رسانه و شبکه‌های اجتماعی

کاربرد فناوری ارتباطات و اطلاعات (تاریخچه تلفن همراه)

karbord_fannavari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلاید پاورپوينت: 7 اسلاید وقت بخیر.توضیحاتی در مورد تاریخچه گوشی تلفن همراه و اطلاعاتی در مورد سازنده گوشی موبایل همراه و چگونگی استفاده و شبکه های اجتماعی به همراه تصویر های جالب.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1710 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد فناوری ارتباطات و اطلاعات (تاریخچه تلفن همراه)”

کاربرد فناوری ارتباطات و اطلاعات (تاریخچه تلفن همراه)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمموضوع کنفرانس: تلفن همراهمدرس: جناب آقای بصیری رادمحقق: مهدی تعهدیدانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران

اسلاید 2: تاریخچه این فناوری شگفت انگیز

اسلاید 3: مخترع تلفن همراه چه کسی است؟مارتین کوپر (Martin Cooper)، مخترع تلفن همراه است که به او لقب پدر تلفن همراه را داده اند. دکتر مارتین کوپر به عنوان مهندس الکترونیک در شرکت موتورولا کار می کرد که اولین گوشی قابل حمل را ساخت و اولین کسی بود که با گوشی تلفن همراه یک کیلوگرمی در 3 آوریل 1973 صحبت کرد. ایده ساخت گوشی تلفن همراه را هم از یک مجموعه پر بیننده تلویزیونی گرفت. در یکی از صحنه های مجموعه تلویزیونی علمی - تخیلی پیشتازان فضا ، کاپیتان کرک (یکی از شخصیت های اصلی این سریال) با گوشی بی سیمی حرف می زد. با دیدن این صحنه، ایده تلفن همراه به ذهن کوپر الهام شد و تصمیم گرفت روی عملی کردن این قضیه کار کند.

اسلاید 4: آقای مارتین کوپر

اسلاید 5: کاربرد های یک تلفن همراه1- بازی2- پیام رسان های موبایلی3- عکاسی و فیلم برداری 4- گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم5- وب گردی و استفاده از شبکه های اجتماعی6- مکالمه7- استفاده از سایر اپلیکیشن ها8- ارسال پیامک

اسلاید 6: عوارض استفاده از تلفن همراهفشار زیاد روی چشمکاهش کیفیت خوابخطر تصادفسندرم گردن پیامکیچاقی

اسلاید 7: تشکر و سپاس فراوان از شما دانشجویان ارجمند و استاد گرانقدرپایان

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید