chiler

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چیلر و انواع آن”

چیلر و انواع آن

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم1

اسلاید 2: عنوان: چیلر استاد: گردآورنده: زمستان ۱۳۹۷2

اسلاید 3: تعریف چیلر:چیلر دستگاهی است که حرارت را از مایع (معمولاً آب) بر اساس سیکل تبرید تراکمی و یا جذبی دفع می‌کند. این مایع می‌تواندبرای خنک کاری هوا و یا دستگاه هااستفاده شود که معمولاً به صورت سیکل و درون یک مبدل حرارتی جریان دارد. به عنوان یک محصول جانبی مهم، حرارتی که از مایع جذب شده یا باید به محیط خارج دفع شود یا برای کارایی‌های بالاتر برای مقاصد گرمایی استفاده شود. نگرانی‌هایی در مورد طراحی و انتخاب چیلرها وجود دارد. این نگرانی‌ها شامل، کارایی، بازده، تعمیرونگه داری، آسیب پذیری‌های محیطی است.3

اسلاید 4: 4چیلرها به دو دسته چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی تقسیم می‌شوند. شکل دیگر تقسیم بندی چیلرها بر اساس شکل خنک شدن ماده میبرد است که به سه دسته آب خنک، هوا خنک وتبخیری تقسیم بندی می‌شوند. چیلرهای تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی و چیلرهای جذبی با استفاده از انرژی حرارتی باعث ایجاد برودت و سرما می‌شوند.۱- چیلرهای تراکمی ۲- چیلرهای جذبیانواع چیلر:

اسلاید 5: 5چیلر تراکمی:در چیلرهای تراکمی مبرد داخل کندانسور بوسیله آب خنک میشود .در این نوع چیلر، آبی که مبرد داخل کندانسور را خنک میکند خود گرم شده و دیگر قابل استفاده نیست به همین دلیل این آب وارد برج خنک کننده شده، دمایش پائین می آید و دوباره جهت خنک کردن مبر وارد کندانسور میشود.در مناطقی که درصد رطوبت هوا زیاد باشد چون در برج خنک کننده فرایند انتقال حرارت بر اساس گرمای نهان تبخیر انجام میشود ، برج خنک کننده کارائی نداشته و نمیتوان چیلر آبی استفاده کرد ، همچنین اگر میزان مواد خورنده و رسوب آب زیاد باشد ، چون امکان خورندگی و رسوب گیری و مسدود شدن لوله های داخل کندانسور زیاد است بنابراین امکان استفاده از چیلرهای آبی وجود ندارد و به ناچار باید چیلر هوایی استفاده کرد.

اسلاید 6: 6چیلرتراکمی

اسلاید 7: 7اصول چیلر تراکمی:اصول كار چیلر تراكمی بدين شكل مي باشد كه سيال مبرد وارد لوله ها يا به اصطلاح تبخير كننده كه در داخل اتاق يا محلي كه مي خواهيم سرد كنيم مي شود گرما از هواي اتاق به سيال مبرد داده مي شود و سيال تبخير مي شود و در عوض درجه حرارت اتاق پايين مي آيد .

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید