کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کسب و کار اینترنتی

kasbo-kar-interneti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : ۱۵۳ اسلاید تعریف : کسب و کار عبارت است از خرید و فروش کالا ها ، تولید کالا یا عرضه ی خدمات به منظور بدست آوردن سود است. اصول چهار گانه کسب وکار: دانستن نام محصولهای مختلف دانستن نام شرکتهای مختلف دانستن نام بنیانگذاران شرکتها و نحوه موفقیت آنها داشتن مهارتهای لازم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2474 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کسب و کار اینترنتی”

کسب و کار اینترنتی

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2کسب و کار اينترنتي

اسلاید 3: 3مفاهيم اوليه کسب و کارany good e-business has to be a good business.

اسلاید 4: الكاسب حبيب الله كسب و كار تعريف : كسب و كار عبارت است از خريد و فروش كالا ها ، توليد كالا يا عرضه ي خدمات به منظور بدست آوردن سود است.

اسلاید 5: 5اصول چهار گانه کسب وکار:دانستن نام محصولهاي مختلفدانستن نام شرکتهاي مختلفدانستن نام بنيانگذاران شرکتها و نحوه موفقيت آنهاداشتن مهارتهاي لازم

اسلاید 6: نگاه کسب و کارانه:حساس شدن نسبت به محيط اطراف خود در زمينه انواع کسب وکار

اسلاید 7: 7پنج مهارت کسب وکار آينده ساز:مهارتهاي مديريتيارتباطات,تصميم گيري,کارگروهي و سرپرستيدانستن زبان خارجي به خصوص زبان انگليسيمهارتهاي مالي واقتصاديهزينه وسود,نگاه اقتصادي و آشنايي با اصول حساب داريمهارتهاي بازاريابيخريد,فروش,مفاهيم بازار و بازاريابيمهارت استفاده از فناوري اطلاعاتآشنايي با رايانه,توانايي کار و جست وجو در اينترنت

اسلاید 8: 8کسب وکار اينترنتي چيست؟به کسب وکاري گفته مي شود که به صورت الکترونيکي و از طريق شبکه اينترنت انجام مي پذيرد.

اسلاید 9: 9مزاياي انتخاب کسب وکار اينترنتي:راه اندازي سادهسرمايه گذاري مالي اندکظرفيت رشد زيادساعات کاري انعطاف پذيررقابت با بزرگانارتباط ساده با مشتريقابليت مکانيزه کردن کارها

اسلاید 10: 10موانع کسب وکارهاي اينترنتي:نبود زير ساختهاي مخابراتي مناسبمشکلات سيستم بانکي در ارائه خدمات الکترونيکيفراگير نشدن فرهنگ خريد و فروش در اينترنت

اسلاید 11: 11عوامل اساسي موفقيت در کسب وکار هاي اينترنتي:انتخاب کاري که آن را بلديد (کننده آن کار هستيد)***انتخاب کسب وکار مورد علاقهآگاهي,دانش ومهارت لازمتلاش و پشتکاردلايل شکست کسب وکارهاي اينترنتي:شتاب زدگينداشتن مهارت کافي

اسلاید 12: 12رائوکارشناس کسب وکار اينترنتي:کسي که انرژي و استعداد دارد شاه است,کسي که فقط انرژي دارد شاهزاده استو کسي که فقط استعداد دارد,گدا است.

اسلاید 13: 13مسير حرکت موفقيت در کسب و کارهاي اينترنتي:شناسايي فرصتها و انتخاب بازار هدفانتخاب محصول/خدمات مورد علاقهارزيابي طرح ها و انتخاب بهترين طرح (طرح توجيهي)تهيه طرح کسب و کار اينترنتي (eBP) براي طرح منتخبانتخاب نام دامين و هاستينگ مناسبطراحي يک سايت کسب وکارايجاد يک موقعيت بي همتا در اينترنتبازاريابي اينترنتي ارائه محصولات رايگان، کتابهاي الکترونيکي، بازاريابي با استفاده از ايميل و...ارتقا در موتورهاي جستجوتبليغات اينترنتيارتباط مناسب با مشتريان

اسلاید 14: 14فرصت ها كجا هستندفرصت ها در مشکلات هستند. به ازاي هر مشکلي مي توان کسب و کاري را ايجاد کرد.کسب و کار (business)

اسلاید 15: 15فرق ايده و فرصتفرصت نيازي است كه بايد تامين شود.ايده شيوه تامين آن نياز است.

اسلاید 16: 16معيارهاي مناسب بودن ايده هاتناسب با فرصت هااخلاقي بودنقانوني بودنامكانپذير بودنتامين هدف ها و علايق شخصي كارآفرينموفقيت قابل قبول در بازار

اسلاید 17: 17آزادي در خلق ايدهدر خلق ايده ذهن بايد آزاد باشد و به محدوديت ها فكر نكند. در ارزشيابي ايده ها به محدوديت ها و واقعي بودن آنها توجه ميشود.

اسلاید 18: 18گردآوري داده هاچگونه داده هاي لازم براي جستجوي ايده ها و فرصت ها را گردآوري كنيم؟

اسلاید 19: 19شروع جستجوي فرصتقدم اول براي جستجوي فرصت هاي كسب و كار كسب يك تصوير كلي از بازار و آشنايي با انواع فرصت هاي كسب و كار است

اسلاید 20: 20كسب يك تصوير كلي از بازار1- روندهاي مهم بازار2- بخش هاي اقتصادي داراي پتانسيل رشد3- روند تجارت آزاد و جهاني سازي

اسلاید 21: 21روندهاي مهم بازار1- جمعيت: ساختار، رشد، توزيع2- بهداشت و سلامتي3- نقش زنان در جامعه4- سليقه و خواست مصرف كنندگان5- مسايل زيست محيطي6- بهبود فردي7- ساختار درآمد خانواده8- الگوهاي سكونت و اقامت

اسلاید 22: 22روندهاي مهم بازار9- نياز به نيروي كار10- كاربرد فناوري اطلاعات و رايانه11- اوقات فراغت12- اقتصاد جهاني13- كسب و كار خانگي14- سرمايه گذاري دولت

اسلاید 23: 23روندهاي مهم بازاراستراتژي كارآفريني حول روندهاي در حال ظهور شكل ميگيرد.

اسلاید 24: 24انواع فرصت هاي كسب و كار2- بازاريابي محصولات ديگران1- 2- صادرات به عنوان كسب و كار در توزيع2-2- توزيع داخلي كالاها و خدمات توليد خارج3-2- عرضه محصولات موجود در محل به بازارهاي جديد

اسلاید 25: 25انواع فرصت هاي كسب و كار4- پيدا كردن بخش مناسب بازار وقتي كه تقاضا معلوم است1-4- به دست آوردن درصد كوچكي از يك بازار بزرگ2-4- عرضه به ساير توليدكنندگان3-4- جايگزيني واردات4-4- ورود به بازارهاي رها شده5-4- ايجاد كسب و كار بر مبناي نيازهاي فردي

اسلاید 26: 26انواع فرصت هاي كسب و كار5- ايجاد كسب و كار بر اساس تقليد1-5- تقليد از يك كالا يا خدمت موفق2-5- انتقال مفاهيم از يك كسب و كار به كسب و كار ديگر

اسلاید 27: 27انواع فرصت هاي كسب و كار6- ايجاد كسب و كار بر اساس آنچه ساخته شده1-6- مديريت كسب و كار بهتر از رقيب يا مالك قبلي2-6- ايجاد كسب و كار ار طريق افزايش ارزش به كالاها و خدمات موجود3-6- جايگزيني مواد در محصولات موجود

اسلاید 28: 28انواع فرصت هاي كسب و كار6- 4- استفاده از ضايعات مواد6-5- تركيب دو يا چند محصول در يك محصول جديد6-6- بسته بندي مجدد6-7- ارايه خدمات مشاوره6-8- بازسازي كسب و كارهاي ورشكسته

اسلاید 29: 29انواع فرصت هاي كسب و كار7- ابداع كالاها و خدمات نو براي تامين نيازهاي جامعه8- سرمايه گذاري بر اساس تغييرات و روندها8-1- استفاده از مزيت مد8-2- همگامي با تغيير جهت در بازار مصرف8-3- فعاليت در بخش هايي كه رشد سريع دارند8-4- تشخيص كمبودهاي بازار و تامين آنها

اسلاید 30: 30انواع فرصت هاي كسب و كار8- سرمايه گذاري بر اساس تغييرات و روندها8-5- تشخيص گروه خاص مشتريان و تامين نياز آنها8-6- تامين نيازهاي ايجاد شده توسط شرايط و موقعيت هاي محلي8-7- چانه زني در خريد و فروش8- 8- خريد كسب و كاري كه مالك آن در فروش عجله دارد8-9- برگزاري مراسم و مديريت آنها

اسلاید 31: 31انواع فرصت هاي كسب و كار9- جستجوي فرصت هاي توسعه كسب و كارهاي موجود9-1- شروع كسب و كار جديدي كه مكمل كسب و كار فعلي است9-2- تامين ساير نيازهاي مشتريان فعلي9-3- پيدا كردن مشتريان جديد براي كالاها و خدمات موجود

اسلاید 32: 32انواع فرصت هاي كسب و كار9- جستجوي فرصت هاي توسعه كسب و كارهاي موجود9-4- پيدا كردن كاربردهاي جديد براي قابليت هاي كاركنان و دارايي ها9-5- ادغام عمودي9-6- ورود به كسب و كارهاي جديد با پيدا كردن شريك

اسلاید 33: 33انواع فرصت هاي كسب و كار9- جستجوي فرصت هاي توسعه كسب و كارهاي موجود9-7- فرانشيز كردن كسب و كار9-8- دادن مجوز توليد محصول به ديگران9-9 – اتحاد استراتژيك با شركت هاي پيشرو

اسلاید 34: 34فرصتهاي کسب موفقيت:درآمد: مردم مي خواهند از طريق اينترنت کسب درامد داشته باشند.پس انداز: مردم مي خواهند از طريق اينترنت پس انداز کنند.زمانزيباييآموزشطول عمرراحتي

اسلاید 35: 35فرصتهاي کسب موفقيت:دوست داشتنمعروف بودنخوش بودنخلاقيتپيشتازيقدرتتمايلات

اسلاید 36: 36انتخاب و توسعه يک محصول

اسلاید 37: 37

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید