علوم مهندسی معماری و عمران

کاربرد ژئوسنتتیک ها در راه آهن

Geosynthetics

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد ژئوسنتتیک ها در راه آهن”

کاربرد ژئوسنتتیک ها در راه آهن

اسلاید 1: ژئوسنتتیك و كاربردهای آن در راه آهن ژیو گرید ها و ژیو تکستایلهاوحید کریمی

اسلاید 2: تعریف و کاربردهای ژئوسنتتیك: کلمه ژئوسنتتیک برای دسته ای از محصولات به کار می رود که عموماً جهت بر طرف سازی مشکلات ژئوتکنیک به کار می روند.انواع :ژئوتکستایل، ژیو گرید ، ژئوممبران، ژئونت، ژئوسنتتیک کلی لاینر، ژئوفوم، ژئوسل و ژئوکامپوزیت کاربردها :جاده ها، فرودگاه ها، خطوط راه اهن ، سد های خاکی، دیوار حائل، استخرهای ذخیره آب، سدها، کانالها، کنترل فرسایش، کنترل رسوب

اسلاید 3: ژئو سنتتیک در راه آهن تثبیت زیرسازیدیوارهای نگهدارنده، حائل و تثبیت شیبها تثبیت روسازی كنترل فرسایش

اسلاید 4: تثبیت زیرسازی 0 بخاطر هزینه بر بودن و مشکلات نگهداری و تعمیر خطوط با مقاوم سازی زیر سازی خط در برابر بار های وارده ، عملیات نگهداری را به حد اقل می رسانیم.0 در تثبیت زیر سازی ؛ ژیو تکسایلها نقش فیلتراسیون ، جدا کننده ، زهکش و تسلیح کننده را دارا هستند .0 استفاده از مصالح ژیو گرید در مناطقی كه احتمال وجود حفرات زیرسطحی زیاد است یا خاك بستر ضعیف بوده و مقاومت لازم در برابر بارهای استاتیكی و دینامیكی را ندارد، پیشنهاد می گردد. 0 ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ژﺋﻮﮔﺮﻳﺪ ﺿﻤﻦ اﺣﺪاث ﺳﺮﻳﻊ و ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺧﻄﻮط راه آﻫﻦ در زﻣﻴﻨﻬﺎي ﺳﺴﺖ و ﺿﻌﻴﻒ ، ﻧﮕﻬﺪاري از اﻳﻦ ﻣﺴﻴﺮها ارزاﻧﺘﺮ و ﺑﺴﻴﺎر آﺳﺎﻧﺘﺮ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ . ﺑﻪ ﻛﻤﻚ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎي ژﺋﻮﮔﺮﻳﺪ ﻣﺼﺎﻟﺢ ﻣﺮﺑﻮط به زیرﺳﺎزي   در ﺷﺒﻜﻪ ﻗﻔﻞ شده و ﺿﻤﻦ ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺑﺎرﺑﺮي زﻳﺮاﺳﺎس و ﻛﺎﻫﺶ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎي ﻧﮕﻬﺪاري آن ؛ از بروز مشکلاتی نظیر نشست متقارن جلوگیری میگردد.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید