علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

کاربرد مودم در کامپیوتر

karborde_modem

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد مودم در کامپیوتر”

کاربرد مودم در کامپیوتر

اسلاید 1: موضوع تحقيق: كاربرد Modem در كامپيوتر

اسلاید 2: ابزارهاي مورد نياز براي کار کردن با اينترنت

اسلاید 3: مودم (Modem)براي انتقال اطلاعات از کامپيوتر شما، مودم اطلاعات را به صورت امواج ديجيتال دريافت مي کند و آن را پس از تبديل به امواج آنالوگ بر خطوط تلفن سوار مي کند . در سوي ديگر خط ارتباطي مودم گيرنده عملي مانند همتاي فرستنده خود را انجام ميدهد. به عبارت ديگر مودم گيرنده داده ها را به صورت امواج آنالوگ از طريق خط تلفن دريافت مي کند و پس از تبديل آن ها به امواج ديجيتال به کامپيوتر انتقال مي دهد به همين دليل مودم ها را ميتوان ابزاري تلفيق کننده،تفکيک کننده دانست.   وظيفه تعيين و توسعه استانداردها براي مودم به عهده اتحاديه بين المللي مخابرات يا ITU مي باشد.سرعت مودم اوليه 300 بيت در ثانيه بود .از سال 1998 سرعت 56 کيلوبيت در ثانيه استاندارد شده است. از سال 1999 مودم هاي ADSL با سرعت 8 مگابيت در ثانيه متداول شده اند .تفاوت اصلي مودم ها و کارت هاي شبکههمانطور كه گفته شد مودم ها ولتاژ آنالوگ و ديجيتال را به هم تبديل مى کنند اما در کارت هاي شبکه چون از خطوط تلفن براى برقراري ارتباط استفاده نمى شود، تنها ولتاژ ديجيتال در سيم هاي شبکه جريان دارد .  

اسلاید 4: انواع مودم  مودم ها به دو گروه كلي داخلي internal) ) و خارجي ((external) تقسيم مي شوند مودم هاي داخلي (Internal) :) مدل‌هاي داخلي به صورت کارت در يکي از شکاف‌هاي روي مادربرد در گذرگاهاي، PCI و يا ISA، مادربرد قرار مي‌گيرند و توسط يک کانکتور RJ-11 به خطوط تلفن متصل مي شود. مودم هاي خارجي (External ) مودم‌هاي خارجي بيرون از کيس گذاشته میشوند که برد الکترونيکي آن درون جعبه مخصوصي قرارداشته و در خارج از کامپيوتر قرار ميگيرد که توسط کانکتور BD-9 به يکي از پورت هاي سريال کامپيوتر متصل مي شود. نوع سوم: در لپ تاپ بکار ميرود و شامل يک کارت است که در شيار PCMCIA قرار ميگيرد و اين کارت در واقع در برگيرنده کل برد الکترونيکي مودم است.

اسلاید 5: كار مودم چيست؟كار مودم تبديل علائم كامپيوتري به سيگنال‌هاي تلفني وبالعكس مي‌باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید