علوم انسانی و علوم اجتماعی

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۱۰

fasle10_yadgiri_shabbihsazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۱۰”

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۱۰

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس)بروس جویسامیلی کالهوندیوید هاپکینترجمه:دکتر محمود مهرمحمدیدکتر لطفعلی عابدی

اسلاید 3: فصل دهمیادگیری از طریق شبیه سازی

اسلاید 4: شبیه سازی به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهیاکثر شبیه سازیها بر اساس توصیف موقعیت های زندگی واقعی ساخته شده اند،هر چند برای مقاصد آموزشی تغییراتی در آنها اعمال شده است.

اسلاید 5: دانش آموزان برای پیشرفت از طریق انجام تکالیف شبیه سازی شده،باید مفاهیم و مهارتهای ضروری برای ایفای نقش در زمینه های مورد نظر را در خود پرورش دهند.برخی شبیه سازیها بازی اند و برخی دیگر واقعی ؛برخی رقابتی اند و برخی همکارانه؛و برخی بوسیله ی افرادی به اجرا در می آیند که خلاف استانداردهای خود عمل می کنند:مثلا در بازی معروف monopoly ،رقابت حرف اول را می زند.

اسلاید 6: در شبیه سازیهایی نظیر بازی life carcer،بازیگران می کوشند به شیوه ای غیر رقابتی به اهداف خود دست یابند.هیچ نمره ای برای افراد منظور نمی شود ولی تعاملهای آنان با یکدیگر ثبت شده و بعدا مورد تحلیل قرار می گیرد.

اسلاید 7: در شبیه سازیهای رایانه ای آشنایی چون شهر شبیه سازی شده و زمین شبیه سازی شده دانش آموزان می توانند به تنهایی یا همراه با دانش آموزان دیگر برخلاف استانداردهای خود ،برای برقراری یک زندگی خوب ایفای نقش کنند.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید