کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کارگاه تولید پلاستیک

kargahe_tolid_pelastik

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 20 اسلايد ظروف یکبار مصرف نفوذ زیادی در زندگی روزمره انسان ها پیدا کرده اند ، لذا آشنایی با خط تولید ظروف یکبارمصرف فوم و شناخت روش تولید آن مفیفایده بنظر می رسد. در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با روش تولید ظروف فوم (اسفنجی) به عنوان یکی از پرکاربرد ترین انواع ظروف یکبار مصرف آشنا سازیم امیدواریم تا پایان همراه ایران صنعت بمانید و ما را از نظراتتان بره مند سازید. ظرف یک بار مصرف، ظرفی است ساخته شده از کاغذ، پلاستیک و یا مقوا که به شکل‌های لیوان، بطری، بشقاب و … که از پلیمرهای گوناگون ساخته می‌شود. سابقه استفاده از ظروف یکبار مصرف به سال ۱۳۵۹ برم یگردد. اما تولید ظروف یکبار مصرف نسل جدید از جمله ظروف یکبار مصرف اسفنجی(فوم پل استایرن) از ۵ سال اخیر آغاز شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1323 بازدید, 8 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کارگاه تولید پلاستیک”

کارگاه تولید پلاستیک

اسلاید 1: پروژه پایان ترم درس کارآفرینیگرد آورنده : سجاد سمیعی استاد راهنما : دکتر ستار مشرفیمقطع : کاردانیدانشگاه : شهید چمران اهر

اسلاید 2: چکیده ظروف یکبار مصرف نفوذ زیادی در زندگی روزمره انسان ها پیدا کرده اند ، لذا آشنایی با خط تولید ظروف یکبارمصرف فوم و شناخت روش تولید آن مفیفایده بنظر می رسد. در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با روش تولید ظروف فوم (اسفنجی) به عنوان یکی از پرکاربرد ترین انواع ظروف یکبار مصرف آشنا سازیم امیدواریم تا پایان همراه ایران صنعت بمانید و ما را از نظراتتان بره مند سازید.ظرف یک بار مصرف، ظرفی است ساخته شده از کاغذ، پلاستیک و یا مقوا که به شکل‌های لیوان، بطری، بشقاب و … که از پلیمرهای گوناگون ساخته می‌شود.سابقه استفاده از ظروف یکبار مصرف به سال ۱۳۵۹ برم یگردد. اما تولید ظروف یکبار مصرف نسل جدید از جمله ظروف یکبار مصرف اسفنجی(فوم پل استایرن) از ۵ سال اخیر آغاز شده است.

اسلاید 3: سر فصل ها 1. چه میزان سرمایه لازم است ................................ 52 چند نفر کارگر نیاز است ؟ ...................................... 63. دستگاه های مورد نیاز ............................................. 7 تا 12 4. مزایای و معایب مواد و ظروف پلاستیکی ................ 13 تا 16 5. مواد تشکیل دهنده .................................... 17

اسلاید 4: سرمایه مورد نیازبرای احداث یک کارگاه تولید پلاستیک و نایلون های یک بار مصرف سرمایه ایی مابین 10 تا 20 میلیون تومان مورد نیاز است این سرمایه را میتوان از خود و یا از بانک ها به عنوان وام اشتغال زایی دریافت کرد تولید پلاستیک را میتوان به عنوان یکی از پر دزآمد ترین شغل های ایران نام نام برد چون اکنون ایران بیشترین مصرف ظروف پلاستیکی بخصوص در مناسبت های ایرانی و اسلامی همچون دهه اول ماه محرم و ماه رمضان و عید باستانی ایرانیان ( نوروز ) میباشد .

اسلاید 5: چند نفر کارگر نیاز است ؟برای احداث یک خط تولید پلاستیک و نایلون فریزر بزرگ حدود 20 25 نفر کارگر مورد نیاز هست و برای احداث یک کرگاته متوسط 5 الی 12 نفر مورد نیاز هست

اسلاید 6: دستگاه دوخت نایلون دستگاه دوخت شاهین نیز در زمره ماشین آلات صنعت پلاستیکی قرار دارد که بصورت دست دوم مورد خرید و فروش قرار می گیرد. نمونه های سروموتور دار این دستگاه نسبت به دستگاه های دوخت مکانیکی از قیمت فروش بالاتری برخوردار می باشند. همانگونه که بیان شد بطرو کلی خرید دستگاه دست دوم را به مشتریان خود پیشنهاد نمی کنیم.

1,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید