علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

چگونه وب سایت بسازیم؟

cheguneh_website_besazim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چگونه وب سایت بسازیم؟”

چگونه وب سایت بسازیم؟

اسلاید 1: چگونه وب سایت بسازیم

اسلاید 2: مرحله اول : انتخاب نام یا دامین مناسب برای سایت شما

اسلاید 3: ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید زمینه فعالیت شما مشخص شودبا توجه به فعالیت شما نام دامنه سایت باید انتخاب شودمثال : مرجع امکانات وب ایرانیان با دامنه www.google.comاگر از دامنه ملی استفاده کنید ir پشتیبانی بهتری دارد و ارزون تر هم هستبرای ثبت نام دامین می توان به وبسایت های فروش دامین مراجعه کرد و با جستجوی دامین مورد نظر در صورت تکراری نبودن آن را خریداری کنیم.

اسلاید 4: مرحله دوم : انتخاب فضای وب یا میزبانی مناسب برای سایت

اسلاید 5: فضا به دو صورت رایگان و خریدنی موجود استفضای رایگان برای شروع بد نیست ولی محدودیت دار د بهتر است اینطور بگوییم سالی چند هزار تومان ارزش وقت تلف کردن ندارد.خوب شاید اگر از امکانات سی پنل آگاه بودید حتما یک هاست چند مگابایتی می خریدید و دنبال چند گیگ رایگان هم نمی رفتیدبرای خرید هاست و فضا سایت مورد نظر خود برای خرید را انتخاب کنید.در انتخاب خود دقت لازم را انجام دهید.چون باید سرعت و امنیت لازم را داشته باشد.

اسلاید 6: مرحله سوم : انتخاب سیستم سایتبا توجه به فعالیت شما می توانید از مدیریت محتوای جوملا یا نیوک یا اسکریپت های دیگر استفاده کنید

اسلاید 7: در اینجا کمی توضیح می دهیممدیریت محتوای جوملا 1.6.1.2> بعد از نصب باید تعدادی امکانات اضافه کنید تا تکمیل شود و بسیار انعطاف پذیر و امکانات رایگان فراوان دارد.

اسلاید 8: مدیریت محتوای نیوک8.3> همراه نصب شدن کلی امکانات به شما می دهد و با آسودگی استفاده می کنید پشتیبانی هم داره انعطاف پذیری کمتری داره

اسلاید 9: سیستم وبلاگ دهی وردپرس3.1.5 > وردپرس برای گوگل خیلی خوب بهینه شده پشتیبانی خوبی هم داره کلی هم پوسته داره

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید