علوم مهندسی معماری و عمران

چگونگی گذر جریانات هوا در اطراف ساختمان ها

gozare_hava_az_sakhteman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چگونگی گذر جریانات هوا در اطراف ساختمان ها”

چگونگی گذر جریانات هوا در اطراف ساختمان ها

اسلاید 1: چگونگی گذر جریانات هوا در اطراف ساختمان ها

اسلاید 2: اگر ساختمان ها بخشی از یک منطقه شهری باشند الگوی حریان هوادر برخورد با آن ها به نظام هندسی به ویژه نسبت ارتفاع و فاصله ساختمان ها بستگی داردالف _ فاصله ساختمان ها از یکدیگر زیاد، الگوی جریان هوا مشابه با ساختمان های مجزا(H/W)<.4ب_ فاصله ساختمان ها نزدیک به یکدیگر(H/W)<.7پ_ فاصله ساختمان ها از موارد بررسی شده نیز نزدیک ترجریان اصلی هوا ضعیف شده و از بالای ساختمان می گذرد و یک جریان چرخشی ایحاد می شود.

اسلاید 3: اگریک ساختمان بلند مرتبه و منفرد نسبت به سطح سایر سقف ها بالاتر قرار داشته باشد، بار پس از برخورد به ساختمان بلند در ارتفاع تقریبی ¾ ساختمان نقطه راکدی راپدید می آورد . در این قسمت هوا به دو جهت متضاد تغییر جهت می دهد . قسمتی از بالای ساخمان عبور نموده و قسمت دیگر به ناحیه پایین ساختمان و نهابتا“ حفره کشیده می شود ، برخورد این جریان با ساختمان های کوتاه سبب ایجاد چرخش شدید آن در حوالی وسطح زمین می گردد.

اسلاید 4: _ باد در سرعت 5متر در ثانیه ملموس می باشد. _ باد در سرعت 10متر در ثانیه نامطلوب بوده و سبب بلند شدن گرد و خاک از زمین می گردد. _ باد در سرعت 20متر در ثانیه احتمالا“ خطرناک می شود. _ ساختمان های بلند تر از 25 متر (تقریبا“ 6 طبقه ) و ساختمان هایی که ارتفاع آن ها تقریبا“ 2 برابر ساختمان های اطراف باشد موجب ناراحتی برای عابران می گردد.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید