کسب و کار

کسب و کار خانگی

kasbo_kare_fannavari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کسب و کار خانگی”

کسب و کار خانگی

اسلاید 1: به نام خداکسب وکار خانگی

اسلاید 2: ما در این مقاله چه می اموزیمکسب وکارخانگی چیستانواع کسب وکارخانگیاهمیت کسب وکارخانگی چیستتاریخچه کسب و کار خانگی چیستمزایای کسب و کار خانگی چیست برای راه اندازی یک کسب وکار خوب باید چه چیزهایی را درنظربگیریم

اسلاید 3: کسب وکار خانگی کسب و کار خانگی آن دسته از فعالیت‌هایی است که توسط عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل گرفته و منجر به تولید خدمت یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود . کسب و کارهای خانگی اغلب داخل تجارتهای خیلی کوچک جای می‌گیرند و به‌طور معمول برای نامیدن فعالیت تجاری که در درجه اول در محل سکونت یا محل مسکونی قرار دارد یا متمرکز در خانه است، استفاده می‌شود. به علاوه اغلب مالک یا مالکان کسب و کار خانگی، در محل قرار گرفتن کسب و کار ساکن هستند.

اسلاید 4: انواع کسب وکارخانگینقاشی روی سفالسراجی سنتی ( ساخت کمربند و کیف و… ) حکاکی روی فلزساخت سازهای سنتی (ساخت سازهای بادی- ساخت سازهای کوبه‌ای – ساخت سازهای زهی )نقاشی روی صدف ( صدف‌سازی، تراشی صدف و….)حکاکی روی سنگگلدوزی (دستی )طراحی نقشه فرش با رایانه وبسیاری از کار های دیگر

اسلاید 5: اهمیت کسب وکارخانگیاگرچه این نوع کسب و کارها اغلب جزو بخش پنهان و غیررسمی اقتصاد هستند، اما نقش قابل توجهی در ثروت و رشد اقتصادی یک جامعه و توسعه سرمایه اجتماعی آن دارند. چنانچه به زعم برخی اندیشمندان، فرصتهای کسب و کار خانگی باعث خود اشتغالی در راستای رفع کاستیها و تأمین نیازهای محلی یک اقتصاد شده و راه را برای توسعه پایدار اقتصادی هموار می‌کند.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید