علوم انسانی و علوم اجتماعی

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۸

fasle_8_ifaye-naghsh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۸”

کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس) فصل ۸

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب الگوهای یادگیری (ابزارهایی برای تدریس)بروس جویسامیلی کالهوندیوید هاپکینترجمه:دکتر محمود مهرمحمدیدکتر لطفعلی عابدی

اسلاید 3: فصل هشتمیادگیری مطالعه درباره ی ارزشها(ایفای نقش)

اسلاید 4: الگوی یادگیری ایفای نقش دومین نمونه از خانواده الگوهای اجتماعی است . از این الگو معمولا برای تشریح طرق مختلف پایه گذاری یک جامعه یادگیری در کلاس درس استفاده می کنیم.

اسلاید 5: در الگوی ایفای نقش ،دانش آموزان از طریق وضع موقعیتهای سوال برانگیز ،به جستجوی مسائل روابط انسانی پرداخته و سپس آنها را مورد بحث قرار می دهند.دانش آموزان می توانند به اتفاق یکدیگر به بررسی احساسات،نگرشها،ارزشها و راهبردهای حل مسئله بپردازند.

اسلاید 6: ایفای نقش به عنوان یک الگوی یادگیری و یاددهیایفای نقش در مقام یک الگوی تدریس ریشه در ابعاد فردی و اجتماعی تعلیم و تربیت دارد زیرا هم در صدد کمک به افراد برای یافتن خود در دنیای اجتماعی و هم در صدد حل معضلات فردی با کمک گروه اجتماعی است.

اسلاید 7: این الگو در بعد اجتماعی این امکان را برای افرا فراهم می آورد که در تحلیل اوضاع اجتماعی ،بویژه مسائل بین فردی و درتدوین طرق شایسته و مردم سالار برای کنار امدن با این شرایط ،با یکدیگر همکاری کنند.

اسلاید 8: ایفای نقش در ساده ترین سطح خود به مشکلاتی می پردازد که در جریان عمل رخ می دهند:یک مسئله تشریح می شود،به نمایش گذاشنه می شود و مورد بحث قرار می گیرد،برخی دانش آموزا به ایفای نقش و برخی دیگر به مشاهده می پردازند.یک شخص خود را بجای فرد دیگری قرار داده و آنگاه تلاش می کند که با دیگر ایفاگران نقش به تعامل بپردازد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید