روانشناسی و روانپزشکی

کتاب شناخت رفتار درمانگری یکپارچه شده با ذهن آگاهی

fasle11_arzeshyabi_amoozesh_zehn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب شناخت رفتار درمانگری یکپارچه شده با ذهن آگاهی”

کتاب شناخت رفتار درمانگری یکپارچه شده با ذهن آگاهی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فصل 11 ارزشیابی آموزش ذهن آگاهی

اسلاید 3: خلاصه نکات مهم بر اساس استانداردهای بک (۱۹۷۶)، آموزش ذهن آگاهی یکپارچه شده با شناخت رفتار درمانی واجد شرایط نوعیسیستم روان درمانی است نه مجموعه ای از ابزارهای درمانی که به صورت گلچین به کار میروند.این ر وش برای درمانگران به حد کافی انعطاف پذیر است تا بتوانند تغییراتی در آن ایجاد کنند و بر چارچوب نظری معقولی تکیه کنند که امکان آزمون پیش بینی ها را فراهم می کند؛

اسلاید 4: اندازه گیری کارامدی ذهن آگاهی در حال حاضر به واسطه پرسشنامه های خودگزارشی شامل سیاهه ذهن آگاهی ، سیاهه مهارتهای ذهن آگاهی کنتاکی ، مقیاس آگاهی توجه ذهن آگاهانه، پرسشنامه 5 بعدی ذهن آگاهی ، مقیاس خودکارآمدی مبتنی بر ذهن آگاهی و چند ابزار دیگر انجام می گیرد.

اسلاید 5: ادبیات موجود بر این اساس که پاسخهای پاسخ دهندگان تحت تأثیر خودآگاهی آنان محدود میشود انتقادهایی نسبت به چنان پرسشنامه های خودگزارشی اقامه کرده است. بحث این است که باید ابتدا به اندازه کافی ذهن آگاه باشیم تا دریابیم چقدر ذهن آگاه هستیم.

اسلاید 6: بنابراین کارورزان ذهن آگاهی ممکن است به دلیل مهارت در ارزشیابی، میزان مهارت های خود را متوسط برآورد کنند، اما تازه کارها به دلیل آگاهی یا ناآشنایی با سازه ذهن آگاهی، مهارت خود را در سطح بالایی تخمین بزنند که همین امر تفاوت هایی در فهم سؤالات ایجاد می کند. پس توصیه میشود انتخاب و کاربرد پرسشنامه ها با احتیاط صورت گیرد؛

اسلاید 7: برای ممانعت از سردرگمی های مربوط به اندازه گیری ذکر شده، اندازه گیری پیشرفت درمانی MiCBT با سنجه های خودکارآمدی و سنجه های استاندارد بهزیستی و کیفیت زندگی بهتر انجام می گیرد تا استفاده محض از پرسشنامه های ذهن آگاهی. با توجه به سازوکارهای پیشنهادشده (آگاهی حسی و تعادل فکری) و در آغاز اهداف درمانی که طی فرایند هدف گذاری توسط درمانجو وضع می شوند، میتوان انتخاب بهتری از بین این ستجدها داشت.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید