Karvarzi_zanan_va_zayman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارورزی زنان و زایمان”

کارورزی زنان و زایمان

اسلاید 1: دفترچه فعاليتهاي عملي در دوره کارورزی زنان و زایمان Log book نام كارورز………………… شماره دانشجوئي…………………تاريخ ورود به بخش………………. کارورز گرامي دفترچه حاضر تحت عنوان Logbook (LB ) دوره کارورزی زنان و زایمان , به منظور ثبت کليه فعاليتهاي آموزشي - باليني شما در طول دوره طراحي شده است . در پايان دوره اطلاعات موجود در LB جهت تعيين نمرات بخشهاي ارزشيابي عملي و حضور و غياب مورد استفاده قرار مي گيرد . لذا خواهشمند است در تکميل آن حداکثر دقت خود را مبذول فرمائيد . توجه :در تكميل دفترچه نظم و دقت را در نظر داشته باشيد نهايت سعي و تلاش خود را در حفظ و نگهداري آن بعمل آوريد. موقع تحويل يك كپي از دفترچه نزد خود نگهداري نمائيد.

اسلاید 2: کارورز گرامي ضمن خوش آمد گويي و ورود شما به بخش زنان و زایمان، در دفترچه حاضر خلاصه اي از برنامه دو ماهه بخش زنان و زایمان شامل شركت در كنفرانسها ، كشيك و درمانگاه بيان شده است . در جدول فعاليت هاي عملي در بخش، اتاق زایمان، درمانگاه در صورت مشاهده بيماري ، از دستيار يا استاد خود بخواهيد كه قسمت مربوطه را مهر نمايد . در پايان دوره دفترچه تكميل شده را به همراه پيشنهادات احتمالي به دفتر بخش زنان و زایمان تحويل نموده تا در ارزيابي نهايي شما منظور گردد .حضور در كنفرانس ها توسط استاد سخنران در قسمت مربوطه مهر گردد.

اسلاید 3: كارآموزي بخش زنان و زایمان به مدت دو ماه مي باشد كه هدف از برنامه آموزشي كارورزان آموزش مباحث تئوري و آشنايي آنها با مهارتهاي علمي و عملي مورد نياز مي باشد . کشیک کارورزان از ساعت 2 تا ساعت 8 صبح می باشد . قسمت مربوط به مهارتهاي كسب شده در هر بخش بطور جداگانه تکمیل می گردد .

اسلاید 4: حضور در گزارش صبحگاهی و کنفرانسها الزامي بوده و پس از آن طبق برنامه در اتاق زایمان – بخش یا درمانگاه حضور یابند.از 2 ماه بخش زنان و زایمان طبق برنامه هر 20 روز در درمانگاه –بخش و اتاق زایمان گردش دارند.تعداد کشیک موظفه در هر ماه حداقل 8-6 روز می باشد.هر گونه تعويض در برنامه غير موجه مي باشد . ( تنها درصورت اعلام قبلي و هماهنگي با دستيار مسئول ممکن است . ) رفرانس امتحان از مباحث عنوان شده در كلاسهاي آموزشي و كنفرانسهاي آموزشي و كتاب دنفورت مي باشد . از 100 نمره ارزشیابی 50 نمره عملی در کلیه مراکز آموزشی و 50 نمره بصورت شفاهی می باشد.

اسلاید 5: در مواردي كه Log book ناقص باشد ، نمره ناتمام است و به دانشكده گزارش نمي گردد.تمامي معاينات بيماران و انجام مهارت هاي عملي الزاماً تحت نظر رزيدنت مربوطه انجام مي شود.ارزشيابي عملكرد دانشجو در حيطه هاي مهارتي توسط استاد و رزيدنت مسئول انجام مي شود.

اسلاید 6: عناوين كنفرانسهاي آموزشي دوره يك ماهه کارورزی بخش زنان و زایمان عنوان كنفرانس

اسلاید 7: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دردرمانگاههای زنان و زایمان باید آموخته شود

اسلاید 8: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دردرمانگاههای زنان و زایمان باید آموخته شود .AUB :

اسلاید 9: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دردرمانگاههای زنان و زایمان باید آموخته شود Prenatal Care :

اسلاید 10: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دردرمانگاههای زنان و زایمان باید آموخته شود . : معاینه پستان :Pelvic pain :

اسلاید 11: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دردرمانگاههای زنان و زایمان باید آموخته شود : واژینیت : پاپ اسمیر :

اسلاید 12: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دردرمانگاههای زنان و زایمان باید آموخته شود : یائسگی :آمنوره :

اسلاید 13: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود

اسلاید 14: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود : EP : دیابت حاملگی :

اسلاید 15: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود : استفراغ حاملگی : UTI :

اسلاید 16: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود : AUB : پره الکامپسی :

اسلاید 17: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود : IUGR : عفونت بعد از زایمان :

اسلاید 18: ارزیابی بعد از زایمان : ماستیت : بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود :

اسلاید 19: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دراتاق زایمان باید آموخته شود :

اسلاید 20: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود :گرفتن شرح حال و معاینه :

اسلاید 21: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز در بخش زنان و زایمان باید آموخته شود :

اسلاید 22: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دراتاق زایمان باید آموخته شود : انجام زایمان واژینال : کنترل زائو پس از زایمان :

اسلاید 23: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دراتاق زایمان باید آموخته شود : درمان خونریزی بعد از زایمان : پره اکلامپسی :

اسلاید 24: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دراتاق زایمان باید آموخته شود : خونریزی نیمه دوم حاملگی :

اسلاید 25: بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دراتاق زایمان باید آموخته شود : خونریزی نیمه اول حاملگی :

اسلاید 26: PROM : بیماریها و مهارتهای بالینی که توسط کارورز دراتاق زایمان باید آموخته شود : موفق باشید

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید