پزشکی و سلامت تغذیه

کاهش وزن به وسیله قرص های لاغری

kaheshe_vazn_be_vasilehye_ghorshaye_laghari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کاهش وزن به وسیله قرص های لاغری”

کاهش وزن به وسیله قرص های لاغری

اسلاید 1: دانشگاه علوم پزشکی البرز شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظر آباد معاونت غذا و دارو پودرهاي لاغريیکي از محصولات پرطرفدار لاغري، پودرهاي فيبرداراست. مي ‌گويند مصرف روزانه دو تا سه ليوان از محلول اين پودر با آب، سبب حجيم شدن معده و در نتيجه کاهش اشتهاي افراد مي‌ گردد و چون فيبر خاصيت ملين بودن را هم داراست، حجم مدفوع را افزايش داده و در نتيجه آب بدن‌ را کاهش مي ‌دهد و احساس کاذب لاغر شدن به مصرف ‌کننده دست مي‌ دهد، اما در صورت مصرف طولاني‌ مدت اين پودرها، سيستم گوارشي بدن دچار اختلال مي ‌گردد.با قرص های لاغری بیشتر اشنا شویددسته اول کاهش دهنده اشتها،دسته دوم مانع جذب چربی،دسته سوم حجم دهنده سیستم گوارش و دسته چهارم چربی سوزها هستند که عمده آنها شامل ترکیبات افدرین و کافئین می باشند. مصرف افدرین در قرصهای لاغری به دلیل عوارضی از قبیل فشار خون و افزایش ضربان قلب از طرف سازمان نظارت بر دارو و غذای آمریکا ممنوع شده اما در سایر کشورها از جمله ایران همچنان بازار داغی دارند.جمع بندیهیچ روش جادوئی برای کم کردن وزن وجود ندارد مگر رعایت رژیم غذائی و ورزش های ائروبیک.زماني كه يك ورزش هوازي انجام بدهيم علاوه بر كالري سوزي در هنگام ورزش تا 5 و 6 ساعت بعد از تمرين به ازاي هر ساعت حدود 10 تا 20 كالري بيشتري مي سوزانيم.تنها با تقویت اراده وتصمیم جدی وداشتن رِژیم مناسب میتوانید به راحتی وزن اضافه تان را بدون هیچ ضرری کم کنید و به وزن استاندارد برسید.

اسلاید 2: درسال های اخیر چاقی و اضافه وزن به یکی از مشکلات اساسی بهداشتی درمانی تبدیل شده است که یکی از مهم ترین ریسک فاکتورهای مرگ و میرهای ناشی از دیابت، بیماری های قلبی عروقی و سرطان می باشد. یکی از عوامل ازدیاد این پدیده کاهش فعالیت های بدنی و روی آوردن به زندگی ماشینی می باشد.مسأله قرص های لاغری سئوال بسیاری از افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی است. تحقیقات پزشكی نشان می دهد، این داروها یا بی اثر هستند یا اثر آنها بسیار كوتاه مدت است و پس از قطع دارو، وزن شخص به حالت اولیه باز می گردد و در بسیاری از افراد دارو به جای اینكه بیماری چاقی را درمان كند، بیماری دیگری را هم به وجود آورده است.در حال حاضر تنها تعداد معدودی از قرص های موجود در بازار توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده اند و مصرف آنها تنها برای مدت كوتاهی ، چند هفته و حداكثر چند ماه مجاز است. اگر فرد بخواهد پس از كاهش وزن، برای مدت طولانی ثابت بماند، باید در تمام مدت مصرف قرص، عادت غذایی اش را تغییر دهد و فعالیت ورزشی منظمی داشته باشد. لاغری با قرص قند و تیروئیدلووتیروکسین استفاده از قرص‌های افزایش دهنده ی متابولیسم بدن نظیر لووتیروکسین، تنها در صورتی مجاز است که کم‌کاری تیرویید وجود داشته باشد.در این صورت داروی لووتیروکسین همراه با رژیم درمانی به کاهش وزن کمک می‌کند. اما زمانی که عملکرد تیرویید طبیعی است، استفاده از این قرص نه تنها برای کاهش وزن مفید نیست، بلکه سبب بروز اختلالات تیروییدی در فرد خواهد شد. متفورمیناستفاده از متفورمین نیز که یک داروی ضددیابت است، تنها در صورتی مجاز است که فرد مبتلا به نشانه‌های اولیه سندرم متابولیک شده است. در این صورت دادن رژیم‌غذایی به همراه ورزش و دارو می‌تواند از بروز دیابت جلوگیری نماید.اما در اغلب افراد چاق نیازی به این دارو نیست.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید