سایر تحقیق و پژوهش

کریستی براون شاعر، نویسنده و نقاش ایرلندی

cristi-braavn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کریستی براون شاعر، نویسنده و نقاش ایرلندی”

کریستی براون شاعر، نویسنده و نقاش ایرلندی

اسلاید 1: کریستی براون شاعر، نویسنده و نقاش ایرلندیارائه:

اسلاید 2: کریستی براون کریستی براون شاعر، نویسنده و نقاش ایرلندی متولد 1932 در خانواده‌ای کاتولیک در دوبلین است. به دلیل فلج مغزی نمی‌توانست از اعضای بدنش استفاده کند و حتی حرف هم نمی‌زد. در پنج‌سالگی متوجه شد که می‌تواند پای چپش را حرکت دهد و همین باعث شکوفایی استعدادهایش شد.پزشکان باور داشتند او از لحاظ ذهنی دچار معلولیت است اما مادرش نمی‌خواست این مسأله را باور کند و تمام هم ‌و غم خود را به کار بست تا به او آموزش دهد و همین امر باعث یادگیری ارتباط برقرار کردن با دیگران شد. او در ۷سالگی با پای خود گچی را برداشت و روی تخته کلمه‌ای را نوشت که این موضوع نقطه عطفی در زندگی‌اش بود.

اسلاید 3: براون کتابی اتوبیوگرافی با نام پای چپ من ­نوشت که در زمان خودش با استقبال زیادی روبه‌رو شد و کتابی پرفروش شد. بر اساس زندگی و زندگی‌نامه‌ کریستی براون، فیلمی در سال 1989 با بازی درخشان دنیل دی‌لوئیس ساخته شد که برنده جایزه اسکار شد. این فیلم مرارت‌ها و سختی‌های کریستی براون به عنوان یک فرد معلول در جامعه‌ آن زمان ایرلند را به تصویر می‌کشد.

اسلاید 4: در این مقاله نویسنده بحث کرده است که فیلم تمامی حقایق و زوایای زندگی براون را نشان نمی‌دهد و برخلاف آنچه فیلم ارائه می‌دهد،‌ ازدواج او با پرستارش مری کار، پایان خوش داستان او نبود. این پرستار به عنوان همسر با او بدرفتاری می‌کرد و به او اهمیتی نمی‌داد و با افراد دیگر رابطه داشت. همین رفته‌رفته کریستی را به زوال کشاند و او در نهایت در سال 1891 درگذشت. کتاب پای چپ من به فارسی نیز ترجمه شده است.

اسلاید 5: کرین استیون استیون کرین در سال ۱۸۷۱ در نیوآرک، نیوجرسی به دنیا آمد. تحصیلات کرین کمتر از نقل مکان او به شهر نیویورک در زندگی اش تأثیر داشت. در این شهر بود که به محله‌های پست و کثیف رفت‌وآمد کرد و محله باوه ری و فقر و نکبت آن دستمایه نخستین رمان او، مگی، دختر ولگرد، قرار گرفت.مگی، دختر ولگرد، که در سال ۱۸۹۳ به هزینه کرین به چاپ رسید برخی از ویژگی‌های برجسته رمان ناتورالیستی را نشان می‌دهد. کرین پلیدی‌های زندگی تهیدستانه را می‌نمایاند و بر قدرت تعیین‌کننده ارث و محیط تأکید می‌گذارد. با این همه، او شگردی با ناتورالیست‌ها در پیش می‌گیرد؛ شگردی که در آن نمونه‌ها دست‌چین می‌شوند و به گونه‌ای غیرمستقیم ارائه می‌گردند.

اسلاید 6: کرین در ۱۸۹۳ مجموعه شعر آزاد خود را، با عنوان سواران سیاه انتشار داد. این کتاب تنش‌هایی به دنبال آورد و بدگویی‌های را برانگیخت. اما کرین در اواخر همین سال بود که با انتشار نسخه کامل نشان سرخ دلیری به شهرت رسید. اهمیت این رمان در دقت تولستوی گونه آن در ارائه جزئیات تجربه جنگ است. اما در عین حال تصویری دقیق از هیجانات روانشناسانه به دست می‌دهد. کرین با انتشار این رمان شهرتی جهانی کسب کرد.در ۱۸۹۶ کرین مادر جورج را منتشر کرد که رمانی همانند مگی اما کم‌اهمیت تر از آن است. به دنبال این رمان در همان سال مجموعه داستان هنگ کوچک و بنفشه سوم را انتشار داد. با این همه، موفقیت برای کرین با تنزل قدرت خلاقه او همراه بود. کرین رفته رفته به صورت چهره ملی درآمد و بنابراین برای برآوردن خواست‌های عام دست به کار شد. حاصل کار، انتشار شماری داستان کم ارزش پیرامون جنگ بود. برخی از زیباترین داستان‌های کرین در همین دوران نوشته شد. در این داستان هاست که استعداد او شکوفا گردید.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید