کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کارآفرینان بزرگ ایران و جهان

karaafarinaane-bozorg

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 24 اسلاید زندگینامه کارآفرینان برتر همواره مورد بررسی خیلی از فیلم سازان و نویسندگان قرار گرفته است. کم و بیش برای چهره‌های نام آشنا در دنیای کارآفرینان، همیشه داستانی برای روایت شدن وجود داشته است. زمانی که داستان آنان را می‌خوانید متوجه خواهید شد که این افراد از ابتدا این شهرت و ثروت را در اختیار نداشته‌اند و از زیر صفر شروع کرده‌اند و پشتکار و باور به اهدافشان باعث رشد آن‌ها شده است. آشنایی با زندگی کارآفرینان برتر نه تنها شما را بیشتر با این افراد آشنا خواهد کرد بلکه برای شما انگیزه‌ای می‌شوند که بدانید برای شروع کسب و کار در ابتدا فقط یه چند عنصر نیاز دارید، ایده، خلاقیت و پشتکار و باز هم پشتکار. همانطور که بیشتر افراد این لیست اشاره کرده‌اند هیچگاه دست از رویاهای خود برندارید.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2173 بازدید, 28 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارآفرینان بزرگ ایران و جهان”

کارآفرینان بزرگ ایران و جهان

اسلاید 1: کارآفرینان بزرگ

اسلاید 2: مقدمهزندگینامه کارآفرینان برتر همواره مورد بررسی خیلی از فیلم سازان و نویسندگان قرار گرفته است. کم و بیش برای چهره‌های نام آشنا در دنیای کارآفرینان، همیشه داستانی برای روایت شدن وجود داشته است. زمانی که داستان آنان را می‌خوانید متوجه خواهید شد که این افراد از ابتدا این شهرت و ثروت را در اختیار نداشته‌اند و از زیر صفر شروع کرده‌اند و پشتکار و باور به اهدافشان باعث رشد آن‌ها شده است. آشنایی با زندگی کارآفرینان برتر نه تنها شما را بیشتر با این افراد آشنا خواهد کرد بلکه برای شما انگیزه‌ای می‌شوند که بدانید برای شروع کسب و کار در ابتدا فقط یه چند عنصر نیاز دارید، ایده، خلاقیت و پشتکار و باز هم پشتکار. همانطور که بیشتر افراد این لیست اشاره کرده‌اند هیچگاه دست از رویاهای خود برندارید.

اسلاید 3: کارآفرینان پول‌ساز جهان

اسلاید 4: بیل گیتساگر که زندگینامه کارآفرینان برتر جهان را سرچ کنید بدون شک در بیشتر مواقع اسم بیل گیتس را در میان اسامی خواهید دید. همه‌ی ما بیل گیتس و امپراطوری گوگل را می‌شناسیم. بیل گیتس رئیس و موسس شرکت مایکروسافت است. اکثر ما حقایقی را در مورد زندگی این فرد شنیده‌ایم. برای مثال اینکه او تحصیلات خود را در دانشگاه رها کرد، که البته دلیل آن چیزی جز تمرکز تمام وقت بر روی مایکروسافت نبود. اما بیل گیتس به دلیل رفاهی که برای زندگی مردم به وجود آورده است بیشتر از یک نام تجاری است. تغییراتی که بیل گیتس به واسطه محصولات مایکروسافت و استفاده از کامپیوتر در زندگی افراد جهان ایجاد کرد، ابزاری برای موفقیت بسیار بزرگ دیگر افراد موفق جهان شد. وی تنها شخصی بود که رقابت را وارد عرصۀ نرم‌افزار کرد. بیل گیتس یکی از موفق‌ترین کارآفرینان قرن بیستم و یکی از ثروتمندترین افراد جهان است.بیل گیتس می گوید: اگر من فکر کنم که چیزی نامناسب است یا فقط باعث اتلاف وقت می‌شود، آن‌‌ را دور‌می‌اندازم. این زمان است که برای من اهمیت دارد. من زمان زیادی را صرف مطالعه می کنم. من چه سر کار باشم، چه در خانه، یا در سفر، همیشه تعدادی کتاب همراهم دارم که منتظر خواندنشان هستم. اگر شما به اندازه کافی انگیزه داشته باشید، کتاب‌ها به اندازه کافی برایتان خوب هستند.

اسلاید 5: استیو جابزاستیو جابز که او را پدر اپل هم می‌نامند یکی از سردمداران کارآفرینان برتر جهان است که زندگینامه او جز جذاب‌ترین و شاید در برخی قسمت‌ها ناراحت‌ کننده‌ترین زندگینامه‌ها است. از زندگی استیو جابز به همین راحتی نمی‌توان گذشت. استیو جابز که حتی هزینه تحصیل در دانشگاه را نداشت اما بعدها تبدیل به یک هنرمند و مدیر موفق شد که توانست انقلاب عظیمی در دنیای دیجیتال و کسب و کار به راه بیندازد. او در سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت.به گفته‌ی او آنچه بیش از همه افراد و صاحبان حرَف موفق را از دیگران متمایز می‌سازد، پشتکار محض است.

اسلاید 6: جف بیزوسآمازون، نامی آشنا و فروشگاه آنلاینی غول پیکر. موسس و مدیر آن کسی نیست جز جف بیزوس. او با نشان دادن استعداد و توانایی زیاد در زمینه تکنولوژی، موفق به گرفتن مدرک مهندسی الکترونیک و علوم رایانه ای شد. او در سال 1994 شغلش را که اتفاقا درآمد بسیار خوبی داشت را رها کرد تا بر روی ایده ی راه اندازی آمازون در گاراژ خانه اش کار کند. جف بیزوس که در ابتدا آمازون را برای فروش کتاب تاسیس کرده بود بعدها لوازم و وسایل دیگری هم پوشش داد. از شیر مرغ گرفته تا جون آدمیزاد در این فروشگاه خرده فروشی آنلاین پیدا می‌شود. اما این شرکت چیزی فراتر از یک خرده فروشی است. این فرد هم یکی از ثروتمندترین مردان دنیا است که بیشتر موفقیت و ثروت خود را در نتیجه رسیک‌ها و خطرهایی می‌داند که در راه تجارت انجام داده است.«چیزهای بزرگ شروع همیشه از یک چیز کوچک شروع می شوند، بزرگترین بلوط ها هم از یک بلوط کوچک ایجاد شده اند، شما باید یک نهال کوچک را مواظبت کنید تا رشد کند و به یک درخت بزرگ تبدیل شود، اگر این موضوع را درک کنید می توانید به تنهایی کسب و کار بزرگ خود را راه اندازی کنید.»

اسلاید 7: مارک زاکربرگمارک زاکربرگ جوانترین میلیاردر و یکی از کارآفرینان برتر جهان، موسس و بنیان گذار شبکه اجتماعی فیسبوک است. او در سال ۲۰۰۴ به همراه تعدادی از دوستانش برنامه نویسی سایت جدید را شروع کرد. در ابتدا این پروژه فقط برای دانشگاهی که مارک در آن تحصیل می‌کرد قابل دسترس بود اما بعدها که پیشرفت خوبی داشت تصمیم گرفت دانشگاه خود را ترک کند و تمام زمان خود را بر روی این پروژه بگذارد و در نهایت و فارغ از تمامی ماجراها فیسبوک تبدیل به چیزی شد که امروز میبیند.«من همواره برای رسیدن به هدفم تلاش می‌کنم و یقین دارم این تلاش نتیجه خواهد داد و چه بهتر که با موفقیتی بزرگ همراه شود. اما دستیابی به موفقیت به هر قیمتی را هرگز هدف کارهای خود قرار نداده ام. من اعتقاد دارم که سرانجام می توانم کاری را انجام دهم که برای انسان‌ها بسیار مفید و سومند خواهد بود.»

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید