علوم مهندسی مهندسی شهرسازی

کاربرد مصالح ساختمانی در شهرسازی

shahr-sazi1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد مصالح ساختمانی در شهرسازی”

کاربرد مصالح ساختمانی در شهرسازی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کاربرد مصالح ساختمانی در شهرسازیاستاد مربوطه: مهندس یزدانی اعضای گروه:داوود عظیم زاده/آرمان جباری ساوان احمدیان/ فطمه الهوردی زاده/ الهام جاویدفر / سحر فرهنگ دوست / معصومه علی نژاد/ آیداقاهریمهدی بلالی / سعید رحمتی/ ارسلان مرادی

اسلاید 3: پل طبیعت

اسلاید 4: مقدمه:پل طبیعت تهران که در واقع نقش اتصال بوستان‌های طالقانی واقع در شرق و پارک آب و آتش واقع در غرب را به ‌عهده دارد یک پل سه طبقه پیاده‌رو و غیر خودرویی می‌باشد که در عباس آباد تهران بر روی بزرگراه مدرس واقع شده است. پل طبیعت حاصل طراحی شگفت‌انگیز لیلا عراقیان مهندس 26 ساله و علیرضا بهزادی می‌باشد که به سرعت به یکی از نمادهای شهر تهران تبدیل شد و جالب است بدانید که در طراحی این پل، معماری سنتی ایران و معماری معاصر با هم تلفیق شده‌اند. در سال 1388 کارهای مطالعاتی پل طبیعت استارت خورد و مراحل ساخت این پل زیر نظر شرکت نوسازی عباس آباد به اتمام رسید تا در نهایت این پل در 20ام مهر ماه سال 1393 افتتاح شد.

اسلاید 5: مصالح استفاده شدهاصلی ترین مصالح مصرفی در این پل که سازه اصلی آن نیز میباشد، فولاد است .لایه های مختلف کف سازی آن شامل بتن سبک و عایق رطوبتی است که در نهایت سطح آن با چوب کامپوزیت ۱۰۰٪قابل بازیافت به نام رزیستا پوشیده شده است و علی رغم ظاهر شبیه چوب ،نیاز به فرایند پیچیده ی نگه داری چوب طبیعی را ندارد .

اسلاید 6: مصالح فلزی:فلزات گروهی از عناصر هستند که خواص مشترک معینی دارند ،این مواد گرما و الکتریسیته را به خوبی هدایت می‌کنند، بسیار محکم اند لذا از آنها در ساخت سازه های ساختمانی استفاده می شود. فلزات به راحتی قابل شکل دادن هستند و همچنین ویژگی و قابل بازیافت بودن فلزات، مزایای استفاده از آن را دو چندان کرده است.

اسلاید 7: فولاد_steel:فولاد نیز یکی از انواع فلز ها است.کربن (C)موجود در فولاد باعث می‌شود فولاد ترد شود و مقاومت کششی و سختی آن افزایش یابد.سیلیسیوم (Si)نیز مقاومت کششی و سختی فولاد را افزایش می دهد و آن را تیره کرده و مقابل چکش خواری آن را نیز کاهش می‌دهد.کرم (Cr) موجود در فولاد علاوه بر افزایش مقاومت کششی ،مانع زنگ زدگی آن میشود.مس (Cu) برای جلوگیری از زنگ زدن فولاد در مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد.پس فولاد به علت قابلیت شکل پذیری و مقاومت زیاد یکی از مهمترین مصالح ساختمانی به شمار می رود.برای پیاده سازی پل طبیعت هزار و هشتصد و هفتاد تن فولاد ( چهارده هزار قطعه فولادی) استفاده شده است.

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید