کسب و کار فروش و بازاریابی

کاربرد نرم‌افزار مشتری مداری در بیمه

karbord-narmafzaaar-crm-bime

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد نرم‌افزار مشتری مداری در بیمه”

کاربرد نرم‌افزار مشتری مداری در بیمه

اسلاید 1: در بیمه CRM کاربرد نرم افزاراستاد:جناب آقای شاهین ابطحیارائه دهند:فهیمه علیزادهبهار1399

اسلاید 2: بازار بیمه به سمت دیجیتالی شدن پیش رفته است که باید رویکرد مشتری محوری را در این بازار پیاده سازی کرد. با افزایش نرخ تقاضا، قیمت های این بازار نیز بالا می رود و در مقابل نیز انتظارات مشتریان روز به روز بالاتر می رود. نسل جوان دیگر به استراتژی های فروش سنتی اعتماد نمی کند و خواستار یک رویکرد شخصی سازی شده تر هستند. به همین دلیل است که امروزه اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و به ویژه نرم افزار CRM بیمه در حال افزایش است.نرم افزار CRM داده های اساسی مربوط به افراد بیمه شده یا افرادی که به دنبال یک بیمه نامه جدید هستند را ذخیره می کند. کارفرمایان بیمه می توانند به راحتی این اطلاعات را بررسی کرده و پیشنهادات شخصی سازی شده را به مشتریان ارائه دهند.بیمه چیست؟ CRMنرم افزار

اسلاید 3: بررسی چهار مشکل از مجموعه مشکلات شرکت های بیمه و پیشنهادیا راه حل برای آن

اسلاید 4: با بالغ شدن نسل جوان، فضای بازاریابی و سرمایه گذاری به سرعت تغییر شکل می یابد. مخاطبان هدف فعلی مانند جوانان مایل به دریافت تماسهای سرد یا تعاملات حضوری نیستند. در عوض، آنها به طور فعال از ابزارها و اینترنت برای خرید کالاها / خدمات، از جمله بیمه نامه استفاده می کنند. از این رو، فروشندگان باید روش های جدیدی را برای پیگیری سرنخ و تبدیل آنها به مشتری بیابند. راه حل: حتی ساده ترین بانک اطلاعاتی کارگزار بیمه در صورت استفاده صحیح باعث افزایش فروش می شود. با استفاده از نرم افزار CRM، کارفرمایان بیمه می توانند مشتریان را به صورت آنلاین پیدا کرده وشرایط بیمه را طراحی کرده و پیشنهادهای بومی را برای هر کاربر به صورت منحصر به فرد ارائه نمایند.مشتریان دائما در حال تغییر

اسلاید 5: با توجه به ماهیت صنعت بیمه، کارفرمایان بیمه مجبورند مسئولیت زیادی شامل تشریفات اداری، فرآیندهای حسابداری و مدیریت را به عهده بگیرند. کارمندان باید الزامات نظارتی، محافظت از داده و تراکنش های مالی را کنترل کنند، بنابراین زمان و منابع کمتری برای تعامل با مشتری دارند. در شرکتهای بزرگ که کارکنان شعب مختلف مجبور به همکاری و تبادل داده هستند، انجام امور دشوارتر نیز می گردد.  راه حل: نرم افزار CRM مناسب در واقع یک تیررا دو نشان می زنند. از یک طرف، نرم افزار کارهای ساده مانند گزارش و حقوق و دستمزد را به صورت خودکار انجام می دهد. از طرف دیگر، ارتباطات کارفرمای بیمه - مشتری را تسهیل می کندوظایف اداری معمول

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید