kaboootar-khaneh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کبوتر خانه”

کبوتر خانه

اسلاید 1: استاد : دکتر شفیعادرس : پیش بینی تکنولوژی کبوتر خانهتهیه کننده : امیر هوشنگ مهرعلی 1398/11/19

اسلاید 2: کبوتر خانهدر طول قرن شانزده و هفده میلادی مخصوصا در زمان سلطنت صفویان، ایرانیان تعداد زیادی برج مخصوص اسکان کبوتران ساختند. این کبوترهای دست آموز به خاطر گوشتشان نگهداری نمی شدند، بلکه هدف اصلی جمع آوری فضولات آنها بود که برای حاصلخیز کردن مزارع خربزه و خیار مورد استفاده قرار می گرفت.

اسلاید 3: صفویان علاقه ی خاصی به خربزه داشته و آن را در مقادیر بسیار زیادی مصرف می کردند. باور می رفته که فضله ی کبوترها بهترین کود برای این دانه ها باشد؛ به همین دلیل این برج ها را می ساختند تا کبوترها در آن لانه کنند و بدین ترتیب می توانستند فضولات آنها را جمع آوری کرده و استفاده کنند. این برج ها با آجر ساخته می شدند و روی آنها را با گل و آهک می پوشاندند و برخی از ظریف ترین و زیباترین کبوترخانه های دنیا هستند.کبوتر خانه

اسلاید 4: کبوتر خانهدر دوران اوج، اصفهان به طور تقریبی 3000 کبوترخانه داشته است. امروز بقایای حدود 300 کبوترخانه در اطراف استان اصفهان قرار دارند که کمابیش دچار تخریب شده اند.ظهور مواد شیمیایی و کودهای مدرن باعث شد که این سازه های خارق العاده عملا بلااستفاده شده و به حال خود رها گردند؛ امروز نیز به خاطر عدم رسیدگی و مراقبت، فرایند تخریب این کبوترخانه ها همچنان ادامه دارد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید