علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

کاربرد کامپیوتر حسابداری

hesaabdaarii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 57 اسلاید با سلام. یک تحقیق کامل درباره موضوع Excel در اختیار شما قرار داده ام. نکته قابل توجه: تعداد اسلاید ها 57 تا میباشد. تمامی اسلاید ها، متن ها و عکس ها به صورت انیمیشن نمایش داده میشود و در اکثر اسلایدها عکس هایی در مورد با موضوع گذاشته شده است. موقعی که پاورپوینت را خریداری کرده ایید به شماره تماسی که برای شما قرار میدهم به بنده پیام بدهید که صفحه اول را با توجه به مشخصات خودتان ویرایش کنم و به شما دوست عزیز تحویل بدهم.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
930 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاربرد کامپیوتر حسابداری”

کاربرد کامپیوتر حسابداری

اسلاید 1: دانشگاه آزاد اسلامی موضوع: کاربرد کامپیوتر حسابداری (1)نام:نام خانوادگی:شماره دانشجویی: نیم سال دوم 99-98صفحه 1

اسلاید 2: صفحه 2

اسلاید 3: صفحه 3

اسلاید 4: صفحه 4سلول های آنها در مجاورت یكدیگر قرار دارد استفاده می شود.

اسلاید 5: صفحه 5می دهند.

اسلاید 6: شیوه آدرس دهی، ابتدا نام ستون و سپس شماره سطر قرار میگیرد. به عنوان مثال، سلولی که از برخورد ستون C و سطر 4 ایجاد شده است دارای آدرس نسبی C4 می باشد. آدرس نسبی سلول فعال كه در سمت چپ نوار فرمول قرار دارد، نشان داده میشود.مطلق $C$4 می باشد.صفحه 6

اسلاید 7: دو سوال مهمصفحه 7

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید