پزشکی و سلامت بیماری‌ها

کاربردهای درمانی بادکش

karborde_darmane_badkesh_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربردهای درمانی بادکش”

کاربردهای درمانی بادکش

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: کاربردهای درمانی بادکش

اسلاید 3: بادکش درمانی، در اکثر مواقع به عنوان درمان تکمیلی در کنار روش های درمانی اصلی کاربرد دارد ولذا بهتر است با تجویز پزشک و همراه با سایر اقدامات درمانی انجام شود.تذکّر: به طور معمول، در هر روز، یک مرحله بادکش انجام می شود.

اسلاید 4: * بادکش وسیع شکم:بادکش، روی کلّ نواحی شکم از زیر دنده ها تا بالای ناحیه تناسلی گذاشته می شود.درمان تکمیلی چاقی در بلغمی ها(سرد مزاج ها): ۴۰ مرحله.درمان تکمیلی یبوست: ۴۰ مرحله.درمان تکمیلی زخم معده: ۴۰ مرحله.درمان تکمیلی عفونتهای تناسلی: ۱۴ مرحله.درمان تکمیلی دیسمنوره(قاعدگی دردناک): ۱۴ مرحله.

اسلاید 5: * بادکش سیاتیک: در مسیر عصب سیاتیک(از وسط باسن تا پایین ساق) در خطّ وسط انجام می شود.درمان تکمیلی سیاتالژی: ۱۴ تا ۴۰ مرحله.درمان خواب رفتگی اندام تحتانی: ۷ تا ۱۴ مرحله.درمان خستگی زودرس اندام تحتانی: ۷ تا ۱۴ مرحله.

اسلاید 6: * بادکش سیاتیک :

اسلاید 7: * بادکش زیر پستاناوّلین بادکش، زیر پستان هر طرف گذاشته می شود و بادکش های بعدی زیر بادکش اوّل در طول خطّی که به طور مورّب از زیر پستان هر طرف تا روی تخمدان همان طرف کشیده می شود؛ انداخته می شود.محلّ تخمدان را می توانید در پاین ترین قسمت شکم و در دو طرف راست و چپ فرض کنید.روش دیگر انجام این نوع بادکش آن است که بادکش ها را از زیر پستان در خطّی مستقیم تا کنار ناف بیندازیم.

اسلاید 8: * بادکش زیر پستاندرمان تکمیلی هایپر منوره(خونریزی قاعدگی شدید): ۳ تا ۷ مرحله.(برای کم کردن خونریزی قاعدگی، بهتر است به طور همزمان، نقطه حجامت عام، یعنی بین دو کتف را نیز بادکش کرد.)درمان التهاب پستان: ۷ مرحله.حجیم کردن پستان: ۴۰ مرحله.درمان تکمیلی خون دماغ(بادکش در طرف درگیر): ۱ تا ۳ مرحله.

اسلاید 9: * بادکش پستان در مرکز و حاشیه پستان ها انجام می شود.پستان ها را می توان هم زمان بادکش کرد یا این که در هر بار انجام بادکش یک پستان را بادکش کرده و بعد از اتمام، پستان بعدی را بادکش نمود.در پستان های بزرگ، باید از لیوان های بزرگتر استفاده شود.

اسلاید 10: * بادکش پستان این نوع بادکش، به دو روش قابل انجام است:حالت اول: در صورتی که تمام سینه را بتوان در داخل یک لیوان بزرگ جا دهید، انجام بادکش با یک لیوان به صورتی که کل سینه داخل آن قرار گیرد توصیه می گردد، مخصوصاً اگر هدف بزرگ کردن سینه ها باشد.حالت دوم: در صورتی که حالت اول امکان پذیر نبود، می بایست لیوان ها را در اطراف سینه و دور تا دور آن قرار داد.

اسلاید 11: * بادکش پستان تذکر: بادکش پستان اگر به منظور افزایش شیر مادران شیرده انجام می شود؛ باید با فشار کمتری انجام شود.درمان تکمیلی کیستهای پستانی: ۴۰ مرحله.حجیم کردن پستانها: ۴۰ مرحله.درمان تکمیلی افتادگی سینه: ۴۰ مرحله.افزایش شیر مادران شیرده: 40 مرحله.

اسلاید 12: * بادکش زانو:در چهار طرف استخوان کشکک زانو(با تمرکز روی محلّ اصلی درد) و در صورت ضرورت، در گودی پشت زانو انجام می شود.درمان تکمیلی درد زانو در افراد بلغمی مزاج: ۱۴ مرحله.درمان تکمیلی درد ناشی از آرتروز: ۴۰ مرحله.درمان تکمیلی آب آوردن زانوها: ۴۰ تا ۱۲۰ مرحله.

اسلاید 13: * بادکش وسیع کتف :3-4 عدد بادکش روی هر کتف انداخته می شود.درمان تکمیلی سرما خوردگی: ۳ مرحله.رفع خستگی شدید: ۳ مرحله.رفع اسپاسم های عضلانی این ناحیه: ۱ تا ۳ مرحله.درمان خواب رفتگی دستها در افراد سرد مزاج: ۷ مرحله.جایگزین حجامت عام در طبایع سرد: ۷ مرحله.جایگزین حجامت عام در افرادی که آمادگی حجامت ندارند: ۳ مرحله.

اسلاید 14: * بادکش تخمدان: در عرض شکم و در بالای ناحیه تناسلی انجام می شود.این نوع بادکش، قرینه شکم، در ناحیه پایینی کمر هم انجام می شود.بهتر است شکم و پشت، به طور متناوب(صبح و شب یا یک روز درمیان) بادکش شوند.

اسلاید 15: * بادکش تخمدان - درمان کیست تخمدان: ۱۴ مرحله.- درمان تکمیلی دیسمنوره(قاعدگی دردناک): ۷ مرحله.- درمان بی نظمی قاعدگی: ۱۴ مرحله.- کمک به درمان بعضی ناباروری ها: ۴۰ مرحله.

اسلاید 16: * بادکش خونساز این بادکش روی استخوان های پهن بدن و به منظور تحریک مغز استخوان به خونسازی انجام می شود.برای این کار، یک روز جلوی بدن(قسمت جلوی ران و روی استخوان جناغ سینه) و روز دیگر، قسمت عقب بدن(قسمت پشت ران، قسمت پشت ساق، روی کتف ها و به طور عرضی روی قسمت بالایی باسن) بادکش می شود.درمان تکمیلی کم خونی: ۴۰ مرحله.پیشگیری از پوکی استخوان: ۴۰ مرحله.درمان تکمیلی کوتاهی قد: ۴۰ مرحله.ایجاد نشاط و شادابی: ۳ مرحله.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید