علوم مهندسی معماری و عمران

کتابخانه مرکزی شهر سیاتل-واشنگتن

Seattle-Central-Library-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتابخانه مرکزی شهر سیاتل-واشنگتن”

کتابخانه مرکزی شهر سیاتل-واشنگتن

اسلاید 1: Seattle Central Libraryکتابخانه مرکزی شهر سیاتل-واشنگتن-ایالات متحده آمریکا

اسلاید 2: کتابخانه مرکزی سیاتل بزرگترین کتابخانه عمومی سیاتل است. این ساختمان 11 طبقه (۱۸۵ فوتی یا ۵۶.۹ متر)شیشه و ساختمان فولادی در مرکز شهر سیاتل، واشنگتن در روز یکشنبه، ۲۳ مه ۲۰۰۴ برای عموم باز شد. -. این کتابخانه عمومی با مساحت ۳۶۲،۹۸۷ متر مربع می‌تواند در حدود ۱.۴۵ میلیون کتاب و موارد دیگر داشته باشد، پارکینگ عمومی زیر زمینی برای ۱۴۳ وسیله نقلیه را پوشش می‌دهد، و بیش از ۴۰۰ کامپیوتر را در اختیار عموم قرار می‌دهد. بیش از ۲ میلیون نفر در سال اول از کتابخانه جدید دیدن کردند. این ساختمان سومین ساختمان کتابخانه مرکزی سیاتل است .کتابخانه دارای ظاهری منحصر به فرد و قابل‌توجه است که متشکل از چندین سکوی شناور است که به نظر می‌رسد در یک تور فولادی بزرگ در اطراف پوست شیشه پیچیده شده باشد. بسیاری از بناها نظیر برج ها موزه ها و آسمان خراش ها به عنوان شاخصه های معماری شهرهای مختلف شناخته شده اند اما تنها یک کتابخانه به عنوان نمادی بین المللی برای یک شهر محسوب می شود؛ کتابخانه مرکزی شهر سیاتل در ایالات متحده آمریکا.

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: هرچند که این کتابخانه دارای گنجینه ای از کتاب های ارزشمند، سیستمهای تکنولوژیک بسیار پیشرفته و بسیاری محاسن دیگر است، اما شهرت آن تنها و تنها نتیجه نبوغ رم کولهاس و معماری وصف ناپذیر بنا می باشد. ظاهر متفاوت این بنا با آنچه در پیرامون آن به چشم میخورد هرگز دلیلی بر عدم توجه به بستر و زمینه طرح نمی باشد، چرا که شیوه پاسخگویی به نیازهای سایت در نظر کولهاس چیزی فراتر از همخوانی مصالح، رنگ و ارتفاع ساختمان با همجواری هاست. دریک کلام می توان گفت، که در این بنا، عملکرد به درون توده ای از پیش طراحی شده تزریق نشده و فرم بنا برآمده از تمامی نیازهای عملکردی درون و بیرون آن است.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید