علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle_30_amoozesh_ba_shiveye_tajasom

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: فصل سیآموزش با شیوه تجسم

اسلاید 2: بگذارید آنچه که زیبا می پنداریم آنچه باشد که انجام می دهیم.(رومی)

اسلاید 3: آموزش MBCT نیازمند توانایی و آشنایی با مهارت تدریس به شکل گروهی و شیوه کار با گروه شرکت کنندگان در جلسه است که منجر به تعهد در دوره های آموزشی و همکاری گروهی می شود.

اسلاید 4: به هرحال این مهارت ها نیازمند تعدیل و هماهنگی نیازهای خاص آموزش جهت آگاهی افراد گروه است. آنان می توانند به مفاهیم دیگر دست یابند. کلید دستیابی به مهارتهای متفاوتی که جهت هدایت و آگاهی کامل گروه ضروری است، تشکیل کلاس های آموزشی MBCT است که آموزش را به شیوه تجسم و تصویرسازی به شکل بسیار موثر ممکن می سازد. این مطلب پایانی در این راستا توسط یک مدرس نمونه و کارآمد پیگیری خواهد شد.

اسلاید 5: آموزش تصویرسازیاصلی ترین بخش رویکردهای آموزشی بر اساس ذهن آگاهی محیطی است که در آن شرکت کنندگان قادر به کشف عمق تجارب خود طی آنچه که قرار است شرکت کنندگان به تداعی آن بپردازند و شیوه هایی که جهت حفاظت از خود به کار می برند، خواهند بود.

اسلاید 6: این موضوع مرتبط با کلماتی است که واقعا مفاهیم تمرین را به سادگی تشخیص می دهند و زمانی که در بخشی از فرایند درمان، آموزش با نکات متعدد دیگری مواجه می گردند وجود محیط مناسب منجر به حس، صداقت، حساسیت، اتصال و حضور در افراد خواهد شد.

اسلاید 7: نقطه متمایز موجود در رویکرد ذهن آگاهی شدت و قدرت بیان شرکت کنندگان است که توسط توصیه های عملکردی کلی تمرین های شخصی که مدرس ارایه می دهد سبب شکل گیری قاطعیت زیربنایی در فرایند آموزش می شود.

اسلاید 8: این خود اصل مهمی در ضروریات وجودی یک مدرس این درمان است به طوری که این شیوه در هر فرد و هر مکان و هر گوشه از زندگی آنها موثر باشد. برخی از ارزیابی های صورت گرفته دراینجا ذکر خواهد شد. بنابراین چه چیز به معنی تمرینات شخصی است و اینکه چرا باید ذهن آگاهی آموزش داده شود، به طور جداگانه پاسخ داده خواهد شد.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید