کسب و کار اقتصاد و مالی

چگونگی پیدایش و تحول پول

pool-7

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چگونگی پیدایش و تحول پول”

چگونگی پیدایش و تحول پول

اسلاید 1: چگونگی پیدایش و تحول پولگردآورنده: ---

اسلاید 2: تاریخچه مختصراختراع پول قبل از شروع شدن تاریخ مکتوب اتفاق افتاد.در گذشته موارد جذابی مانند سپید مهره یا دانه تسبیح در برابر کالاهای اقتصادی مفیدتر مبادله میشدند.تاریخچه اسناد حسابداری نشان می‌دهد که پول حساب مربوط به حدوداً چندین هزار سال قبل از زمان کاربرد ضرب سکه است. بخشی از روزنامه هارپر می‌باشد که به صورت هفتگی چاپ می‌شود و در سال ۱۳۷۴ چاپ می شده‌است: در این تصویر مردی در حال انجام دادوستد پایاپای و در حال دادن مرغ در عوض دریافت اشتراک سالانه روزنامه دیده می‌شود.

اسلاید 3: سیر پیدایش پولدر۶۰۰۰–۹۰۰۰ قبل از میلاد دام و محصولات گیاهی به عنوان پول استفاده شد.در ابتدا مس بین‌النهرین در تجارت برای یک زمانی استفاده می‌شد اما به زودی نقره جایگزین آن شد.پولیس پولی بودکه بامس ساخته می‌شد.در خاورمیانه جو به عنوان پول مورد استفاده قرار می‌گرفت یا در قاره آمریکا صدف به عنوان پول استفاده می‌شد.با گسترش بانک‌ها استفاده از رسیدهای بانکی به عنوان پول گسترش گرفت.بعد از جنگ جهانی دوم در کنفرانس برتون وودز بیشتر کشورهای دنیا به استفاده از پول فیات که به دلار آمریکا ثابت شده بود روی آوردند و دلار آمریکا تنها پولی بود که ارزش آن نسبت به طلا ثابت شده بود. پول خرد کشور رومانی معروف به سکه‌های کاغذی، موسوم به بانی چاپ شده در سال ۱۹۱۷ میلادی - چهره فردیناند اول رومانی پادشاه این کشور بر روی پول‌های خرد می‌باشد. هر لئوی رومانی برابر ۱۰۰ بانی است.

اسلاید 4: انواع پولپول کالایی (ماده اولیه)پول بی‌پشتوانه (پول فیات)مسکوکاتپول بانکیپول مجازی (Virtual Money)

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید