کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کارآفرینی دانشگاهی ۲

karafarini_daneshgahi1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارآفرینی دانشگاهی ۲”

کارآفرینی دانشگاهی ۲

اسلاید 1: کارآفرینی دانشگاهیجواد سخدری عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی ومدیر مرکز کارافرینی1به نام خداوند جان و خرد

اسلاید 2: 1- شناسایی فرصت 2- بهره‌برداري از فرصت فرآيند بهره‌برداريفرآيند شناسایی

اسلاید 3: فردIndividuals and TeamsفرصتOpportunitiesفرايندMode of Organizingچهارچوب فهم کارآفرينيمحيطEnvironments

اسلاید 4: ويژگيهاي حاکم بر فضاي کارآفريني 1 . تخريب خلاق 2 . ايجاد سازمان جديد 3. تحول در سازمانهاي موجود: كارآفريني سازماني (نوآوري ،زايش وتحول استراتژيك )

اسلاید 5: فرصتفرصت:حرکت در مسير باد موافق رو به بندر (وبستر)ایده نتیجه فعالیت ذهنی فرصت واقعیتی عینی

اسلاید 6: فرصت. فرصت:به هر گونه نياز پاسخ داده نشده يا ناقص پاسخ داده شده جامعه به هر موقعيتي که سبب ايجاد يک شرکت جديد يا توسعه شرکت موجود نکته : موقعيت بايد قابل کنترل توسط فرد و پيامد مثبت داشته باشد. تهديد به هر موقعيتي که قابل کنترل نبوده و پيامد منفي داشته باشد. (کروگر)

اسلاید 7: گزینبرگ (1990) و زهرا (1996) :اگر سه مورد ذیل در یک سازمان اتفاق افتد کارآفرینی سازمانی روی داده است: 1- نوآوری ( آفرینش ) 2- زایش سازمان ( زایش )3 - تحول استراتژیک ( پویش )کارآفرینی سازمانی

اسلاید 8: کارآفرینی سازمانی آفرینش ،زایش وپویش

اسلاید 9: کارآفرینی سازمانی کارآفرین و سازمانکارمند کارآفرین:خروج و تاسیسEntrepreneurship درون سازمان Intrapreneurship سازمان کارآفرین:درون سازمانی Corporate EntrepreneurshipSpinn-offSpinn- outبرون سازمانی Exopreneurship Spin-inJoint venturingBuy-outs

اسلاید 10: آینده دانشگاه و دانشگاه آینده: تکامل برج عاج به پارادایم کارآفرینیکارآفرینی دانشگاهی

اسلاید 11: کارآفرینی دانشگاهیدانشگاه به عنوان سازمان کارآفرین.اعضای دانشگاه کارآفرین با شند.با تعامل دانشگاه و محیط جریان کارآفرینی ایجاد شود.11

اسلاید 12: دلایل گرایش دانشگاه ها به کارآفرینی دانشگاهیکارآفرینی موتور توسعه اقتصادی استنفوذ کارآفرینی در تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادینفوذ کارآفرینی در تمام شرکت هاتبدیل جوامع صنعتی به اطلاعاتیمطرح شدن دانشگاه به عنوان نهاد تولید دانش12

اسلاید 13: فشارهای محیطی بر دانشگاه هاکاهش بودجه های پژوهشیکاهش حمایت های مالیتغییر انتظارات از نقش دانشگاه در ارتباط با تعامل بیشتر با محیط13

اسلاید 14: مشکلات آموزش عالیعدم هماهنگی با نیاز های جامعهعدم جامعیت در راستای ایجاد کسب و کار14

اسلاید 15: وظیفه کارآفرینی دانشگاه هاانتقال تجاری دانش و فن آوری نشات گرفته از دانشگاه ها به وسیله نوآوریکاهش شکاف بین دانش و نوآوریافزایش پتانسیل نوآوری به وسیله تولید دانش15

اسلاید 16: 16صنعت، خوشه هادانشگاهپارك هاي علم و فناوريكارآفرينيمحيط كسب و كاردولت

اسلاید 17: 17تحقيق و توسعه بين رشته ايفيزيك سيستم تشخيص كاملمهندسي موادبيولوژيزيست شناسيشيميشبكه هاي عصبيمهندسي مكانيكمهندسي برقعلوم انساني

اسلاید 18: تا اینجا18

اسلاید 19: 19جستجوي فرصت ها با نگاه بين رشته ايفناوري بيوفناوري اطلاعاتفناوري نانو

اسلاید 20: ویژگی های دانشگاه کارآفرین از دید صاحبنظرانآموزش کارآفرینیارتباط با صنعت و تربیت افراد بر اساس نیازهای صنعتایجاد ارتباط بین اساتید و مجریان صنعتایجاد مراکز رشد و پارک های علمی و فن آوری برای حمایت از دانشجویان و اساتید در راه اندازی کسب و کارایجاد Spin-off از فن آوری و دانش ایجاد شده در دانشگاه هااستقلال مالیپرورش رفتارهای کارآفرینانه ( تشخیص فرصت – نوآوری – ریسک پذیری )نوآورینگاه به دانشجویان به عنوان مشتریخلق ارزش های جدید از دارایی های فکری ایجاد شده در دانشگاه هاکالا سازی ( اعطای حق اختراع، اعطای حق امتیاز، ایجاد شرکت )تجاری سازی ( ارائه خدمات مشاوره ای – انجام فعالیت های توسعه ای )20

اسلاید 21: قابلیت های کارآفرینی دانشگاهیقابلیت های سیستمی و فرآیندیسیستم مدیریت دانشسیستم مدیریت منابع انسانیسیستم تجاری سازیفرآیند های آموزشی و پژوهشیقابلیت های ساختاریواحد های تحقیق و توسعهواحد انتقال فن آوریمراکز رشدتامین مالی مخاطره آمیزحمایت از مالکیت فکریپایش محیطقابلیت اعضامهارت های کارآفرینیگرایش کارآفرینیفرهنگ کارآفرینیفرهنگ آموزشی21این قابلیت ها سبب:تشخیص فرصتتوسعه محصولات جدیدتجاری سازی محصولات جدید

اسلاید 22: قابلیت های کارآفرینیدانشایده پردازیانتخاب ایدهتدوین طرح کسب و کارجذب منابعسازماندهی و راه اندازی کسب و کارمهارتکار گروهیمذاکرهارتباطاتنگرشدیدگاه نسبت به توسعهدیدگاه نسبت به زندگیدیدگاه نسبت به آیندهدیدگاه نسبت به ایفای نقش در جامعه22

اسلاید 23: قابلیت های کارآفرینی که دانش آموختگان تمامی رشته ها می بایست داشته باشندخلق ایده و ایده پردازیدانش تدوین طرح کسب و کاردانش و مهارت اجرا و عرضه ایده در جامعهنگرش مثبت و سازنده به زندگی و کسب و کارانجام فعالیت های بین رشته ایتیم سازی و کار گروهیپویایی یادگیریمخاطره پذیری معقولچگونگی یادگیری و به کار بستن دانسته ها23

اسلاید 24: علل ایجاد شرکت های منشعب از دانشگاه هماهنگی با توسعه اقتصادیافزایش گرایش کاربردی در برخی از رشته های مهندسی24

اسلاید 25: عوامل محیطی موثر در توسعه کارآفرینی دانشگاهیرقابتی کردن فعالیت دانشگاه ها در جذب منابعتولید دانشتربیت نیروی کارآفریننوآوریاستقلال دانشگاه درپذیرش دانشجوحذف و اضافه کردن رشته هاتنظیم فعالیت ها و ظرفیت ها با توجه به نیاز محیطانتخابی کردن روسای دانشگاهرقابتی کردن فضای کسب و کار که نیاز به نوآوری در کسب و کار افزایش میابد و باعث ایجاد پیوند قوی صنعت و دانشگاه می گردد.25

اسلاید 26: فصل چهارم26تجاری سازی دانش

اسلاید 27: تجاری سازی دانشتبدیل دانش تئوریک به فعالیت های اقتصادی27بینشفن آوری - بازارکارکردهای پایدار محصول مناسب بازار

اسلاید 28: نماد های تجاری سازی دانشتاسیس مراکز رشدتاسیس پارک های علمی و فن آوری28

اسلاید 29: فشارهای محیطی بر دانشگاه ها در جهت تجاری سازی دانشمحدودیت های مالیخواسته جدی تحمیلی بر دانشگاه ها در جهت پیوند با جامعه و صنعت29

اسلاید 30: راه های کسب درآمد دانشگاه هاانتقال تجاری نتیجه تحقیقات دانشگاهواگذاری حق امتیاز ها و حق اختراعاتایجاد شرکت های انشعابی30

اسلاید 31: صورت های مختلف انتقال پژوهش به شرکت هاتاسیس شرکت توسط اعضای هیات علمیاعطای حق اختراع به شرکت های خصوصیمشارکت با شرکت های خصوصیتاسیس شرکت توسط دانشگاه31

اسلاید 32: سیکل فرآیند انتقال تجاری سازی32اکتشاف علمیافشای اختراعارزیابی اختراع برای حق امتیازحق امتیازبازاریابی فن آوری برای شرکت هامذاکرات برای اعطای امتیازواگذاری امتیاز به شرکت ها

اسلاید 33: مراحل تبدیل پژوهش دانشگاه ها به ارزش اقتصادیزایش ایده کسب و کار از پژوهشاستخراج پروژه های مخاطره ای جدید از ایده هاراه اندازی شرکت های انشعابی از پروژه هاتحکیم خلق ارزش اقتصادی از طریق شرکت های انشعابی33

اسلاید 34: جنبه های کلیدی فرآیند تجاری سازی فرصتبررسی ایده ها و انتخاب مواردی که دارای پایداری بلند مدت می باشندبهره برداریفرآیندی مرحله به مرحله می باشدجامعه حمایتیآگاهی ذینفعان اصلی مانند مشتریان34

اسلاید 35: دلایل درگیر شدن دانشگاه ها در فرآیند تجاری سازی پژوهشحمایت و واگذاری امتیاز فکری دانشگاه هاایجاد و جذب بودجه های پژوهشیکسب درآمد از طریق واگذاری امتیاز ها کسب شهرتجذب اعضای هیات علمی جدید کارآفرینانه ایجاد شغل برای دانش آموختگانایجاد مشوق جدید برای سرمایه گذاریتسهیل ایجاد کسب و کارهای تازه تاسیستقویت خوشه ها و رشد اقتصاد منطقهتوسعه پارک های علمی و مراکز رشدانتشار تخصص دانشگاه با ایجاد دارایی فکری برای جامعه35

اسلاید 36: موانع انتقال دانش مدیریت غیر اثر بخش مالکیت دارایی فکری دانشگاهمخالفت برخی دانشگاهیانعدم انگیزه پژوهشگران در تجاری سازی یافته ها و اختراعاتفرهنگ دانشگاه ( فرهنگ انتشار یا نابودی )تفاوت فرهنگی بین دانشگاه و صنعت36

اسلاید 37: پیشنهادات در جهت توسعه فرآیند انتقال دانشبهبود درک دانشگاه از نیازهای شرکت هاانعطاف در توافقات انتقال دانش و سیاست ها و رویه هامدیران و متصدیان با تجربه در بخش های اعطای امتیازانجام خدمات انگیزشی در بخش های اعطای امتیازانتخاب مدیران دارای دید استراتژیک در بخش های پژوهشی و اجراییاعطای منابع بیشتر به بخش های اعطای امتیازتشخیص ارزش ارتباطات فردی و شبکه های اجتماعیپاداش برای مشارکت دانشگاه ها در فرآیند انتقال دانش از طریق:ارزشگذاری حق امتیازات و مجوز ها دادن بخش از درآمد فرآیند انتقال دانش به اعضای هیات علمی37

اسلاید 38: فصل هشتم38ساختار دانشگاه کارآفرین

اسلاید 39: شش مولفه کلیدی برای کارآفرین شدن دانشگاه هاساختار منعطففرهنگ کارآفرینانه منسجمتعامل مستمر با محیط ( جامعه و صنعت )چشم انداز مشترکاستراتژی آینده نگر جستجوی فعالانه به دنبال موفقیت و ایجاد کسب و کار مخاطره آمیزتوجه به نیروی انسانیایجاد فضا برای حمایت از فعالیت های نوآورانه افراد39

اسلاید 40: ساختار منعطفکاهش رسمیتکاهش پیچیدگیکاهش سطوح سازمامیکاهش پراکندگی جغرافیاییکاهش تعداد دوایر و عناوین شغلیساختار عدم تمرکزایجاد ارتباطات دوطرفه بالا به پایین و بالعکستبدیل کنترل های شدید به کنترل های کلی40

اسلاید 41: فرهنگ کارآفرینانه منسجمحمایت و رشد استعدادهای خلاقتوسعه فرهنگ کاری بین اعضای سازمانایجاد و تقویت یادگیری سازمانیایجاد تحول در ارزش ها، باورها و مفروضاتایجاد فرهنگ کار گروهی41

اسلاید 42: چشم انداز مشترک چشم انداز مشترک باعث:انجام کارها در حد استاندارد و بالاتر از آنشادی و نشاط سازمانیافزایش شهامت و شجاعت افراد در مواجهه با مشکلات و مسائلایجاد تلاش افراد در دستیابی به چشم انداز سازمان42

اسلاید 43: مراحل ایجاد دانشگاه کارآفرینتعریف جهت استراتژیکالویت بندی اهداف از طریق مذاکره با تامین کنندگان منابعتجاری سازی حقوق معنوی ناشی از فعالیت های اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان و جهت دهی تحقیقات دانشگاهی در جهت حل مسائل اجتماعینقش فعال در بهبود نوآوری در منطقه در تعامل با صنعت و دولت43

اسلاید 44: مدل غیر متمرکز انتقال فن آوریاز طریق ایجاد یک دفتر تخصصی و اختصاصی در انتقال فن آوری که باعث افزایش در روابط صنعت – علم در دانشگاه ها می شود44

اسلاید 45: عوامل موثر در موفقیت ساختار جدید دانشگاه ها استقلال بخش های مختلفتعامل با محیط بیرونیبرداشتن موانع اداریتعریف جایگاه سازمانیتقویت و حمایت از متولیان ارتباط با صنعت در دانشگاه 45

اسلاید 46: رابطان انتقال فن آوری از دانشگاه به صنعتکاشفان فن آوری های جدید یا دانشمندان فن آوریمدیران فن آوری و مدیران اجرایی یا رابطان دانشگاه و صنعتشرکت ها و کارآفرینان و کسانی که فن آوری های مبتنی بر دانشگاه را تجاری می سازند46

اسلاید 47: نقش دفاتر انتقال فن آوریحفظ دارایی فکری دانشگاه و نتایج پژوهش هاانتقال تجاری دانش از طریق واگذاری حق امتیاز، حق اختراع47

اسلاید 48: تغییرات استراتژیک به منظور ارتباط کارکردهای آموزشی و پژوهشی با فعالیت های اجراییاتخاذ ساختارهای نامتجانس و بین رشته ای همراه با بخش های بین رشته ای و ارگانیزم های ترکیبیشبکه ها و اتحاد های استراتژیک با صنایع، دولت و دیگر نهاد هاتحول در نقش هامسئولیت مرتبط با کنترل کیفیتمنابع مالیتوسعه مشارکت ها48

اسلاید 49: مراکز علمی و فن آوریمراکز رشددر ارتباط با شرکت های تازه تاسیس و کوچکدر زمره زیر ساخت های فنی قرار دارندکادر مدیریتی کوچکارائه خدمات مشاوره ای در زمینه مدیریت و پرورش و توسعه کارآفرینیپارک های علمی و فن آوری در ارتباط با شرکت های بزرگ و متوسطمستقر در فضای دانشگاهشهرک های علمی و تحقیقاتی در ارتباط با شرکت های بزرگ و متوسط49

اسلاید 50: فصل نهم50کارکرد های دانشگاه کارآفرین

اسلاید 51: کارکرد های نوظهور دانشگاه کارآفرینتوسعه قابلیت های کارآفرینیآموزش چگونگی تشخیص فرصتآموزش ایده پردازی و انتخاب ایده مناسبآموزش مهارت های راه اندازی کسب و کارآموزش مدیریت کسب و کارترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویانایجاد بانک ایده و مشکلات واقعی در جامعهایجاد بانک اطلاعات کارآفرینی و سرمایه گذاریحمایت های مشاوره ای در تدوین طرح کسب و کارعرضه امکانات لازم در مراکز رشد51

اسلاید 52: کارکرد های نوظهور دانشگاه کارآفرینتولید و انتقال دانشتولید دانش: توسعه و فراهم کردن دانش جدیدانتقال دانش: آموزش و توسعه منابع انسانیترویج دانش: اشاعه دانش و فراهم کردن نهاده ها برای حل مسئلهتجاری کردن دانش: تبدیل دانش به فن آوری و تجاری سازی آن ایجاد شرکت های دانش محورراه های تجاری کردن دانش:واگذاری امتیاز بهره برداریایجاد شرکت های تجاریایجاد صنایع و خوشه های صنعتیحل مشکلات جامعه و صنعت52برای انجام این کارها دانشگاه نیازمند مدیریت اثر بخش: دانش دارایی فکری خود می باشد

اسلاید 53: هسته اصلی نظام علمی کشورنهاد های آموزش عالیآزمایشگاه های پژوهشی عمومی53

اسلاید 54: دلایلی مبنی بر اینکه چرا دانشگاه برای ایجاد و رشد شرکت های مبتنی بر فن آوری مناسب استظهور ایده های نو به سبب تحقیقات دانشگاهی و هم اندیشی علمی دسترسی بهتر به تخصص های بالا در رشته های مختلفانجام مطالعات بین رشته ایکاهش مخاطرات و شکست ها به علت حمایت دانشگاهمحیط نوآور دانشگاه باعث افزایش تقاضا برای کارآفرینی مبتنی بر فن آوری می شودفن آوری مورد نیاز برای شروع و ادامه فعالیت شرکت های مبتنی بر فن آوری در دانشگاه موجود می باشدامکانات رایگان و ارزان که در دانشگاه ها در اختیار این شرکت ها قرار می گیرد54

اسلاید 55: دلایل افزایش رشد اقتصادی به وسیله تولید دانش دسترسی آسان به اطلاعات و دانش بر اثر پیشرفت فن آوری اطلاعاتسرعت روز افزون پیشرفت علمی و فن آوری که به انباشت دانش فن آورانه و علمی منجر شده استافزایش رقابت جهانی که کاهش هزینه ها را در پی داشته استافزایش درآمد و در کنار آن افزایش تغییر در تقاضای که برای برآورده کردن نیاز آنها می بایست دانش بیشتری طلب گردد.55

اسلاید 56: 56فصل دهممعیارهای عملکرد دانشگاه کارآفرین

اسلاید 57: کارکرد هایی که بر کیفیت عملکرد کارآفرینی دانشگاه موثرندکارکرد باز تولیدتربیت نخبگانتفسیر مجموع اطلاعاتمحافظت از کتب، اطلاعات و سننتداوم ساختارها و کارکردهاکارکرد سازگاریسازگاری در شرایط تغییرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگیکارکرد تولید57

اسلاید 58: ارزیابی آموزش عالی به چه منظوری صورت می گیردتایید صلاحیت مرکز آموزش عالیتخصیص اعتباراتپاسخگویی به مراجع ذیربط به منظور برآوردن نظر مسئولان دولتی در قبال بودجه دریافتینمایان ساختن میزان دستیابی به اهدافعرضه اطلاعات جهت آگاهی دانشجویان، کارفرمایان و سایر افراد ذیربط درباره دانشگاهبهبود مستمر کیفیت آموزش عالی58

اسلاید 59: معیارهای عملکرد آموزشی دانشگاهمیزان توسعه قابلیت های کارآفرینیمیزان آموزش مهارت های کارآفرینیارائه واحد های درسی مرتبط با کارآفرینیتعداد رشته های آموزشی بین رشته ایبرگزاری همایش ها، جشنواره ها و رقابت های کارآفرینینسبت استاد به دانشجونسبت اعضای هیات علمی در هر یک از مرتبه های علمیسرانه فضا و امکانات آموزشیاعضا هیات علیم عضو انجمن های علمی داخلی و خارجینسبت اعضای علمی ارتقا یافتهتعداد اعضای هیات علمی استخدام شدهنسبت دانشجویان تحصیلات تکمیلینرخ رشد اعضای موفق به اخذ جوایز علمینسبت نرخ رشد اعضا به نرخ رشد دانشجویان و نرخ رشد رشته هاتعداد رشته هانرخ رشد پایان نامه ها، کنفرانس ها و کلاس هاکیفیت خروجی یا معدل داش آموختگان59شاخص های ارزیابی عملکرد های آموزشی در دانشگاه کارآفرین

اسلاید 60: معیارهای عملکرد پژوهشی دانشگاهتعداد طرح های پژوهشی که اعتبار آن از منابع خارج دانشگاه تامین شده است.تعداد طرح های پژوهشی انجام شده به صورت مشترک با صنعتتعداد پژوهش های کاربردیتعداد طرح های مداخله ای که نتایج آن منجر به تغییر در سیاستگذاری های کلان کشور شده استشاخص تعداد نیروی محققنسبت دانشجو به استاد که اگر زیاد باشد، اساتید فرصت تحقیق کمتر می باشد.سهم تحقیقات از تولید ناخالص ملیتعداد کتابخانه ها و پایگاه های اطلاعات علمیوجود نشریات علمیتعداد همایش هاتعداد کتب تالیف شده توسط محققین دانشگاهیتعداد مقالات ارائه شده در مجلات و همایش های علمی و داخلی60

اسلاید 61: معیارهای عملکرد کارآفرینی دانشگاهنسبت دانش آموختگان دارای ایدهنسبت دانش آموختگان، دانشجویان و اعضای هیات علمی آشنا به مفاهیم کارآفرینیتعداد مسابقات، جشنواره ها در زمینه کارآفرینیتعداد اختراعات و نوآوری هاتعداد انتقال و فروش فن آوریدرآمد حاصل از اعطای حق امتیاز و اختراعتعداد محققین و اساتید شاغل در فعالیت های R&D تعداد شرکت های مستقر در مراکز رشد نوآوری و فن آوری های پیشرفتهتعداد شرکت های انشعابیمیزان سرمایه گذاری در نوآوریتعداد قراردادهای همکاری مشترک تکنولوژیک با صنایع61

اسلاید 62: 62فصل یازدهمبرنامه ریزی توسعه کارآفرینی دانشگاهی

اسلاید 63: اقدامات جهت توسعه کارآفرینیافزایش احتمال وقوع رفتار کارآفرینانه در کلیه ابعاد کارآفرینیافزایش فرصت های کارآفرینیافزایش علاقه شهروندان برای انجام فعالیت های کارآفرینانهتوانمند سازی آنها برای موفقیت در اجرای فرآیند کارآفرینیانجام مکانیزم های حمایتی و هدایتی کارآفرینان63

اسلاید 64: سیاست های دولت در جهت حمایت از توسعه کارآفرینیتامین مالیمشاوره فنی و مدیریتیبازاریابیهدایت در مسیر رشدحذف قوانین بازدارنده و تصویب مقررات ترغیب کننهبرنامه ریزی و اجرای سیاست های توسعه زیربناهای لازم برای کارآفرینی64

اسلاید 65: برنامه ریزی استراتژیک برای توسعه کارآفرینی دانشگاهیایجاد اصلاحات ساختاری، فرآیندی و فرهنگیتدوین چشم انداز مطلوب استراتژی با مشارکت همه اعضا ( هدف – استراتژی – برنامه ریزی )تغییر دیدگاه تولید علم ( پژوهش ها با هدف حل مسائل و عرضه محصولات جدید بر مبنای دانش انجام شود )تغییر برنامه های آموزشی ( دروس تخصصی – یادگیری بر مبنای حل مسئله و مشارکت – تحقیق جزو لاینفک روش تدریس باشد – تقویت قدرت ایده پردازی در دانشجویان )ترویج فرهنگ کارآفرینی در اعضای دانشگاهاصلاح ساختار سازمانی دانشگاه ( حذف قوانین بازدارنده – تمرکز زدایی – ایجاد سازمان های تخصصی برای تجاری کردن تحقیقات دانشگاهی )طراحی سیستم پاداش بر مبنای نتایج برای ترغیب کارآفرینی دانشگاهیطراحی سیستم های بازخوراستقلال دانشگاه و موسسات داخلی دانشگاه65

اسلاید 66: برنامه ریزی استراتژیک برای توسعه کارآفرینی دانشگاهیسیاست گذاری هاسطح ملیتعیین الویت هاانتخاب، تمرکز، تعیین مراکز برترترویج شبکه های ارتباطیپشتیبانی از مکانیسم هایی که فعالیت های تحقیقاتی را تقویت می کندانتخاب آزانس ملی برای تعیین سیاست های ارتباط با صنعتایجاد فرآیند پاسخگویی که محرک تحقیق باشدسطح منطقهتعریف نیازها برای توسعه اجتماعی ترویح ارتباطاتتقویت بنیه مالیسطح موسسهتعیین اهداف دانشگاهتصمیم گیری در زمینه تحقیقات پایه ای، توسعه ای و کاربردی66

اسلاید 67: نحوه همکاری بخش های غیر دولتی با دانشگاهسرمایه گذاریابتکاراتمشارکت های مالیمشارکت های فکریمشارکت های فنیمشارکت های مدیریتی67

اسلاید 68: راه های ارتباط صنعت و دانشگاهاز طریق دفتر ارتباط با صنعت در وزارت فرهنگ و آموزش عالیشورای عالی ارتباط دانشگاه و صنعت68

اسلاید 69: موانع پژوهش در ایرانتاکید بر توسعه کمی بیش ازحدفقدان انگیزه در دانشجو و استادوجود مشکلات در زمینه تصویب طرح های پژوهشینبود پایگاه داده علمیساعات زیاد تدریس اعضای هیات علمینبود ارتباط مناسب بین دانشگاه و محیط خارجنبود برنامه ریزی و راهبرد پژوهشی69

اسلاید 70: فلسفه و رویکرد راهبردی طرح کارادفلسفه:کارآفرینی یک خصیصه ذاتی نیست و از راه آموزش مناسب قابل تحصیل می باشدرویکردهاترویج روحیه و فرهنگ کارآفرینی و ارتقای شناخت جامعه دانشگاهی و دانشجویان نسبت به کارآفرینیترغیب دانشگاه ها به دوره های آموزش کارآفرینیگسترش تحقیقات کارآفرینیکمک به کارآفرینان جدید و توسعه کارآفرینان موجود از طریق فراهم کردن امکانات اولیه برای شروع کارآفرینی70

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید