کسب و کار فروش و بازاریابی

کسب درآمد از اینستاگرام

kasbe-daraamad-az-instagram

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 50 اسلاید اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1606 بازدید, 10 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کسب درآمد از اینستاگرام”

کسب درآمد از اینستاگرام

اسلاید 1: از کجا شروع شد؟اینستاگرام در سال 2010 به وسیله دو جوان بهنا مهای کوین سیستروم و مایک کرایگر خلقشد و برای استفاده در سیستم عامل آی او اس درا پ استور منتشر گردید. در سال 2012 نسخهاندروید اینستاگرام منتشر و در کمتر از یک روز،بیش از یک میلیون بار دانلود شد! در همین سالنسخه وب اینستاگرام هم عرضه شد و رشد روزبه روز و به عبارتی رکوردشکنی آن سبب شد تاشرکت فی سبوک با مبلغ یک میلیارد دلار اقدامبه خریداری آن کند.

اسلاید 2: اژدها وارد می شود!محبوبیت اینستاگرام به سرعت در حال افزایش است. در سال ۲۰۱۰ و با راه افتادن اینستاگرام، در دو ماه اول نزدیک یک میلیون نفر، در سال اول نزدیک 10 میلیون نفر و دردنهایت تا آوریل سال ۲۰۱ ۷ بیش از ۷۰۰ میلیون نفر در اینستاگرام ثبت نام کرده اند! هر روز در حدود 150 میلیون پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته م یشود و عک سها نزدیک یک میلیارد بار توسط کاربران لایک م یشود! طبق آمار رسمی تا سال ۲۰۱۵ تعداد تصاویر آپلود شده توسط کاربران به بیش از 40 میلیارد رسید و درحدود ۳۷۵ میلیون کاربر حداقل یک پست دراینستاگرام به اشتراک گذاشت هاند. این روند در ایران هم وجود دارد. طبق آمار

اسلاید 3: اژدها وارد می شود!سایت socialblade.com تا همین لحظه یعنی ماه جولای 2017 ، تعداد 11 میلیون و 485 ایرانی در اینستاگرام عضویت دارند و طبق آمار اپلیکیشن کافه بازار، اپلیکیشن اینستاگرام با 16 میلیون بار دانلود فقط از کافه بازار، بیشترین دانلود را در بین شبکه های اجتماعی در ایران داشته است. نکته دیگری که در بررسی وضعیت اینستاگرام در ایران قابل توجه است این است که این شبکه اجتماعی بر خلاف بسیاری از شبک ههای معروف دیگر نظیر فیسبوک وتوییتر در ایران فیلتر نیست و این مهم ترین امتیاز برای یک شبکه اجتماعی در داخل ایران محسوب م یشود.

اسلاید 4: ساختن یک حساب کاربری تجاریابزاری برای حرفه ا ی ها:برای اینکه بخواهیم فعالیت تجاری خود را در اینستاگرام شروع کنیم؛ اول از همه باید از امکانات خود اینستاگرام استفاده کنیم. اینستاگرام به کاربرانی که قصد فعالیت تجاری دارند امکانات جالب و فوق العاده ای را پیشنهاد می کند. برای استفاده از این امکانات اول باید اینستاگرام بگوییم که قصد ما فعالیت تجاری است و میخواهیم در اینستاگرام کسب و کارخودمان را راه بیندازیم. برای این کار باید حساب کاربری خود را از حالت شخصی به حالت تجاری دربیاوریم یا به اصطلاح یک بیزینس پروفایل بسازیم.

اسلاید 5: چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیمبرای تبدیل حساب کاربری خود به حالت تجاری باید اول از همه در فیس بوک ثبت نام کنیم یا اگر قبلا این کار را کرد هایم، باید اطلاعات حساب خود را در اینستاگرام وارد کنیم. هر چند که در حال حاضر فیس بوک در ایران استفاده زیادی ندارد اما این شرط ساختن یک حساب تجاری در اینستاگرام است بعد از آن باید به صفحه پروفایل خود برویم و با لمس گزینهEdit profile وارد صفحه ویرایش اطلاعات شخصی می شویم. در وسط این صفحه گزینه ای به نام Try Instagram Business Tools وجود دارد که با لمس آن و چند بار لمس گزینه Continue ، وارد صفحه ای می شویم که گزینه Choose Page در آن وجود دارد.

اسلاید 6: چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیم

اسلاید 7: چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیم

اسلاید 8: چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیمبا لمس این گزینه، باید اطلاعات حساب فیس بوک خود را وارد کنیم یا با لمس گزینهCreate Account یک حساب فیسبوک بسازیم. بعد از وارد کردن اطلاعات حساب و رد کردن چند مرحله با لمس گزین ههای Continue و Not Now ، به صفح های وارد می شویم که که در آن م یتوانیم نام و موضوع فعالیت تجاری خود را تعیین کنیم. در بالای این صفحه عبارتCreate Your Facebook Page نوشته شده و با پر کردن این صفحه، یک صفحه تجاری فی سبوک برای ما ایجاد می شود. در قسمت Page Title باید نام برند یا محصول خود را وارد کنیم.

اسلاید 9: چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیمکلمه ای که در اینجا واردمی کنیم نباید تکراری باشد و اگر انگلیسی است باید با یک حرف بزرگ شروع شود. در قسمت Category باید موضوع فعالیت تجاری، نوع برند یا محصول خود را تعیین کنیم. با لمس این گزینه، موضوعات مختلف طبقه بندی شده و قابل انتخاب است. اگر محصول یا برند ما جزو هیچکدام از آنها نبود بهتر است گزینه Other را انتخاب کنیم. در قسمت بعدی باید زیر شاخه مناسب را انتخاب کنیم تا جزئیات بیشتری از برند یا محصول ما مشخص شود. گزینه های مختلفی مانند هنری، سرگرمی، رسانه، رویداد و... در این قسمت وجود دارد. در پایین این قسمت نیز موضوعات مختلف به صورت برچسب یا تگ مشخص شده و قابل انتخاب است. بعد از انتخاب این موارد، به صفحه بعدی می رویم.

اسلاید 10: چگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیمدر این صفحه باید اطلاعات حساب کاربری خود مانند ایمیل، شماره تلفن و آدرس را وارد می کنیم. این اطلاعات برای اینستاگرام است و در صفحه پروفایل ما نشان داده نمیشود. درصفحه بعد، اطلاعات صفحه حساب تجاری ما قابل ویرایش است. به جز قسمت PRIVATE INFORMATION ، بقیه اطلاعات در صفحه پروفایل ما نشان داده میشود. اطلاعات قسمت اول، با یک پروفایل شخصی مشترک است. در قسمت BUSINESS INFORMATION می توانیم اطلاعات بیشتری از فعالیت تجاری خود وارد کنیم. این اطلاعات عبارت است از نام برند یا محصول، موضوع برند یا محصول و اطلاعات تماس. برای وارد کردن اطلاعات تماس باید گزینهContact Options را لمس کنیم. در صفحه بعد می توانیم یک آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس وارد کنیم. بر خلاف مرحله قبل، این اطلاعات در صفحه پروفایل ما برای همه نشان داده می شود. در اصل یکی از مزیتهای حساب کاربری نسبت به حساب شخصی این است که ما می توانیم در صفحه پروفایل خود اطلاعات تماس را وارد کنیم. بعد از وارد ثبت این اطلاعات به صفحه پروفایل خود می رویم.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید