علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

جستجوی بی دردسر در موتورهای جستجو

motorhaye_jostoju

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “جستجوی بی دردسر در موتورهای جستجو”

جستجوی بی دردسر در موتورهای جستجو

اسلاید 1: جستجوی بی دردسر در موتورهای جستجوwww.bejoor.ir

اسلاید 2: آیا تا به حال دنبال فرمت خاصی از فایل مثل فایل پی‌دی‌اف، ورد، پاورپوینت و اکسل گشته‌اید؟اگر به صورت عادی جستجو کنید ممکن است مجبور باشید چندین و حتی چند ده صفحه جلو بروید تا فرمت مورد نظر خود را بیابید البته اگر خوش شانس باشید و مطلب درون فایل به درد شما بخورد!چگونه فایلهای خود را در موتورهای جستجو بیابیم؟

اسلاید 3: می‌توانید از روش بهتری استفاده کنید. برای این کار باید:اول ببینیند از چه موتور جستجویی استفاده می‌کنید.قسمت جستجوی پیشرفته موتور جستجوی مورد نظر خود را بیابیددر این قسمت روی گزینه نوع فایل (file type) بروید و فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.بر روی گزینه یا دکمه جستجو کلیک کنیدیک راه بهتر!

اسلاید 4: صبر کنید یک راه بهتر هم هست!خسته کننده بود؟

اسلاید 5: در این سایت همه بزرگان جستجو جمعنداستفاده از بجور

اسلاید 6: با یک کلیک میتوانید نوع فایلی را که می‌خواهید انتخاب کنیدانتخاب نوع فایل

اسلاید 7: قبل از اینکه با صفحه پیوندها یا پیام خطا مواجه شوید از فیلتر بودن یا مشکل داشتن آن مطلع می‌شوید.اعصاب راحت‌تر!لینکهایی که با سبز مشخص شده‌اند بدون مشکل قابل دیدن هستندلینکهایی که با نارنجی مشخص شده‌اند اغلب مشکل فنی دارند و پیام خطا می‌دهندلینکهایی که با قرمز مشخص شده‌اند فیلتر هستند

اسلاید 8: رتبه سایتها را بر اساس رتبه‌بندی الکسا در نتایج مشاهده کنید. این رتبه به شما در انتخاب صفحات معتبر کمک خواهد کرد. هر چه رتبه کمتر باشد سایت مورد نظر پر مراجعه‌تر است.رتبه صفحات را ببینیدرتبه سایتهای مختلف

اسلاید 9: امتحان کنید

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید