علوم انسانی و علوم اجتماعی اخلاق

چگونه کودک خلاق داشته باشیم؟

chegone_kodake_khalagh_dashte_bashim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چگونه کودک خلاق داشته باشیم؟”

چگونه کودک خلاق داشته باشیم؟

اسلاید 1: چگونه کودک خلاق داشته باشیم ؟ شهرام حمیدی نژادسال تحصیلی 93-92

اسلاید 2: از امروز اقدام کنیم :با تحریك كودك به دیدن ، شنیدن ، لمس كردن ، كشف كردن و آزمایش كردن به او اجازه دهید تصمیم های غیر معقول بگیرد تا جایی كه ضرری متوجه شما یا خودش نمی شود . این ایده های غیر معقول را به اجرا گذارد .اصرار نداشته باشید به این كه جلوی شكست او را بگیرید.این كار موجب از بین رفتن ابتكار و تدبیر وی می شود .

اسلاید 3: کودکی خلاق داشته باشیم طرح سوالات واگراآشغال ها را دور نریزید یك كودك خلاق می تواند از هر چیزی كه به نظر شما آشغال و به درد نخور است .چیزهای جالبی درست كند .پس خرده كاغذ ، چوب ،قوطی های خالی پودر و شامپو ، سبد های گل ، چوب بستنی و ... را دور نریزید و البته خیلی هم نگران تمیزی اتاق او نباشید .یادتان باشد تاكنون كسی به دلیل نظیف بودن بیش از حد ، جایزه نوبل نگرفته است !

اسلاید 4: 1-هرگز کودک را تحقیر نکنید .کودکی که احساس حقارت کند هرگز دست به خلاقیت نمی زند2- محیطی مناسب برای آن ها فراهم کنید.3- کارهای آنان را تشویق کنید و در معرض نمایش قرار دهید.3-به شیوه های آموزشی در خانواده توجه داشته باشید.4- امکان شرکت در فعالیت ها و کلاس های ویژه را فراهم نمایید.5- از تاکید بر تصورات قالبی جنسیت کودکان خودداری کنید .(دختر ماشین بازی نمی کند و...)

اسلاید 5: 6-استعداد فقط سهم کوچکی از خلاقیت است و تمرین و نظم بخشیدن به آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.7- طرح سوال و مسئله برای کودکان تا  برای حل آن بیندیشند و حرکت کنند.8- ارائه معما ها و چیستان ها که هم فعالیتی مفرح است و هم حس تفحص را بالا می برد.9- علاقمند کردن به مطالعه ی کتاب های مختلف .10- حمایت عاطفی و معنوی11- حساس کردن نسبت به استفاده های نا متعارف و نامعمول از وسایل

اسلاید 6: 12- انتقاد سازنده را توسعه دهید.13-زندگی افراد خلاق را مطالعه نمایند.14-نسبت به محرک های محیطی حساس باشند.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید