کسب و کار اقتصاد و مالی

کسب درامد اینترنتی

kasab-daramd-en

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کسب درامد اینترنتی”

کسب درامد اینترنتی

اسلاید 1: 4 روش کسب درامد اینترنتی

اسلاید 2: روش‌های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که هر فردی می‌تواند با دانستن این روش‌ها از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشد. اما چطور باید با اینترنت کسب درآمد کرد؟ آیا برای چنین روش کسب درآمدی حتماً باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟ چطور باید کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟ آیا درآمد میلیونی از طریق اینترنت واقعیت دارد؟ در ادامه درباره اینکه کسب و کار اینترنتی و روش‌های درآمدزایی توضیح داده‌ایم، با ما همراه باشید:

اسلاید 3: با توجه به اینکه روش‌های کسب درآمد از اینترنت برای هر شخص و در هر کسب و کاری متفاوت است، ما در ادامه چند روش کسب درآمد را معرفی کردیم و گفتیم که هر روش برای کدام افراد مناسب است.این روش‌های کسب درآمد برای 3 گروه زیر مفید هستند:گروه اول: افرادی که تجربه کار اینترنتی ندارد اما می‌خواهند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند.گروه دوم: افرادی که تجربه یا تخصص‌های خاصی (برنامه‌نویسی، تدریس، پزشکی و...) دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، کسب درآمد کنند.گروه سوم: افرادی یا مجموعه‌هایی که کسب و کار محلی دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت، فروش خود را افزایش دهند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید