کسب و کار مهارت‌های شخصی

چگونه خوش عکس باشیم؟

khosh-ax

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چگونه خوش عکس باشیم؟”

چگونه خوش عکس باشیم؟

اسلاید 1: به نام خداوند زیبایی هاچگونه خوش‌ عکس باشیم؟

اسلاید 2: 2چگونه خوش عکس باشیمخیلی از ما عاشق عکس گرفتن با فامیل و دوستان‌مان هستیم، ولی تنها موضوعی که احتمالا آن را دوست نداریم اینست که بین هزاران عکس حتی در یکی‌شان هم خوب نیفتیم. همین موضوع کافی است تا شما کنجکاو شوید که بدانید مدل‌ها چطور اینقدر خوش‌ عکس هستند. حتی اگر خودتان عاشق ظاهرتان باشید باز هم برای خوب افتادن در عکس‌ها لازم است تمرین کنید. خبر خوب این است که خوش‌ عکس بودن مهارتی است که می‌توانید در آن استاد شوید. در این مقاله تعدادی از نکات مورد علاقه‌ی حرفه‌ای‌های عکاسی را می‌خوانید، که به شما یاد می‌دهند چطور همیشه در برابر دوربین خوش‌ عکس باشید. پس بیایید ببنیم که چگونه خوش‌ عکس باشیم.

اسلاید 3: 3 نه گفتن به چشم‌های بسته در عکسبرای اینکه ببنیم چگونه خوش‌ عکس باشیم، بهتر است اول چشمانتان را کاملا باز کنید. برای غلبه بر این حالت لازم است از عکاس بخواهید تا سه بشمارد. شما چشم‌های خود را می‌بندید و بلافاصله قبل از گفتن آخرین عدد آنها را باز می‌کنید. دیگر اثری از چشم‌های نیمه‌باز یا بسته نخواهد بود!

اسلاید 4: 4دلیل بدعکس بودن‌تان را پیدا کنیدواضح است که هر وقت سر و کله‌ی دوربین‌ها پیدا می‌شود، همه‌ی ما مضطرب و بی‌قرار می‌شویم پس چرا از قبل در این‌باره کاری انجام ندهیم؟ به عکس‌های قبلی خود نگاه کنید و ببینید کدام را دوست دارید و از کدام‌ خوش‌تان نمی‌آید. الگوی عکس‌های خوب‌تان را پیدا و آن را تکرار کنید.

اسلاید 5: 5

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید