روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

fasle16_sakhtar_va_mohtavaye_doreye_amoozeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی”

کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیتالیف ربکا کرینترجمه : انیسی خوش لهجه صدق

اسلاید 3: ویژگی های عملی برجسته در شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی MBCT

اسلاید 4: فصل 16ساختار و محتوای دوره آموزشی

اسلاید 5: وضعیت کلی برنامه ساختار کلی درمان MBCT طی هشت هفته در جلسات ۲ تا 2/5 ساعته برنامه ریزی شده است که قبل از آن یک دوره مقدماتی جهت آشنایی و ارزیابی به کار می شود (به فصل ۱۸ و جزییات مربوط به آن مراجعه کنید. برنامه ساختار یافته ای از تکالیف خانگی است که شامل 45 دقیقه تمرین روزانه، تمرین های رسمی و در برخی روزها تمرین های غیررسمی ذهن آگاهی است و گاهی فرد به ثبت مشاهدات خود از تجارب روزانه اش می پردازد.

اسلاید 6: بسیاری از برنامه ها شامل یک روز تمرین هدایت شده ذهن آگاهی در هفته ششم هستند که در طی آن روز حس ماندگاری از تمرین ذهن آگاهی را تجربه می کنند. تاکید کلی در نیمه اول برنامه، بر فراگیری عدم توجه به تجارب درونی است و اینکه آنچه را در برنامه رخ می دهد مشاهده کنند.

اسلاید 7: در نیمه دوم برنامه روی کاربرد برنامه برای ادراک و فهم چالش های موجود در زندگی از طریق تمرین های ذهن آگاهی تاکید می گردد. آموزش های ارایه شده برای هر شرکت کننده از طریق ارایه رهنمودهای جلسه به جلسه و ضبط جلسات آموزشی، مرور تمرین های ذهن آگاهی در منزل هدایت و پشتیبانی می شود

اسلاید 8: شكل جلساتغير از هفته اول، هر جلسه با یک تمرین رسمی همچون (تمرکز بر بخش های مختلف بدن، حركات هوشیارانه، یا تمرین مراقبه) آغاز می شود. در پی آن تجارب به دست آمده از تمرین ها و تکالیف خانگی مورد بررسی قرار می گیرد و در خصوص شیوه های خاصی از ویژگی های اصلی ذهن آگاهی به بحث و گفت وگو می پردازند (جهت جزییات بیشتر به فصل ۲۸ مرور فرایند بحث و گفت و گو میان شرکت کنندگان و معلم مراجعه کنید).

اسلاید 9: به طور کلی یک تمرین یا جست و جوی گروهی وجود دارد که طی آن به بررسی موضوعات مطرح شده در هفته و نتیجه گیری از آن می پردازند و بدین ترتیب اجزای آموزشی و اطلاعات ضمنی که با یادگیری تجربه شده در زندگی روزمره و چالش های زندگی مرتبط هستند از طریق فرایند آموزش یکپارچه می شوند.

اسلاید 10: تمرین های کوتاه مدت ذهن آگاهی همچون تنفس سه دقیقه ای در فضای 3MBS مراجعه کنید به فصل ۲۳) هوشیار ماندن در هنگام پیاده روی (مراجعه کنید به فصل۲۱) موارد دیگری هستند که جهت حمایت از شرکت کنندگان و مدرس برای ایجاد ارتباط دوباره با یک تجربه کامل آگاهانه در برنامه گنجانده شده اند.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید