سایر تحقیق و پژوهش

کاربرد سنجش از دور در ژئوهیدرولوژی

Rs-in-Geohydrology

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد سنجش از دور در ژئوهیدرولوژی”

کاربرد سنجش از دور در ژئوهیدرولوژی

اسلاید 1: کاربرد سنجش از دور در ژئوهیدرولوژی

اسلاید 2: سنجش از دور (Remote Sensing)سنجش از دور عبارت است از تشخیص و جمع‌آوری داده از فاصله دور.سنجش از دور کمترين ميزان تماس مستقيم با اشياء و عوارض مورد اندازه گيری را داشته و برخلاف ساير روشها که عوامل انسانی در گردآوری و تفسير داده های زمينی نقش دارند، در روش سنجش از دور اين وظيفه بر عهده سنجنده ها خواهد بود.اما آنچه که به معنای خاص و با عنوان علمی در عصر جدید از سنجش از دور مطرح می­شود، سنجش و اندازه گیری منابع متعدد و محیط زمین است.

اسلاید 3: اساس کار در سنجش از دور: برخورد امواج الکترومغناطیس از یک منبع انرژی طبیعی (خورشید) یا مصنوعی (تجهیزات ژئوفیزیک)فعل و انفعالات امواج بر اثر برخورد با عوارض زمیندریافت امواج بازتابیده از زمین توسط گیرنده­ها (سنجنده) و تبدیل آن به اطلاعاتدریافت اطلاعات و تبدیل آن به داده از طریق پردازش­های کامپیوتری

اسلاید 4: سکو (Platforms)حامل یا ناقل سنجنده های دورسنجی، پلاتفورم یا سکو نامیده می‌شود.انواع تیپیک آن‌ها ماهواره‌ها وهواپیماها هستند ولی وسایل دیگری نظیر هواپیماهایی با کنترل رادیویی و بالون‌ها نیز برای دورسنجی با ارتفاع کم مورد استفاده قرارمی‌گیرند. سکوها به سه دسته سکوهای زمینی، سکوهای هوایی و سکوهای فضایی تقسیم می شوند.

اسلاید 5: سکوهای زمینیاین  سکوها به طور ثابت بر روی زمین مستقر شده اند و سنجنده بر روی آنها قرار می گیرد و یا به صورت یک بازوی هیدرولیکی بر روی یکی وسیله نقلیه سنجنده را تا ارتفاع ۳۰ متری و یا بیشتر بالا می برد.

اسلاید 6: سکوهای هوایی این سکوها در ارتفاع بالاتری از جو قرار می گیرند و سنجنده ها را حمل می کنند که از انواع آن می توان به بالن ، هلی کوپتر، هواپیما و…. اشاره کرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید