کسب و کار فروش و بازاریابی

چگونه جذاب باشیم؟

chegoone-jazab-bashim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چگونه جذاب باشیم؟”

چگونه جذاب باشیم؟

اسلاید 1: بنام خداوند زیبایی هاهرآنچه باید درباره رازهای جذابیت بدانید

اسلاید 2: نمی‌توانیم کتمان کنیم که همه ‌ما علاقه داریم بهمان توجه شود و در چشم دیگران جذاب‌تر باشیم. ممکن است منزوی باشیم یا خصوصیاتی داشته باشیم که میزان دل‌نشینی ما را کم می‌کند؛ اما دوست داریم این‌طور فکر کنیم که افراد جذاب به‌طور ذاتی از این موهبت برخوردارند و جذابیت ویژگی منحصربه‌فردی است که فقط در برخی افراد وجود دارد. منتها واقعیت چنین نیست. ما در این پاورپوینت جامع، تمام راهکارهای کاربردی در پاسخ به سؤال چگونه جذاب باشیم را جمع‌آوری کرده‌ایم. این راهکارها پیش از این در مقالات متفاوتی بیان شده‌اند. در این مطلب، با یک جمع‌بندی کامل همراه ما باشید.

اسلاید 3: آیا جذابیت فرمولی ثابت و قابل ‌اکتساب دارد؟اگر می‌خواهیم بفهمیم چگونه جذاب باشیم ، باید اول کشف کنیم چه‌چیزی باعث می‌شود تا افراد جذاب به نظر برسند. البته ممکن است «جذابیت» برای هرکس تعریف متفاوتی داشته باشد. فردی ممکن است تحت‌تأثیر ظاهر افراد قرار گیرد؛ فرد دیگری شیفته افراد سخنور شود، برای شخص دیگری افکار و منش اطرافیان مهم باشد، گاهی هم رهبران کاریزماتیک چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند.در هر صورت، جالب است بدانید پژوهشگران تحقیقات متعددی انجام داده‌اند و ویژگی‌‌های مشترکی را یافته‌اند که موجب افزایش جذابیت افراد می‌شود. دانستن این ویژگی‌‌ها کمک می‌کنند بفهمیم چگونه جذاب باشیم و چگونه نگاه جذابی داشته باشیم؛ بنابراین، در این مقاله، جذابیت را از منظرهای متفاوت و جامعی بررسی کرده‌ایم تا بتوانید نگاهی کامل به این موضوع داشته باشید.

اسلاید 4: راهکارهای جذابیت رفتاری؛ مهره مار داشته باشیدبرخی از افراد هستند که ظاهر جذابی ندارند؛ اما کشش خاصی دارند که همه را شیفته خود می‌کنند. آنها با جاذبه‌ای خاص و اعتماد ‌به ‌نفس فوق‌العاده، ترجیحات عمومی را برهم می‌زنند و کاری می‌کنند که هرکسی با هر ترجیحی که دارد جذبشان شود. یکی از دلایل دل‌نشین ‌بودن این افراد جذابیت رفتاری آنهاست.

اسلاید 5: راه‌هایی علمی برای اینکه از لحاظ رفتاری جذاب‌تر به نظر برسیدبرای اینکه به جذابیت خود بیفزایید، می‌توانید موارد اثبات‌شده زیر را در خود تقویت کنید: لبخند بزنید: هرچه لبخند شدیدتر و صمیمانه‌تر باشد، چهره نیز جذاب‌تر می‌شود. خوب باشید: طبق نتایج تحقیقات، زمانی‌که مردم از خوب‌بودن فردی مطلع باشند، او را جذاب‌تر برآورد می‌کنند. بامزه و شوخ‌طبع باشید: خانم‌ها بیشتر جذب مردانی می‌شوند که آنها را می‌خندانند. البته برای مردها خیلی مهم نیست که خانمی بامزه باشد یا خیر.

اسلاید 6: راه‌هایی علمی برای اینکه از لحاظ رفتاری جذاب‌تر به نظر برسیددایره بزرگی از دوستان داشته باشید: افرادی که در یک گروه قرار دارند جذاب‌تر به نظر می‌رسند. در واقع، بدی‌های هریک از افراد گروه در خوبی‌های جمعی گم می‌شود.خودتان باشید: آدم‌های جذاب نگران این نیستند که چه‌کار باید انجام دهند تا محبوب قلب‌ها شوند؛ بلکه برای دل خودشان آن کار را انجام می‌دهند، چون با خود واقعی‌شان راحت‌اند.به فرد مقابل اجازه دهید از خودش صحبت کند: صحبت‌کردن درمورد خود، موجب فعال‌شدن همان مناطق مغزی می‌شود که در زمان رابطه‌ جنسی یا خوردن غذای خوب فعال می‌شود؛ پس این فرصت را به طرف مقابل خود بدهید.

اسلاید 7: رازهایی که افراد جذاب برای جذب دیگران استفاده می‌کنندافراد جذاب رازهایی دارند که به‌کمک آنها هر که را راه می‌خواهند جذب می‌کنند. ما در اینجا این رازها را برایتان فاش کرده‌ایم: از تأثیر اولین برخورد غافل نشوید: شما در محیط‌های ناآشنا، فقط بین ۲ تا ۳۰ ثانیه فرصت دارید روی دیگران اثر بگذارید.با علاقه به حرف دیگران گوش دهید: شنونده خوبی باشید، حرف‌های طرف مقابل را تکرار کنید و از او بخواهید بیشتر و بیشتر توضیح دهد.دل‌چسب باشید: رویکرد نوآورانه‌ای را در پیش بگیرید. مغز خیلی زود خسته می‌شود و همیشه دنبال محرک‌های جدید می‌گردد؛ پس لباس یا جواهرات خاص و عالی بپوشید.

اسلاید 8: رازهایی که افراد جذاب برای جذب دیگران استفاده می‌کننددر اوج خداحافظی کنید: زمانی مکالمه را تمام کنید که هنوز برای مخاطبانتان جذاب هستید. در این حالت، مخاطبان مشتاقانه منتظر زمانی خواهند بود که دوباره شما را ببینند.خلاقانه صحبت کنید: چند بار جملاتی تکراری همچون «خوشبختم»، «بچه کجایی؟» «بچه دارید؟» را شنیده‌اید؟ به‌جای این جمله‌های تکراری، خلاق باشید و از موضوعاتی استفاده کنید که در ذهن فرد مقابل ماندگار شود.آماده برقراری ارتباط باشید: خیلی از افراد دوست ندارند فردی محتاج به نظر برسند؛ بنابراین، در جمع‌ها خود را می‌گیرند یا کناره‌گیری می‌کنند. روی گشاده داشته باشید. به دیگران بگویید چقدر خوش‌حالید به آن جمع دعوت شده‌اید.

اسلاید 9: نکاتی برای اینکه خود را محبوب‌دل‌ها کنید!درباره راهکارهای محبوب‌بودن چقدر می‌دانید؟ ما در ادامه توصیه‌هایی به شما کرده‌ایم: سعی کنید دیده شوید: اراده‌تان را جمع کنید و در محیط‌های مختلف حضور یابید. منتظر نمانید کسی پیش‌قدم شود. ریسک کنید و در ایجاد ارتباط مقدم باشید. معاشرتی باشید: دوستانه رفتار کنید و هرجا که لازم است کمک خود را دریغ نکنید. زیادی هم نزدیک نشوید. به حریم خصوصی افراد احترام بگذارید و بیش‌ازحد برای محبوب‌شدن تلاش نکنید. مشارکت کنید: به تیم‌های ورزشی، انجمن‌ها و کلوب‌ها بپیوندید. در کلاس‌ها مشارکت کنید تا بیشتر شناخته شوید. مجموعه‌ای از علایق را دنبال کنید تا خط فکری خود را بسازید و حرف‌های جالبی برای گفتن داشته باشید. خلاصه اینکه در جامعه حضور داشته باشید.

اسلاید 10: مردان بیشتر جذب زنانی با این خصوصیات رفتاری می‌شونددر آخر، می‌خواهیم به خصوصیات رفتاری از زنان اشاره کنیم که برای مردان جذابیت بیشتری دارد: با اندام خود مشکلی نداشته باشید: هرطور هستید، از زیبایی ذاتی خود لذت ببرید. خوش‌رویی و دل‌نشینی را بخشی از وجودتان کنید: حتی وقتی تنها هستید، از حضور خودتان لذت ببرید. در برابر تمجید، واکنش مناسبی داشته باشید: ارزش خود را بشناسید تا در برابر تمجید نه مغرور شوید و نه خجالت بکشید.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید