علوم مهندسی معماری و عمران

کانال‌سازی و انواع کانال

kanal_sazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کانال‌سازی و انواع کانال”

کانال‌سازی و انواع کانال

اسلاید 1: کانال سازی و انواع کانال هادر ارتباط با کارگاه کانال سازی

اسلاید 2: تعریف کانالکانال­ کشی: مجرای عبور و انتقال هوا می­باشد ومعمولاً از ورق فلزی گالوانیزه با ضخامت­های متفاوت ساخته می­شود. ضخامت ورق فلز باGAGE بیان شده است.تعریفGAGE :GAGE ورق فلزی کانال هوا معمولا 22تا 26 است و هر چه این عدد بزرگتر باشد، ورق فلزی نازک تر است.

اسلاید 3: کانال ها بر حسب نوع کاربردجنس کانال ها می تواند از انواع زیر باشد: ورق فلزی گالوانیزه پوشیده شده با عایق برای کاهش تبادل گرما ورق فلزی گالوانیزه از داخل عایق شده برای کاهش تبادل گرما و کاهش سر و صدا پشم شیشه (Fiberglass) یا فایبربورد (Fiberboard) برای کاهش تبادل گرما و کاهش سر و صدا فولاد ضدزنگ آهن سیاه آلومینیوم آلومینیوم قابل انحناء (Aluminium flex) پلاستیک پوشیده شده با عایق با مفتول قابل انحناء پی­وی­سی پلاستیک رزین در صورتی که کانال از مصالحی غیر از گالوانیزه ساخته شده باشد، ابتدا باید مقدار افت فشار را از جدول به دست آورده و سپس در ضریب تصحیح که از جدول بخش بعد بدست می­آید ضرب نماییم.

اسلاید 4: جدول مصالح غیر از گالوانیزه

اسلاید 5:

اسلاید 6: کانال انتقال هواکانال هوا مجرای تو خالی به شکل مربع یا گرد است که معمولا از ورق فلزی توسط متخصص کانال سازی ساخته میشود.هدف کانال ،انتقال هوای خنک و گرم به بخشهای مختلف می باشد. کانال هو معمولا بخشی از سیستم تهویه مطبوع را تشکیل میدهند.کانال هوا به منبع اصلی گرمایش و سرمایش متصل میشود و سپس هوای گرم یا خنک که تحت فشار میباشد را در جای دیگر به عنوان نتیجه منتقل میکند. این هوا از طریق دریچه تنظیم هوا که دمای محل را تنظیم میکند وارد محل مورد نظر میشود.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید