سایر تحقیق و پژوهش

کتاب چگونه مانند میلیونر ها فکر کنیم

milionr-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کتاب چگونه مانند میلیونر ها فکر کنیم”

کتاب چگونه مانند میلیونر ها فکر کنیم

اسلاید 1: چگونه مانند ميليونرها فكر كنيم نويسنده : مارك فيشر / مارك آلن

اسلاید 2: موفقيت را نمي توان به سرنوشت و تقدير نسبت داد ، بلكه موفقيت استفاده آگاهانه از اصول ويژه است . ممكن است بخت و اقبال هم نقشي بازي كند ، اما ، تنها دليلش اين است كه بخت و اقبال زمانی روي خوش نشان مي دهد كه براي استفاده از فرصتهاي مناسب آماده باشيم .

اسلاید 3: ممكن است شما هم به آن نقطه سرنوشت ساز كه زندگيتان را متحول مي سازد رسيده باشيد . مهم نيست كه چند ساله هستيد ، مهم نيست در چه شرايطي قرار داريد ، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه هشيار و گوش به زنگ باشيد . تنها چيزي كه به آن نياز داريد باورداشتن است . بدانيد كه مي توان از صفر شروع كرد ، كاري كه بسياري از موفق هاي زمانه كرده اند ، و به موفقيت رسيده اند . تنها موضوع بر سر باور داشتن است . اينكه خود را باور كنيد و مصمم باشيد تا آن زندگي را كه شايسته آن هستيد بسازيد.

اسلاید 4: اغلب اشخاص از آن جهت موفق نمي شوند كه با تجربه كردن نخستين شكست از ميدان بيرون مي روند .

اسلاید 5: كارهاي دقيق و حساب شده و عادت كردن به آن مي تواند امنيت مالي و ثروت به همراه داشته باشيد . با ثروت به راحتي بيشتري به خواسته هاي خود مي رسيم و بيشتر مي توانيم كمك كنيم .

اسلاید 6: رمز پيش افتادن ، شروع كردن است .رمز شروع كردن ، تقسيم كار به بخشهاي كوچكتر و آنگاه آغازيدن با اولين آنهاست. مارك تواين

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید