سایر تحقیق و پژوهش

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

ketab-sang-farsh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست”

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

اسلاید 1: « سنگفرش هر خيابان از طلاست » نويسنده : كيم – وو – چونگ

اسلاید 2: تاريخ از آن كساني است كه آمال و هدف دارند

اسلاید 3: مردماني كه آرزو و هدف دارند فقر نمي شناسند ، زيرا شخص به اندازه هدفهايش ثروتمند است ، جواني دوراني از زندگيست كه حتي اگر شخص هيچ چيز نداشته باشد ولي هدف داشته باشد نياز به رشك و غبطه خوردن ندارد . تاريخ متعلق به كساني است كه در زندگي هدف دارند ،‌آرزوها ، اهداف ، آمال ، اميدها ، قدرتهائي هستند كه با آنها ميتوان جهان را متحول ساخت ، مردمي كه هدف دارند ، جوامعي كه داراي هدف هستند ، ملتهائي كه برنامه دارند سرانجام اهدافشان به واقعيت منتهي ميشود . كشوري كه براي رسيدن به اهدافش همه مردم را به مشاركت بگيرد قهرمان تاريخ جهان خواهد شد.

اسلاید 4: يك فرد با اهداف و آرزوهاي غلط همانقدر خطرناك است كه شخص بي هدف . شخصي كه اهداف و آرزوهايش از محدوده آسايش و رفاه شخصي فراتر نمي رود بسيار دردناكتر و تاثر انگيزتر از فردي است كه اصلاً هدف و آرزوئي ندارد .

اسلاید 5: حالا من هدف ديگري دارم ، و آن اين است كه مرغوبترين و بهترين اجناس را در دنيا و در دوران باقيمانده عمرم توليد و به بازار عرضه كنم .

اسلاید 6: من همچنين هدف ديگري هم دارم و آن اين است كه در اذهان و خاطره ها بعنوان يك بنيانگذار مورد احترام باقي بمانم . من نميخواهم بعنوان يك فرد ثروتمند كه در دوران حياتش پول فراواني بدست آورده شناخته بشوم .

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید