علوم مهندسی معماری و عمران

کاربرد نئوپرن در ساختمان

sakhteman00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد نئوپرن در ساختمان”

کاربرد نئوپرن در ساختمان

اسلاید 1: به نام خدا موضوع : استاد مربوطه : دانشجو: کاربرد نئوپرن در ساختماناقای حکم ابادیمیلاد ایرانی

اسلاید 2: نئوپرن چیست :نئوپرن , لرزه گیر ویا بالشتک به قطعاتی گفته می شود که در محل اتصال دو قطعه نصب شده واز تخریب های ناشی لرزه و جا به جایی های محوری جلوگیری می نماید. در واقع نئوپرن قطعه ای است که در اتصال مفصلی جهت کمک به مفصل وکاهش هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد . نئوپرن نئوپرن قطعه ای الاستومری است که دارای مقاومت فشاری بالا و خاصیت ارتجاعی مطلوب می باشد .همچنین نئوپرن ها قابلیت برگشت پذیر مناسبی را از خود نشان می دهد.

اسلاید 3: نئوپرن ها را از دو نوع الاستومر و الاستومر مصنوعی تولید می نمایند.نوپرن هایی که با الاستومر های طبیعی تولید می شوند را NATORALELASTOMER می نامند. این نئوپرن ها به دلیل استفاده از الاستومر طبیعی مقاومت کمتری نسبت به نوع مصنوعی ان دارد کهبه دلیل قیمت کمتر و توجیه اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرند این نئوپرن ها به دلیل ساخته شدن از کائو چوی مصنوعی دارای مقاومت و ماندگاری بالاتری نسبت به نئوپرن طبیعی دارد .

اسلاید 4: نئوپرن های مسطح نئوپرن دارای مقاومت فشاری بالایی می باشد اما در مقابل نیروی کششی از مقاومت کمتری برخور دار می باشد.برای رفع این نقض نوپرن الاستومری در ساخت نئوپرن ها الاستومر ها را باصفحات فولادی مسلح می نمایند به این صورت که صفحات فولادی رابه صورت ورق های موازی در میان الاستومر قرار می دهند با استفاده از این روش نئوپرن ها با مقاومت کششی بالاتری تولید می گردد.

اسلاید 5: نوپرن هسته سربیدر طراحی سازه هایی که در ان نیاز به استفاده از نئوپرن می باشد ممکن است که نیاز به وجود نئوپرنی با قابلیت باربری بیشتر وجود داشته باشد. در این زمان استفاده از نئوپرن هاس هسته سربی یکی از راهکار ها می باشد. در این نئوپرن ها هسته ای از سرب تعبیه می گردد که در داخل نئوپرن قرار می گیرد.سرب با مشخصات فیزیکی خاص خود بر عملکرد نئوپرن تاثیر مثبتی گذاشته و مقاومت فشاری و انتقال نیرو در نئوپرن هارا بهبود می بخشد

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید