park-ghshm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

  1. p.apd2002fot

    گول اسلاید های اولش را نخورید. کلا ۵ تا اسلایده که تا آخر هم فقط عکسه. واقعا افتضاحه. نمی دونم سر چه حسابی اسمش را گذاشتند پاورپوینت…..

نظر خود را بنویسید

ژئو پارک قشم

اسلاید 1: ژئو پارک قشم

اسلاید 2: طبیعتِ زیبا و رویایی جزیره زیبای قشم پر از جاذبه های تفریحی و توریستی است که هرکدام دنیای متفاوتی را پیش روی بازدیدکنندگانش قرار می‌دهد. در این میان ژئوپارک قشم یکی از منحصربه‌فردترین ژئو پارک هاى جهان است که در جزیره زیبای قشم واقع شده است. شما با سفر به این جزیره و بازدید از ژئوپارک آن، همه‌ی آنچه را که انتظارش را می‌کشید، تجربه خواهید کرد تا سفر فراموش نشدنی و پر از خاطره‌ای را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. ژئو پارک قشم به واسطه قرارگیری در سواحل زیباى خلیج فارس و جنگل دریایى حرا، چندین پدیده بارز زمین‌شناسى را در خود دارد، به همین دلیل عنوان نخستین ژئوپارک خاورمیانه و ایران را در سال 2006 به خود اختصاص داد تا در بین جهانیان به طرز شگرفی خودنمایی کند. این مجموعه یکی از جاذبه های گردشگری تور قشم محسوب می‌شود که در بین اهالی و گردشگران جزیره قشم محبوبیت زیادی دارد

اسلاید 3: ژئو پارک قشم هر ساله بازدیدکنندگان و مسافران زیادی را از نقاط مختلف ایران و جهان، در قالب تور داخلی و تور خارجی به سوی خود جلب می‌کند. این مجموعه زیبا و حیرت‌انگیز 30000 هکتار مساحت دارد و در غرب جزیره قشم و در نزدیکی روستای طبل، سلخ، روستای کانی و گوری واقع شده است. ژئو پارک قشم به دلیل موقعیت استراتژیک خود در خلیج ‌فارس به‌عنوان منطقه‌‌ی نمونه، در میان ژئوپارک های آسیای شرقی و ژئوپارک های اروپایی از وضعیت ویژه و منحصربه‌فردی برخوردار است. این مجموعه شگفتی‌آور با محدوده طولی و ساحلی چشم‌نوازش، زیبایی‌های بی‌شماری همچون مجسمه‌ها و نقش برجسته‌های پراکنده طبیعی، کوه‌ها و چین خوردگی‌های شگفت‌انگیز، تندیس های اعجاب‌آور، ستون‌های حاصل از فرسایش و قطعه‌های فرو افتاده در پای ارتفاعات را در خود جا داده که جذابیت و زیبایی منطقه را با تمام وجود به بینندگانش هدیه می‌کند

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید