karafariniye_sherkati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارآفرینی شرکتی”

کارآفرینی شرکتی

اسلاید 1: 1کارآفرینی شرکتیتنظيم: سیاوش رضازاده

اسلاید 2: 2بخش 1: مفهوم کارآفرینی شرکتی

اسلاید 3: 3کارآفرینی شرکتی در عمل: کارآفرینی در سازمانهای موجود

اسلاید 4: 4زمینه کارآفرینی“بررسی آکادمیک فرصتها که چگونه ، توسط چه کسی و با چه اثراتی برای ایجاد کالا و خدمات آتی کشف و ارزیابی و بهره برداری می شوند.در نتیجه این زمینه شامل مطالعه منابع فرصتها فرآیند کشف و ارزیابی و بهره برداری از فرصتها و مجموعه افرادی که آنها را کشف و ارزیابی و بهره برداری می کنند.(Shane and Venkatamaran, 2000)

اسلاید 5: 5کارآفرینی شرکتی تجدید استراتژیک : تلاشهای کارآفرینانه شرکتی که منجر به تغییرات اساسی در استراتژی و ساختار سازمانها می شود کسب و کار مخاطره آمیز شرکتی: تلاشهای کارآفرینانه شرکتی که منجر به ایجاد سازمانهای کسب و کاری درون سازمان شرکت می شود. هر دو این مفاهیم تغییرات در استراتژی و ساختار یک شرکت حاضر را پیشنهاد می دهند، که ممکن است شامل نوآوری برای صنعت باشد.

اسلاید 6: 6کارآفرینی مستفلتجدید استراتژیکراه اندازیتازه در بازارقدیمی در بازارداخل هر سازمان موجودخارج هر سازمان موجودکارآفرینی شرکتی کسب و کار مخاطره آمیز داخلیتجدید استراتژیککسب و کار مخاطره آمیز داخلیزمینهابتکار عملIIIIIIIVکارآفرینی مستفل

اسلاید 7: 7طرحهایی برای کسب و کار مخاطره آمیز داخلی واحد کسب و کار ویژهواحد کسب و کارمستقلزایشی کاملواحد جدید واحد کسب و کار مخاطره آمیز جدید قرارداد بستنيکپارچگى بخش کسب و کار مخاطره آمیز کوچکو جدید پرورش دادن وقرارداد بستنارتباط عملیاتیاهمیت استراتژیک(Burgelman, 1983)

اسلاید 8: 8انواع تجدید استراتژیک نوآوری جوان کنندهنوآوری رهبریتغییرات بروز کنندهکایزندرجه تغییر صنعتدرجه تغییر داخلی(Baden-Fuller, 1995)

اسلاید 9: 9ظرفیت برای تغییرزمانظرفیت برای تغییربروز آوردندهجوان کنندهرهبری(Baden-Fuller, 1995)

اسلاید 10: 10کارآفرینی شرکتی به عنوان رویکرد مدیریت استراتژیک

اسلاید 11: 11بین دو زمینهمدیریت استراتژیک کارآفرینیi)مدیریت استراتژیک کارآفرینیii)کارآفرینی شرکتی به عنوان رویکرد مدیریت کارآفرینی شرکتی در عمل :تجدید استراتژیک کارآفرینی شرکتی در عمل :کسب و کار مخاطره آمیز داخلی

اسلاید 12: 12رقابت معنی جدیدی دارد.رقابت به عنوان تثبيت موقعيت (خارج داخل)رقابت به عنوان مسلط شدن (داخل خارج) رقابت به عنوان عامل نوآوری

اسلاید 13: 13گرایش کارآفرینانه(Miller, 1983)نوآوریریسک پذیریبیش فعالی

اسلاید 14: 14پیوستار کارآفرینانه(Stevenson & Gumpert, 1985)مبلغفرصتمنابعگرایش استراتژیکتعهد به فرصتانقلابیتکاملیتعهد به منابعچند مرحله ایتک مرحله ایکنترل منابعاستفاده اتفاقى یا اجاره ایمالکیت یا بکارگيرىساختار مدیریتمسطحسلسله مراتبیمتولی

اسلاید 15: 15مبلغ دربرابر متولی در جهت گیری استراتژیکفرصت کجاست؟چه منابعی برای سرمایه گذاری روی آن نیاز دارم؟چه ساختاری مناسب است؟چه منابعی را کنترل می کنم؟ چه ساختاری رابطه ما را با بازار مشخص می کند؟چه فرصتی مناسب است؟

اسلاید 16: 16 یک مدل مفهومی (Burgelman, 1983)

اسلاید 17: 17یک ایده نوین کسب و کارساختار شرکتنمای پیش نهادی/همکاری لازمذی نفعانسیستم رقابتیسیستم تولیدیتامین کنندگانجایگزینهارقباتازه واردانمشتریانایده کسب و کارNormannبخش/شکافهماهنگىهماهنگىهماهنگىکهچهچگونه

اسلاید 18: 18در پس ایده کسب و کاردامنهکیفیتافق زمانیPursued dimensional growthمعنی سودنقش در محیط رقابتیفلسفهمدیریتی وسازمانیساختار شرکتنمای پیش نهادی/همکاری لازمذی نفعانسیستم رقابتیسیستم تولیدیتامین کنندگانجایگزینهارقباتازه واردانمشتریانایده کسب و کارNormannبخش/شکافهماهنگىهماهنگىهماهنگى

اسلاید 19: 19...گرایش استراتژیک زیربناییدامنهتوسعهکیفیتافق زمانیرشد ابعادیمعنی سودنقش در محیط رقابتینقش میان ذی نفعاناصلیفلسفه مدیریتی وسازمانی

اسلاید 20: 20بخش 2: موارد

اسلاید 21: 21 Modafil - Bottega Verde

اسلاید 22: 22بحث درباره مورد چه بوده اند؟Modafil مهمترین وقایع در تاریخچه Bottega Verde B.I. را قبل و بعد از مالکیت توسطModafil توصیف کنید. Modafil U.S.O. چیست؟کشش تعیین کننده رشد Modafil چیست؟دانش چه نقشی در فرآیند کارآفرینانه بازی می کند؟

اسلاید 23: 231960تاسیس Modafil بعنوان ریسنده پشم1965 فروش پستی بافتنی پشمی1967. Euronova شرکتی با فروش پستی دارای کاتالوگی از محصولات متنوع تأسيس شد. 1971-78. Euronova کاتالوگی از محصولات آرايشی بوجود آورد: Miss Beauté 1973ترک فروش محصولات پشمی برای تمرکز روی فروش پستی پشم کشبافی1987. Mondoffice شروع به کار با تمرکز روی فروش پستی مبلمان اداری1989-92. Euronova به شرکت آلمانی Otto Versand فروخته شد. قرارداد غير رقابتی غير از محصولات آرايشی1991. Modafil شروع فروش لباس های سفيد در (Ricami Esclusivi)1992. Bottega Verdeاز آقای. Morriconi خريده شد.که در فروش پستی وسايل آرايشی که از شرکتهای ديگر خريده ميشود فعال است.1994. Bottega Verde يک توليد کننده وسايل آرايشی را خريداری ميکند و محصولات را از داخل شرکت تامين ميکند. .1997-99. Mondoffice به يک شرکت بين المللی خارجی فروخته شد. وقايع اصلی

اسلاید 24: 24ساختارسيستم توليدسيستم رقابتیتوليد برون سپاری تامين کننده محدودتوسعه فرمول توليد توسط تامين کنندهکاتالوگ داخلیذخيره درPienza 3 کارمند برای بسته بندی و 1 فروشنده با 2 کمک غير اصلیافزايش حجم فروشبرتری کانال توزيع مرسومگرايش عمومی به لوازم آرايش پيچيدهغيبت رقبا در فروش پستی)L’Erbolario رقبای کوچک ضعيف ايتاليايی (برای مثال)Yves Rocher چند رقيب محدود اروپايی (برای مثالتوليد برون سپاری شده معمولکيفيت متوسط در مقايسه با رقبامحصولات طبیعي مانند گياه طبّیقيمت متوسط به بالا در مقايسه با رقبا ريسک سقوط سهام غيبت ترفيع و تخفيفکاتالوگ های قديمیکهچهچگونه1st B.I. (1)

اسلاید 25: 25دورنمای پيشنهادی/ همکاری لازمذی نفعان.دورنمای رشد و توسعه مهدود به دليل ايده تجاری ناشی از نياز به ماندن و تفريح.همکاری نا معلوم مورد نياز.انعطاف پذيری به دليل فعاليت بی تاب کسب و کار و سازمان بی نظمنزديکان ( 1 پسر و 1 دختر )بانک4 کارمندساختار(1981-92)1st B.I. (2)

اسلاید 26: 26ساختارسيستم توليدسيستم رقابتیکاتالوگ داخلیآزمايشگاه تحقيق و توسعه کارمندان متخصص در فروش پستیNaj-Oleari برند مرکز تماس در با 50 کارمند پاره وقت درPineza مشاوران ( توسعه محصول ، مواد اوليه ، کنترل کيفيت ، سيستم اطلاعاتی )دانشگاه Pavia مشاور تست پوستی روی موجودات زندهمنابع مالی قابل توجهپس از 1994آزمايشگاه های شيمی و ميکروبيو لوژیکارگاه توليد کيفيت متوسط تست شيميايی و پوستی محصولاتقيمت پايينترفیعات مشتری مدارانهتحويل قابل اتکاسرويس آن لاينتخفيفات مکررتصوير خوب/ کفيت پايينمحصولات طبیعي مانند گياه طبّیکاتالوگ مدرنکاهش ميزان فروشدموکراتيزه کردن مهسولات آرايشیگرايش به محصولات طبیعيافزايش در سهم بازار توزیع مدرنکاهش بعضی کانال های توزی معمولافزايش تقاضا برای کنترل کيفيت در توليدغيبت رقبا در فروش پستی)L’Erbolario رقبای کوچک ضعيف ايتاليايی (برای مثال)Yves Rocher چند رقيب محدود اروپايی (برای مثالتوليد برون سپاری شده معمول2nd B.I. (1)کهچهچگونه

اسلاید 27: 27دورنمای پيشنهادی/ همکاری لازمذی نفعانبنگاه متفاوت و در حال رشد با بکارگری ابزار پيشرفته مديريتیپاسخدهی در بنگاه های از لحاظ مديريتی ساختاری در حال توسعه(برای اعضای خانواده)شغل مطمئن (برای کارمندان و جامعه محلی)فعاليتهای کاری همسان با بينش کار آفرينميل به کار در حالت تا حدی غير رسمی و بی ساختارميل با ياد گيری( هم از منابع داخلی و خارجی مثلاً مشاوران)تجربه کاری در کسب و کار سفارش پستینزديکان( همسر ، 2 پسر ، 1 دختر ، بستگان همسر)کارمندانبانکجامعه محلی ( استانBiella )2nd B.I. (2)

اسلاید 28: 28حوزه. سفارش پستیتصوير سنتی،طبيعیتصوير تقويت مکانیوسيعترين بازار هدفرشدهدف اوليهکيفيتسطح متوسط ثابت کيفيت (مناسب برای قطعه های هدف)زمان بلند مدت، برای مثال نسل های بعدی جانشينانذی نفعانتامين آينده برای جانشينانارايه شغلی مطمئن برای کارمنداناستخدام کارمندان از جوامع محلیتوسعه کار آفرينینقش در رقابتتسلط تدريجی ولی جسورانه در ناحيه های رقابتی واردهسوداهداف بلند مدت برای خانوادهسرمايه گزاری سيستماتيک مجدد سود کوتاه مدتفلسفه مديريتیابزارهای پيچيده مديريتیمشاورن خارجیساختار نزارتی بستهروش مديريتی اتوکراتيکساختار سازمنی غير رسمیتعهد افزايشی منابع داخلیگرايش بالا به استفاده از منابع خارجیگرايش بالا به ريسک حساب شدهU.S.O.

اسلاید 29: 29کشش به رشدوجود تجربه 40 ساله در فروش سفارش پستیپتانسيل کاهش يافته رشدکشش به رشدکشش به رشد در بخش سفارش پستیجهتگيری رشد کار آفرينتامين يک موضع پاسخگويی در بنگاه های پيچيده از لحاظ مديريتی در حال رشداراده قوی برای رشدرکود بازارModafil پس از کاهش شديدفروشEuronova (1989-92)وجود فايلهای آدرس و ابزارها و تکنيک های تحليل دادهپتانسيل موجود رشدکشش مستقيم به حوزه خاصی از کسب و کار ( برای مثال لوازم آرايش)قرارداد غير رقابتیتجربه قبلی(Miss Beauté)گرايش فرهنگی خانواده به محصولات طبيعیکشش به رشد در بخش فروش پستی لوازم آرايشعوامل تعيين کننده کشش مستقيمعوامل تعيين کننده کشش پراکندهوجود منابع مالی12345

اسلاید 30: 30زمينه / محيط خارجیمحتوا رفتار کار آفرينانهزمينه سازمانیزمينه رفتاری/تجربه قبلیزمينه استراتژيکجهتگيری رشدساختار سازمانی و نظارتوضع از لحاظ ترکيبات منبع/دانش تعقيب فرصتهای کار آفرينانه بدون توجه منابع داخلی در کنترلمنابع / شايستگی خارجیمنابع داخلی/شايستگینقش دانش

اسلاید 31: 31Barilla - Mulino Bianco

اسلاید 32: 32Barillaبزرگترين توليد کننده پاستا در ايتالياست. دارنده يکی از جذابترين برند ها در بين مصرف کنندگان ايتالياييست.اين غول تحت مالکيت خانوادگی دارای درآمد ساليانه 2 ميليارد يورو، دارای 8500 کارمند، دارای 25 واحد توليدی(5 واحد در خارج کشور) و صادر کننده به بيش از 100 کشور است.سهم بازارش در ايتاليا 25% (از پاستا) است.

اسلاید 33: 33Mulino Bianco Mulino Bianco خطی از محصولات Barilla است که 25 سال پيش تاسيس شد: تحت اين برند چتری بيسکويت، کيک، سناک شيرين ،کراکر و نان يافت می شود(محصولات نانوايی).در تمام اين محصولات Mulino Bianco در ايتاليا دارای جايگاه پيشرو است.اين بخش به سرعتی در حال رشد است که MB به تنهايی 50% گردش مالی Barilla را شامل می شود.

اسلاید 34: 34در 1877 Pietro Barilla يک مغازه پاستا و نان در پارما می گشايد.در 1910 اولين واحد صنعتی را تاسيس ميکند. 80 کارمند روزانه 8000 کيلو پاستا توليد می کنند.در 1911 لوگوی مشهور شرکت بوجود می آيد.در 1936 تعداد کارکنان به 700 می رسد.در 1950 Barilla ها از آمريکا ديدار ميکنند. آنها با ايده های جديد برای بهبود کارايی و ارضا مشتريان به ايتاليا باز گشتند.در 1955 Barilla اولين کارخانه اي بود که پاستا را در بسته بندی فروخت.يک شرکت در حال رشد و نو آوری (1)

اسلاید 35: 35در 1960 شرکت يک شرکت عمومی با مسئوليت محدود شد که 1300 نفر را در استخدام داشت.در 1970 يک واحد صنعتی را در Pedrigano تاسيس کرد. (که هنوز بزرگترين واحد توليد پاستا در جهان است)در 1971 W.R.Grace Barilla شرکت را با بيش از 70 ميليون دلار خريد و شروع به گوناگون سازی مهسول کرد.در 1975 Mulino Bianco تاسيس شد.در 1979 W.R.Grace شرکت را با 65 ميليون دلار به barilla ها فروخت. آنها واحد فرانسه را که اولين شرکت تابعه خارجی بود تاسيس کردند.يک شرکت در حال رشد و نو آوری (2)

اسلاید 36: 36در 1987 آنها پروسه جهانی سازی را شکل دادند و ستاد تبليغاتی متمرکز را در چندين کشور خارجی شروع کردند.در 1991 شرکت يونانی برتر توليد کننده پاستا Misko را تصاحب کردند.در 1992 شرکت مشهور Pavesi در توليد بيسکويت را تصاحب کردند.در 1996 برای مواجهه با رقابت با تخفيفهای سنگين و محصولات با برچسپ خود متوسط قيمت را 15% کاهش دادند. توليد پاستای fresh شروع شد.در 1999 آنها Wasa از Novaris را خريدند.در 2000 Barilla محصول پاستای filled dried را روانه بازار کرد.در 2002 Barilla محصول پاستای frozen را روانه بازار کرد. يک شرکت در حال رشد و نو آوری (3)

اسلاید 37: 37کشش به کار آفرينی شرکتیبازار بالغ پاستا کاهش نتايج مالیشرکت تک کسب و کاری (ريسک بالا)

اسلاید 38: 38گوناگون سازی در چه صنعتی؟بازار در حال رشدرقابت کمسود دهی بالاامکان نو آوریوابستگی و ارتباط به پاستابيسکويتچه کسی

اسلاید 39: 39معرفی قدم با قدم محصولات نانوايی تحت همان برند چتری:در 1976 قطعه های stick bread و toasted bread توسط Barilla توليد و به برند MB انتقال داده شد.در 1977 sweet snacks و Pan carreدر 1983 بيسکويت کرم داردر 1985 کراکردر 1986 کيک تازهدرون همان بخش، دامنه محصولات را توسعه دادند.اين سياست پياده سازی شد چرا که مطالعه رفتار مصرف کنندگان نياز به تغيير را نشان داد. بعد از چند ماه نياز به تغيير نوع بيسکويت دارند.استراتژی نفوذ

اسلاید 40: 40ايده کسب و کاربرند جديد Mulino Bianco ”تصوير pdt سنتی، ساده و اصلاشکال اصلبسته بندی نو آورنهترفيع و تبليغات قویقيمت بالادامنه وسيعسرمايه گذاری در تحقيق و توسعهاز توليد خارجی تا داخلیانتخاب صحيح تامين کنندگانسينرژی در توزيعسيستم اطلاعاتی پيشرفتهچگونه؟چه؟

اسلاید 41: 41پشتيبانی شرکتیمالیسازمانیقدرت معاملاتیشهرت برندفرهنگ کارايیازديکی و حرکت به سمت مشتری

اسلاید 42: 42نتيجه گيریرقابت امروزی به معنای تشخيص فرصتهای کار آفرينانه است.نو آوری به شکلهای مختلف قابل تعقيب است. (SR در مقابل (IV که نيازمند اهرمهای مختلف سازمانی است.کار آفرينی سازمانی بدون توجه به اندازه سازمان اتفاق می افتد.گرايش کار آفرينانه را توسعه دهيد.موفقيت توسعه کار آفرينی بيشتربه عوامل غير مادی بستگی دارد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید