دامپروری و پرورش آبزیان

کتاب اجتماعی ششم دبستان درس ١٨

Gama.ir_FILE_3826_R5ly1M

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب اجتماعی ششم دبستان درس ١٨”

کتاب اجتماعی ششم دبستان درس ١٨

اسلاید 1: درس ١٨ مطالعات دریا،نعمت خداوندی.طراح پاورپوینت:★آرزوپورشیری★ تهیه کننده:فاطمه رحیمی

اسلاید 2: نکات مهم دریا، نعمت خداوندیو او (خداوند) کسی است که دریا را برای شما رام کرد تا از آن، گوشت تازه بخورید و زیوری برای پوشیدن(مانند مروارید) از آن استخراج کنید و کشتی ها را می بینی که سینه ی دریا را می شکافند تا شما از فضل خدا بهره گیرید؛ شاید شکر نعمت های اورا به جای آورید. (سوره ی نحل آیه ١۴ )

اسلاید 3: نکات مهمیکی از مهمترین دلایل اهمیت خلیج فارس، وجود منابع سرشار نفت و گاز است. مقدار این منابع در خلیج فارس انقدر زیاد است که به این منطقه [انبار نفت جهان]می گویند.نفت و گاز از کف خلیج فارس در ناحیه کم عمق نزدیک به ساحلاستخراج می شود.همه روزه نفتکش های عظیمی از خیلج فارس و تنگه ی هرمز عبور میکنند و نفت کشور های نفت خیز را به سایر کشور های جهان انتقال میدهند.دریای خزر نیز دارای نفت و گاز است وکشور های اطراف این دریا به کشف و استخراج نفتاز آن مشغول اند.

اسلاید 4: سکوی استخراج نفت در اب های خلیج فارس

اسلاید 5: سکوی نفتی در سواحل دریای خزر

اسلاید 6: نکات مهم دریاو منابع غذاییدر دریاهای ایران صدها نوع ماهی زندگی میکنند که هریک ارزش غذایی و طعم خاصی دارند و بعضی هم زینتی هستند. شما تا به حال کدام نوع ماهی شمال یاجنوب را مصرف کرده اید؟ خانواده ی شما دوست دارند بیشتر از کدام نوع ماهی بخرند؟میگو یکی از آبزیان مهم دریاهای جنوب است. با نزدیک شدن به مهر ماه ماهیگیران جنوب، خودرا برای صید ماهی آماده میکنند. دریای خزر بزرگترین منبع ماهیان خاویاری در جهان است.خاویار یا تخم ماهیان خاویاری دریا خزر به مروارید سیاه مشهور و از گران ترین غذاهای جهان است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید