت و رهبری

چشم انداز و ماموریت چند شرکت معتبر

صفحه 1:
جشم انذاز و ماموريت جند شركت معتبر

صفحه 2:
* نام شرکت : نوکیا * سابقه»۱۴:سال * موّسس: فردریک ایدستام فعالیت اولیه: توليد كا لاستیکی 3 غذ و چکمه های لاستی * فعاليت اوليه: تولي وج ميليارد دلار) ۵ میلیون دستگاه در سال (۴/۳۶ میلیار * فروش: ۲۵۰ میلي ۲ صد سهم بازار جهانی: ۳۸ در * تعدادکارکنان :۵۵۵۰۵ * مدیرعامل: یورما اولیلا

صفحه 3:
0 *" در شال ‎١9952‏ جشم انداز شركت نوكيا «صدا در حركت» (2),ر|0200) کر 20010025) بود. لين جشم انداز در زمان كوتاهى به واقعيت ييوست. جشم انداز كنونى شركت ‎OC ROOM Ca a coments‏ 1002كر) است. ‏اکنون ۶/۱ میلیارد دستگاه تلفن همراه درجهان وجود دارد که بیش از تعداد ‏ا ‏تا سال ‎5٠٠١‏ سه ميليارد تفترارتوى كره زمين تحت يوشش تلفن هاى همراه

صفحه 4:
مأموریت * شرکت نوکیا در سال ۱۹۹۳ شعار «رتباط انسانها با یکدیگر» ‎RUMEN CONC Ou NCR(teee a‏ * این شعار بیانگر سهم نوکیا برای خلق ارتباطات بدون سیم بین مردم است. ‎Per eee concer he Ree Aer Crome renner‏ ‎BE aS CS‏ ۱ آتهابيلى برقرار سازد.

صفحه 5:
0 مأموریت ما مرتبط کردن انسانها با یکدیگر است. این بیش از یک عبارت تبلیغاتی است. ا ا ا ا م الل ل ‎CPP Cs‏ ا 05000 مااز آن به عنوان موتور محرک کسب وکار خود درجهت ارائه ارزش به ‎glee eguare.)‏ ا ا م ‎

صفحه 6:
نام شرکت: فیلیپس سابقه: ۱۱۶سال بنیاتگذار: جژالد فیلیبس حوزه فعالیت: روشنایی؛مجصولات الکترونیک, لوازم خانگی. سيستم هاى يزشكى ویژکی: پرترین شرکت جهان,در حوزه روشنایی فروش ۷/۳۲۸۰ میلبارد دلار در سال تعداد کا رکنان : ۱۲۱۷۰۰ نفر در سال ۲۰۰۸ مدير عامل: جرالد کلایشترلی

صفحه 7:
Bee peg ا ‎PRE at heresy rene‏ ل داده است. محصولاتی در حوزه های فناوری» شیوه زندگی و سلامتی فراهم می ee ee RS RES ce tec ECD he ek BEE SSS ‏ماموریت‎ ۳

صفحه 8:

صفحه 9:
0 ۹ «دل» در سال ۱۹۸۴ با یک چشم‌انداز ساده شرکت را تاسیس کرد: ا ا ا ا ل 1 ل كال مى خواهد مىفروشيم. ‎٠١‏ سال يس از آن تاثير لين ديد كإيي د نكت كاماد روشن است. ۱ ‏ا ا ل ل ا‎ at مشتريان باشيم

صفحه 10:
۱3۳۳۱ ‏دس‎ ‎| ca) RY Oe 1 oe SNE RO INE are meme-a CNT ‏ا ا‎ 5 دلاری رایانه راه طولانی در پیش است.

صفحه 11:
کوین رولینز مدیرعامل شرکت [اولویت فعالیت راهبردی را در سالهای آینده چنین ترسیم می‌کند: لل دستيابى به رهبرى محصول؛ ا م 0 ees Rent

صفحه 12:

صفحه 13:
۳ ۱ ger SRC ee eRe ‏ا‎ بود چنین بود: یک رابانه شخصی (0) در هر خانه و روی هر میز. * امابه مرور زمان و باتغییرات ‎Fee Some rene Sy Cnt een)‏ ا ل Pe eat Ee Seas Te eee 0 ال ا ل ا ا ل ‎ere ee‏ Pec er pr I

صفحه 14:
چشم انداز جدید مایکروسافت ‎eS Ets tee eee eee‏ ل ‏مكان و روى هر دستكاهى داشته باشند. ‏مأموریت ‏* كمّك به مردم و كسب و كارها در سراسر جهان تا استعداد كامل خود ‏را بروز دهند.

صفحه 15:
نام شرکت : بیامسونگ سابقه: ۶۷ سال بنیانگذار: لی بیونگ چول تجوزه فعالیت: از تباطات ژاه آدورانیمه هادی‌هاء فناوری د ياجيكال ویژگی: بر تربن شراکت اکره جیوبی فروش ۷۱ /۵:مبلبارد دلار کا رکنان: ۸۰۵۹۴ نفر"

صفحه 16:
چشم انداز تبدیل شدن به رهبر انقلاب دیجیتال. ا ‎pene‏ ل ل ا ‎Coe ON‏ ۱ ۳ ماموریت * شعارهاى سامسونك از ابتداى تأسيسء توجه به منابع انسانى. كمى اقتصادى به جامعه و خردورزى بوده است. * مديرعامل]اشتركيت معتقد استء موقعيت سامسونك متكى به ينج ارزرش است: |

صفحه 17:
‎ee Reet eS hers CeO ew‏ جديد را در ‏پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت معرفی کرد. ‎eae RE CO RM REPT ge ware‏ هی که پایبند اصول اخلاقی نیستند»قادربه تولید محصولات با ببس" ‎Be ep ev

صفحه 18:
در سامسونگ هر تغییر به عنوان یک فرصت دیده مى شود و به افراد امكان و اجازه اشتباه كردن داده مى شود *؟ به شرط آنكه لن اشتباه مستند و مكتوب شده و ديكر تكرار نشود.

صفحه 19:
ALowda Dor : 25 ‏نام‎ * * تعداد کارکنا * دارییها (میلیون دلار) : ۱۲۶,۷۳۴۰۶ HOM BA” ۲۵۴۰.۲ : ‏سود < (میلیون دلار)‎

صفحه 20:
جشم انداز ‎ce Del neha‏ ا ل ‎Ne‏ لات رفاه و غنای اجتماعی . اقتصادی و آموزشی جوامع از طریق مشارکت ea ee CS

صفحه 21:

صفحه 22:
ماموریت ا ا ل ‎De re a ol‏ کشور با کیفیت کلاس جهلنی در راستای تحقق سودآوری بلندمدت Pe eary eee eoeny oem rN ‏رهتتوى_بازار كشوردر بخش وسايل حمل و نقل از طريق« رقابت » و‎ * كسب « رضايت مشترى »

صفحه 23:
چشم انداز تبدیل شدن به برند برتر در حوزه داخلی و نگاهی به عرصه بین المللی. در بازار ارلئه و فروش خدمات مهندسی صنعتی »با تا 9 کت دما ] یس رآمدی سازمانی برقبنای مدیریت دانش

صفحه 24:
ماموریت شرکت مهندسی توسعه سایپا از طریق بکارگیری فناوری رقلبت پذیر وبا ‎oS aera Ses)‏ ی | ‎ee Serene‏ اا ‎Se er RCS ee See Ree‏ ‎So aed eee) Sree oe aes aad cat re ao og‏ ‎iC)‏ ا ا ل ل ‎Peer eee ere‏ اجرای پروژه های بررزگ,می پردازد

صفحه 25:
۰ب شامل سه مولفه بود بنا نهاد: ۱ خلق ارزش جدید. القا و محفوظ کردن مشتریان خود با بهترین 32000 an MN OOM CM cred ‏ا‎ EAC el aU ace ciecd

صفحه 26:
ماموریت (()) Berea Vane pee a PCIE Peg Pg Fc eno ١ ‏ارائه محصولات و خدماتی که فراتر از انتظارات آنهاست.‎ OT SM accord Ca Pa MRCS a AMD CR oa Uc PA aera onc od with pur pusiowers to deliver ane a aa RNAse Wicd 0 Bea ca Pace Ne Beta CARR ct Mea

صفحه 27:
ام * ما يكبارجكى. مشترى كرليى» خلاقيت و فعاليت هاى جلبك و خلاق را به عنوان ارزش قرار داده و افراد با انكيزه و روحيه تيمى را مورد احترام قرار داده ايم. * همجنين از موضوعات محيط زيستىء ايمنى و جامعه حمايت مى كنيم. * با این ارزش هاء پاداش های ل ا لل ۱ ارمغان مى أوريم. ا الي ل ‎ca a aa‏ 02070 02 اكد ‎crs a DSM coos acs‏ و ‎Mer RRS Mri cS hl Pred‏ ‎d‏ ری ار ‎DS RT a a RC cc aa‏ 0

صفحه 28:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان